Maart 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    emmy, hoe is het nou met tim?

lolly, hoe gaat het met jou?

ik ben weer weg!

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Jaja, en dan achteraf zeggen : dat dacht ik al!
    Daar trappen we dan natuurlijk niet meer in he? Zo zou ik ook altijd gelijk hebben :p

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Boja kan ook altijd haar vermoedens pm-en... :p. Dan weet je of ze het goed dacht.

S. slaapt in een 1-persoons bed. Gaat prima... Maar tis ook nog wel erg wennen. Dus rond een uur of 4 of 5 komt ze naar ons toe. En valt ze meteen weer als blok in slaap.

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja toch, vond het wel goed bedacht van mezelf ;) Nee ik zal eerlijk zijn, ik twijfel bij jou. dacht eerst een jongen, was er van overtuigd en nu ineens denk ik dat je een meisje krijgt. kortom, ik heb dus geen idee ha ha! ik ga er nog eens over nadenken en dan kom ik er wel op terug :). wat zegt de chinese kalender?

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja inderdaad. ga ik ook zeker doen als ik er nog even over nagedacht heb hihi.

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ben weer weg. daaaaaaaaaaag

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dagggggggggg Lonkes

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hey! dat kreeg ik toch nog effe mee. hoe is het meis? en met de ukkies?

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ DS: Ook vanaf hier: Happy Birthday!!!

@ all: hello good evening...

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

Ja goed, maar echt druk op t werk.... Wel tof, maar wel zo dat mijn energiepijl wat laag is na een dag en dat ik blijf hangen in de modus: ik-vergeet-bijna-alles..

Vandaar nog geen antwoord op onze date vraag/afspraak

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Maar met de kiddies alles prima! Schatjes zijn t, die beide gewoon doorslapen (ja sorry meis.... i know...)
    Dus we hebben daar zoveeeel geluk mee

Hoest met jou skatties??

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ojee, wel rustig aan doen he. enne dat nog geen antwoord over date geeft niets. ik ben geloof ik de kampioen in zo ongeveer alles vergeten dus dat is je vergeven ;)

hoe gaat het met fruit/groente hapjes? ik wil nu ook beginnen maar wacht even omdat het nu pas sinds een dag of 2 wat beter lijkt te gaan met haar ontlasting dus lijkt me niet wijs om haar weer met iets nieuws op te zadelen.

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hahaha delen we t kampioenschap!

Ja, dit is een kleine smullerd... Zit ik iets te eten (of Miekjeman of Julentje) dan is t dat ze er niet bij kan, maar de handjes strekt ze mooi uit naar t eten en als t lang genoefg duurt dat ze niks krijgt (en dat krijgt ze dus niet, aangezien ze nog niet toe is aan grote-mensen-eten), wordt ze vanzelf boos en gaat ze gillen..
    Dus met t eten zit t wel snor!

Ja idd, zou dan zekers ff wachten met t eten.. Laat eerst haar buikje maar eens goed herstellen..

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hallo ben al weer ee tijdje niet meer geweest sorry. IK zal vanaf vandaag weer proberen meer te reageren.

Hier gaat alles goed. Fabian is lekker aan het boeven. Hij klimt en klauterd werkelijk waar over alles heen.

Wat was er toch op de dam aan de hand. Ik krijg er maar de helft van mee.

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hier gaat ook stuk beter hoor. Nino slaapt soms ook door whaha. Ik lach, maar het is een bak ellende natuurljk ;) Nee het gaat wel echt een stuk beter. Alleen is Tijana nu vaak weer s nachts aan het drinken terwijl die eerst juist wel goed sliep. Ach, ik weet na ruim 2 jaar gewoon niet meer wat doorslapen is, dus ik zal het ook vast niet missen.... Anyway, verder gaat alles goed. Nino wel erg stout. Alles is 'van hem' vindt hij. En hij luistert weer eens voor geen meter echt. Tijana is wel minder goed aangekomen ineens, die zat ruim boven de +1 lijn, tegen de +2 aan zelfs en zit nu zelfs onder de +1. Maar goed, met al dat poepen enzo is dat niet zo gek. Volgende week CB en KA (voor controle echo nieren) dus dan wordt ze ook weer gewogen enzo dus ik wacht dat wel even af.

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam

haha, leuk he. daarom wil ik ook zo graag beginnen met hapjes. tijana heeft dat namelijk ook. dat smoeltje als wij iets eten, die verontwaardiging dat zij niet krijgt haha. maar goed, ik overleg volgende week wel even, tenzij het echt heel goed gaat nu ;)

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hey! fijn dat alles goed gaat. is er weer ellende op de dam? ik had wel gezien dat het onrustig was, maar ik dacht loos alarm. kan ook niet gaan kijken nu, want ben eigenlijk nog even aan het werk thuis. moet nu ook maar stoppen met zsp, anders zit ik hier vannacht nog.

18. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hey meiden

@DS
    Gefeliciteerd met je verjaardag

@Boja en Miekje
    hoi hoi

@Lolly
    leuk om je weer te zien

@rest
    Hoe is het bij jullie?Heb niet teruggelezen sorry

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ds jarig vandaag

gefeliciteerd

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Thanks thanks.
    Kijken nu naar BluRay dvd van Mika die ik kreeg :D

Vrijdag naar HMH.... ;). Hopelijk geen pijnlijke indalingsweeen meer. Heb nog wel pijnloze samentrekkingen...

Deel Deze Pagina