fijn dat de operatie goed is verlopen. hoe ging het met je mannetje bij de huisarts?Is er nog wat uitgekomen?
Vervelend hoor bah.. Nog ff voordat je weer naar de vk moet maar dan weet je het of de baby gedraaid is.. Sterkte..
Hey meiden, jeee wat een rust hier zeg. wanneer komt emmy weer terug zuurtje, wat fijn dat alles goed is gegaan. had een paar dagen geleden nog gespiekt of alles goed was dus dat wist ik al, maar nog niet gereageerd. hoe gaat het nu? redone, alsnog gefeliciteerd!! ben je lekker verwend? Ds, hoe gaat het nu met je bekken? nona! hoe is het? nino heeft het er nog steeds over dat alysha weken geleden moe was haha! hier gaat het wel ok. alleen tijana waarschijnlijk een maagvirus dus nu aan de domperidon. diarree was al over en alles leek goed te gaan, maar vannacht (zal ik ooit weer eens na ruim 2 jaar een normale nachtrust hebben...) en vanochtend de hele boel ondergespuugd en bleef maar spugen ook al was dr hele maag leeg. kwam alleen nog echt geel maagzuur uit, zo zielig. vandaag dus maar niet naar de creche gebracht maar een halve dag thuis gewerkt en daarna naar mn moeder gebracht en toen zelf naar het werk gegaan. pfff, gedoe altijd. maar verder klaag ik niet hoor
Knuffel voor Tijana. Het gaat beter met mijn bekken, maar ik loop wel minder makkelijk dan de afgelopen drie weken.
Hey meiden, Haha hier ff een krabbel van mij. alles gaat goed hier, Zowel met Nora als met Aaron en met mij . Met mn man ff wat minder die krijgt nu de klap van het overlijden van zn moeder en de hectische periode denk ik hij is erg down en heeft nergens meer zin in enzo. Gaat naar de HA en naar zn werk omte kijken wat er moet gebeuren voordat ie straks overspannen is...als ie al geen burnout heeft Ben lekker aan t genieten van mn laatste vrije dagen, vanaf 10 mei weer werken....pff haha geen zin in nu. Ga nu op zolder, ben in opruim stemming hahaha. Succes voor DS met de laatste loodjes!!!! Knufff aan allen, mij
morgen meiden hier begint weer een normale week vrijdag verjaardagsfeestje gehad en in het weekend heerlijk niets gedaan met als gevolg dat ik nu 5 manden met was moet wegwerken en een volle linnenmand met vuile was heb ybe is voor het eerst na zijn operatie weer naar school, benieuwd hoe het gaat
Hey meiden, Ik kom ook weer eens langswieberen. Lees vaak wel ff bij, maar reageren lukt me niet .. @ redone : nog gefeliciteerd met je verjaardag! @ Boja : *knuf* voor Tijana! @ Mili : dat is minder. Zowel bijna weer werken als je man. Logisch dat ie het moet verwerken natuurlijk, ik hoop dat de arts kan helpen. @ ego : vanmorgen de 20-weken echo gehad en alles is goedgekeurd!
He meiden, Kom ook weer eens langs, net als wic komt er bij reageren bij mij ook vaak niet van. Lees wel bij. We hebben zaterdag veel schrik gehad. Ik was zelf werken maar mannetje was met Yannick bij mijn schoonouders. Hij had vanaf donderdag al koorts, 40,3 en dat zakte en steeg steeds weer. Vrijdag ging het wel weer. Toen hij zaterdags bij mijn schoonouders was steeds zijn temp ineens weer heel hoog en reageerde hij niet echt meer, zat wezenloos voor zich uit te staren en herkende mijn schoonouders en mijn hubbie niet meer. Heel eng was het. Hap gebeld en we moesten komen. Dachten eerst aan hersenvliesontsteking maar dat bleek het gelukkig niet te zijn. Ze dachten nu aan een flinke griep waar hij doodziek van is. Hebben nu een kuurtje mee gekregen. Maar jeetje ben nog nooit zo bang geweest toen ik het hoorde.
Goede avond! Kom ook nog snel even dag zeggen. @Mama Yannick: jee wat is dat schrikken. Hopelijk is ie er met het kuurtje snel weer bovenop. Het wezenloos voor zich uitstaren kan door de koorts komen (begin van koortsstuipen). Hebben we met Jana ook al 2x gehad. Elke keer weer schrikken is dat. @Wicjuh: goed dat je weer goed gekeurd bent
Naar VK en weer goed gekeurd. Zowel VK als ik hebben het vermoeden dat baby goed ligt, en al probeert in te dalen. Maar was wel lastig te voelen. Als er over twee weken dezelfde twijfel als vandaag bestaat, krijg ik een echo.
@DS: fijn dat alles goed is! En bij twijfel een extra echo, dat is altijd leuk Kan je nog eens extra kijken.
goedemorgen meiden !! we zijn weer terug van een zalige week vakantie !! de was is al weer weg maar de ellende van de verbouwing is wel begonnen .. was vanmorgen nog ff lekker vrij en vanmiddag en vanavond is het weer werken wat was het een SUPER vakantie ! wat een weertje en wat had tim het naar zijn zin.. wat een lol helaas is hij nu of ziekjes of komt de vermoeidheid er uit .. hij ligt maar wat op de bank ! ik heb netjes bijgelezen maar kan ff niet op alles reageren dat haal ik niet ! Boja meis beterschap voor je meissie en ow ow weer van die rotnachten DS hoop dat beeb in de buik gedraaid is ! Wicjuh wat super dat alles goed was met je 20 weken echo ! super hoor zuurjte beterschap voor jou auw auw vervelend een keelontstekning ! en hoe is het nu met ybe ? Redone wat een drukte bij jou en wat super van de melkmachine maar minder dat het met je man zijn gezondheid minder gaat ! knuf MamavanJordy sjeeee jullie zijn zeker geschrokken ! gelukkig is het geen hersenvliesontsteking ! hoe gaat het nu ? miekje meis hoe gaat het met jou en de kids en op je werk ? @knuf en sorry als ik iemand vergeet over Psz tim mag 1 juli beginnen voor 2 dagdelen .. ben benieuwd ! op vakantie vondt hij andere kids wel super leuk dus denk dat hij er wel aan toe is zo ik ga ff nog met tim knuffen
http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/174775-elke-bevallen-nadine-26-2-weken-zusje-charlotte-106.html meiden willen jullie ook even op nadine klikken ze moet winnen daar staat de link in van heit en mem nadine staat in derde rij 2e van links