dan zou ik je enkel nog veel succes wensen en zeggen de aanhouder zal winnen, is het vandaag niet dan is het morgen of volgende week of misschien pas later maar winnen zal je
dat ze nog niets drinkt naast haar melk is nog niet zo erg, heeft ze vast nog nodig en behoefte aan en groentepap gemixt met melk (vloeibare groentepap die even dik is als melk)
Jeetje 6 tandjes tegelijk daar zal ze best last van hebben gehad.. En wat zielig dat ze de bof heeft.. Sterkte..Hopelijk knapt ze snel weer op..
ja zuurtje, stukken hebben we ook al geprobeerd en vloeibare ook. Het enige wat ze wel eet is yoghurt. Maar probeer daar niet stiekem iets aan toe te voegen want mevrouwtje heeft het door Net zoals je niets aan haar melk moet toevoegen of ze wilt ze niet...
Hahha wat een slimme dame Enne het komt vast goed.. Het is gelukkig niet je eerste.. Ik zou me waarschijnlijk drukker maken omdat Tessa mijn eerste is.. Maar goed zoals je al vertelde hebben de anderen dit nooit gehad.. Als je een brood korstje in haar handjes geeft wil ze het ook niet? Je zou denken omdat ze kinderen boven haar heeft dat ze wel alles wil nadoen.. Niet dus.. Ik zou het nog ff aanzien en kun je het altijd vragen op het CB toch?
ja ik wacht wel, we hadden het er al over op het CB maar ze zeggen niet meer dan wat ik zelf al doe dus...
Sabbe: vervelend dat ze anders niks wil eten. Heb je het ook al via de rapley methode geprobeerd? Zuurtje: ziet er heerlijk uit die taart. Lang mee bezig geweest?