Maart 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vind ze vast erg lekker... Ze is dol op "kikker" hihi. En sinds kort op "Sprookjesboom". Kwark in zo'n knijpzakje, met Roodkapje en de wolf op het zakje.. :D

Ik ga tot 4 weken door. In mijn geval is twee weken eerder stoppen gewoon zonde voor die twee weken.
    Week 1 bestaat uit 2 werkdagen (omdat Koninginnedag afvalt), en week 2 bestaat uit 1 dag. Omdat Bevrijdingsdag afvalt, en ik een vakantiedag heb opgenomen.
    Dus twee weken langer doorwerken is 3 dagen. Moet lukken...:p

Maar ik zit af te tellen hoor, dat wel.

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    hey Boja.... Jij had bericht 1000!!!!!!!!!!!

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Dacht laat ik eens kijken ik krijg geen mail meer..................
    is er gewoon niks meer gebeurd sinds 16 april!!!! Jammer

Vanochtend gehoord dat mijn schoonvader naar het zh is gebracht vanaf zijn werk. Bleek dat hij nierstenen heeft waar hij heel veel pijn van heeft. Nu even afwachten wat ze daar aan gaan doen.
    Verder af gelopen weekend heerlijk van het mooie weer genoten echt heerlijk.

4. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ja dat had ik ook.Erg jammer maar ik doe er zelf ook aan mee.

Jeetje dat is niet zo'n leuk bericht als je dat hoort.
    Hoop dat ze er gauw wat aan doen en dat je schoonvader van de pijn is verlost.Beterschap ermee.

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hier een drukke tijd gehad.Er gingen 2 collega's weg afgelopen zaterdag dus daar druk mee bezig geweest om een passend kado te maken.Zat best wel wat tijd in.En gelijk een drukte op het werk want er mag geen personeel extra ingezet worden en de overige collega;s mogen dit oplossen.Af en toe extra werken kan wel maar niet te vaak want ik heb ook nog een gezin ed.Het word er niet leuker op momenteel.
    En daarnaast zijn we druk met veranderingen bezig op de boerderij.Ik weet niet meer wie er naar vroeg maar we gaan een melkrobot aanschaffen ook mede dat manlief gezondheidsklachten heeft en dat we eigenlijk 4 jaar geleden al een robot aan wouden schaffen maar dat we toen hadden besloten om de melkput te verbouwen.Nu komt er een robot en dat betekent in juli/augustus verbouwen en plaatsten van een robot.Gaat ook veel tijd in zitten.

Dus nu alle drukte en beslissingen achter de rug zijn hoop ik het wat rustiger te krijgen.
    Verder is het met de kids allemaal goed.Bryan gaat super praat volop en kletst ons de oren van onze hoofd erg gezellig.Wil de hele dag wel buiten zijn.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tja, hier het hele weekend op stap geweest ivm mooi weer... En vrijdag moest ik werken.

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja helemaal gelijk heb je! spannend he!

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

hier zelf ziek geweest
    morgen zal ik er niet zijn, ybe wordt morgen geoppereerd

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Snap ik wij zijn zelf ook veel buiten geweest heerlijk.

Mijn schoonvader krijgt vandaag een ecg scan. Dan gaan ze kijken wat voor soort niersteen als het is. Aan de hand daarvan gaan ze de behandeling starten. Ik hoop vandaag nog.

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja het is erg rustig he. maar ben zelf ook hele weekend niet online geweest.

wat sneu voor je schoonvader zeg. hoe gaat het nu met hem?

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hey meis,
    jij bent dus ook lekker druk lees ik. wel jammer dat het op je werk zo 'rommelig' gaat. hier is het ook geen feest meer op het werk helaas maar goed, je hoort bijna niet anders geloof ik. zou best wat anders willen, maar wil ook de zekerheid die ik nu heb niet opgeven.

fijn dat het met alle kids goed gaat en dat bryan zo'n gezelligerd is! hoe gaat het nu op de psz?
    hier ook geen moment stil haha en dan niet alleen kletsen, maar hele liedjes worden steeds gezongen, erg schattig.

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hey meis, veel succes vandaag! hoe is het gegaan?

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    fijne dag meiden!

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!!

ik beken schuld, ben er nog maar erg weinig :(
    Het is ook zo razend druk, twee weken vakantie geweest en tegen de vroege avond stikkapot.
    Mijn mannetje dat maar steeds ziek is, longontsteking, sinusitis, al twee maand aan een stuk. Pffffff En dan vorige week Jarne & jesse aan het overgeven...

Maar goed, momenteel gaat alles prima. Kindjes doen het goed. Ons beebje wordt een babyboy :)
    Veel werk in de tuin. Tuinhuis, volière maken, achteraan terras aanleggen en daarna zwembad opzetten en hopen dat het snel zomert :)

Fijne dag all!!

Grts

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Vanochtend mijn schoonmoeder gesproken en het gaat redelijk met hem. Hij heeft alleen wel heel veel pijn gehad. Nu heeft hij nog wel pijn maar het is te doen.

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Jeetje jij gewoon alle kids tegelijk ziek. Zooo zielig. Gelukkig gaat het nu beter met ze. Een zoontje erbij voor jullie wat leuk gefeliciteerd.
    Je hebt volgens mij nog wel even werk in de tuin maar je kunt in ieder geval opbouwen. Dan kun je echt zien wat het word.

@emma hoe staat het er bij jullie voor met de verbouwing?

@redone ik vroeg er idd een tijdje terug naar. Wat is precies een melkrobot? Soory ben echt een leek.

@zuurtje hoe gaat het nu met je? Sterkte morgen met Ybe.

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    eve gekopieerd van ander toppic

haai meiden

de operatie bij zoontje is goed verlopen

hij is nu alweer een tijdje lekker aan het spelen en kattekwaad aan het uithalen

eerst lag er bij zoontje een ander kindje op de kamer maar die hebben ze in een andere kamer moeten leggen

maanetje was flauwgevallen maar met een soort van stuiptrekken/epilepsie achtige trekkingen bij
    met als gevolg dat ik op een kamer zat met mijn 2 mannetjes in een zh bed

afspraak bij ha gemaakt voor donderdagnamiddag om mannetje te laten onderzoeken en dat er ook eens verder wordt nagekeken of ze iets vinden
    dat was me het dagje wel
    ben doodop nu maar wilde toch even laten weten hoe het nu is

dochtertje is lekker thuisgebleven met mijn schoonouders
    schoonmoeder heeft zelfs een mandje strijk gedaan

19. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
  20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik verga van de lage rugpijn, en schaambeenpijn. Gister de oefeningen (zoals altijd) op een harde mat moeten doen... En vannacht was S. erg onrustig (bang, huilen) dus bij ons in bed genomen. Maar ze trapte wel steeds kussen tussen mijn knieen vandaan. Dus de hele dag aan het waggelen van de pijn... en de afgelopen drie weken ging het juist zo goed met mijn bekken....
    Maar de afgelopen drie weken heeft buikbaby ook n stuit gelegen. Zou het toeval zijn, of is buikbaby teruggedraaid??

Deel Deze Pagina