Maart 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Beterschap voor Bryan en Yannick!

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meis! hoe gaat het met jou en met je kids en hubbie?

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    spannend! heel veel succes alvast met de bevalling!

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi zuurtje. doen ze dat standaard bij jullie, 'snel' ingrijpen als het over datum loopt? Hier laten ze je rustig nob 2 weken doorlopen :(

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam

nee joh, je bent in de war! tijana is 4 maanden en jaeda 5 haha. wat fijn dat bob doorslaapt! wat zielig die verlatingsangst! dat vind ik altijd zo naar :( en 4 tandjes tegelijk, arm ventje :(. tijana dr eerste 2 tandjes zijn ook bijna door nu. niet zo snel als destijds bij nino, maar toch nog behoorlijk snel geloof ik. en ze draait bijna van rug naar buik. zit er al heel lang aan te komen, maar het lukt haar net niet. dr ene arm blijft onder dr buik liggen ha ha, klunsje. maar toch ikke trots :)

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja haha, die pooh is in de war ;)

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    vroeg het net ook al aan zuurtje, maar doen ze dat standaard of waren er complicaties?

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    boja hier bij ons in het zh doen ze dat wel inleiden met 40weken
    ook wel aan de ctg om te zien hoe beebje het doet

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    redelijk... dat klinkt niet zo goed meis. wat is er loos of heb je geen zin om erover te praten (of heb ik er met mijn suffe kop weer overheen gelezen..)

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ah, ik zie al waar de verwarrring vandaan kwam hihi.

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    dag te laat, maar ook van mij nog gefeliciteerd wicjuh!!

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hoi, hoe gaat het nu met yannick?

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    he bah, zo lang al? enig idee waar het door komt? hoe gedraagt hij zich verder? knuf!

14. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Boja: over het inleiden, bij ons mag je zelf kiezen na 40w. Maar ze laten je max 10 dagen over tijd gaan. Dat is de regel van ons zh, in andere zh kan het anders zijn. Hangt er echt een beetje vanaf ;)

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    wat fijn, niet meer dan normaal eigenlijk. hier laten ze je rustig doorlopen tot 42 weken! en dan alleen als je bloeddruk heel erg stijgt of je de baby niet meer voelt, dan 'mag' je zowaar aan de ctg.

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    veel beter geregeld dan hier. er is hier volgens mij wel discussie gaande om beter naar de moeders te luisteren want vaak geeft je moeder instict toch wel aan of het goed gaat of niet en hier proberen ze je altijd af te schepen dat je nog even moet wachten. heel naar.

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik ga weer even verder hier, ben namelijk op mn werk. tot snel!

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Eerste verlofdag (vakantiedag... Ben vandaag vrij) en dan vanavond naar Mika!!!!!

Heb er zin in!!!

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai,

Ff snelle krabbel.
    Ga zo naar de huisarts om mn mirena eruit te laten halen. Loop al een aantal dagen met vreselijke buikpijnen rond en sinds ik hem heb heb ik steeds krampen, en pijn ook na sex enzo. Duss ga hem er maar weer uit laten halen, dit is niets zo..heb hem nu sinds januari...ga het halfjaar niet rond maken dus.

Verder alles oke hier. Beide kids op bed. Nog even en Aaron kan qua lengte wel naar maat 74..pff hahaha grote kerel, maar dan in de lengte hij is niet dik ofzo.

Knuffel voor allen!!!

Mili

@ Eekje: Spannend!!!!!

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even kort,

Ben niet zo in de stemming, vandaag namelijk onze liefste woef in laten slapen. Hij zou in juni 9 jaar geworden zijn maar het beessie kon niet meer. Dierenarts vond het een goede beslissing en heeft hem nog even kort onderzocht. Daaruit bleek dat zijn lichaam zichzelf aan het op vreten was, hij had bijna geen spieren meer en woog nog maar 16,5 kilo (en dat voor een volwassen mannetjes golden retriever). Maar wat doet dit pijn. Zal hem zo missen. We zijn al 1,5 jaar bezig om erachter te komen wat hem mankeerde, dier dierenarts wist het ook niet meer.

Yannick is nog steeds wat hangerig en koortsig. Nog neit de oude dus. Dinsdag weer terug naar de dokter.

Deel Deze Pagina