DS GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON S GEFELICITEERD MET JE BROERTJE geniet ervan, je hebt lang genoeg moeten wachten
DS, DS man en Samantha van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Geniet ervan. Laat je lekker verwennen.
Lieve DS, DSman en Samantha, hier ook nog een keer, van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine man! Geniet er lekker van en ik kom hem snel een keer bewonderen! Oja Wic, in het kader van de voorspellingen, bij DS had ik het ook meteen goed en nee... dat is niet achteraf makkelijk gezegd, Ds kan het beamen haha. Maarre.. bij jou nog steeds geheim? Ikke bij jou nog geen idee. Gaat alles wel goed? Schiet ook al weer op he.
Even een vraagje voor alle mama's met bv ervaring. Ik geef nog steeds gedeeltelijk bv en ben nog steeds niet ongesteld. Is dat normaal? Ik dacht dat het alleen lang uitbleef bij volledige bv, maar al vanaf dat tijana 2 weken is krijgt ze bijvoeding.
@DS: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje! Hoop dat je je snel weer beter voelt en echt kan gaan genieten!
Ok, dank voor je antwoord. Dacht dat dat alleen bij volledige bv was. Heb nu afgebouwd naar 2 voedingen nog, dus neem aan dat het nu niet lang meer zal duren (niet dat ik het mis hoor, met al die bloedingen tijdens mn zwangerschap heb ik mijn portie wel gehad geloof ik...)
@mili, ja hier gaat alles goed, ook met de 2 plurkies. Nino heeft een paar weken geleden een allergische reactie gehad waardoor papa met hem naar de eerste hulp moest en hij een prik kreeg. Ze hebben nu zijn bloed onderzocht en gisteren belde de KA dat hij inderdaad erg allergisch is voor noten en pinda's. Op alle noten waarop ze onderzocht hebben is gereageerd, behalve walnoot maar ze zei al dat je het lot maar niet moest tarten en die beter ook kan vermijden. Ik wist het eigenlijk al maar nu het officieel bevestigd is, is het toch naar. Bijna overal zitten sporen van noten in. Ze adviseerde ook om bij Tijana voor de zekerheid door te gaan met hypoallergene voeding en niet over te stappen op de standaard wat ik eigenlijk wilde gaan doen. Ach ja, er zijn natuurlijk veel ergere dingen, maar toch is het weer een soort van domper ofzo...
DS nogmaals van harte met jullie zoontje !! en boja meis wat balen van de alergie.. ik had idd ook nog gehoopt voor je dat het toch niet zou zijn dat is dan weer net ff makkelijker he hoe is het verder met iedereen ? tja ben er nog steeds niet veel we zijn nog druk met verbouwen maar over een weekje of 3 moet het ver klaar zijn verder zijn vandaag tim zijn neus amandelen eruit gehaald en zijn oor doorgeprikt ! het is goed gegaan en we zijn allemaal ff aan het bijkomen .. ook ff 2 dagen geen verbouwen kunnen we echt ff bijkomen
Emma: hoe reageerde Tim op de operatie? Yannick moet vrijdag zijn neusamandelen laten knippen en hij krijgt dan meteen buisjes. Zie erg tegen de narcose op.
hey meis dikke knuff voor tim en voor jullie.Gelijk hebben jullie om even bij te komen van de operatie en de verbouwing.Ben het glad vergeten anders had ik je even succes gewenst sorry. Hoe is het nu met Tim? hier alles goed.Morgen moet ik naar het ziekenhuis naar de anesthesist om over de narcose te praten en heb ik een gesprek met de verpleegkundige van de afdeling.En dan binnen 3 maanden volgt de operatie.Niek wordt maandag geopereerd en moet tot waarschijnlijk woensdag in het ziekenhuis blijven dus dan even een paar dagen druk want dan heb ik de beesteboel er ook bij.
heel veel succes vrijdag.Ik moet zeggen ik vind het reuze meevallen met de narcose van de kids.Heb het nu wel denk ik 6x meegemaakt met mijn kids.Het is gelukkig ook geen diepe narcose en zijn ze zo weer bij.
hey meis! Hoop dat je snel aan de beurt bent met je operatie, dan heb je dat maar achter de rug. Dat niek ook geopereerd moet worden heb ik even gemist geloof ik, of ik ben echt nog vergeetachtiger dan ik al dacht... in dat laatste geval, sorry! Waar wordt hij aan geopereerd? Doe jij wel ook een beetje rustig aan, voor zover mogelijk, dat je niet je lichaam te veel belast ook al wordt je snel geopereerd! Succes morgen en laat je even weten hoe het gegaan is?
succes vrijdag! kan me voorstellen dat je erg tegenop zien maar wel fijn om nu te horen hoe goed het met tim gegaan is denk ik.
Mamavanjordy tim zijn neusamandelen zijn er uit en zijn rechteroor is doorgeprikt en ik scheet echt in mijn broek voor alles ! nu is mijn man mee naar boven gegaan maar dat is allemaal super gegaan ze leggen alles duidelijk uit en krijgen flink wat pijnstillers toen tim weer bijkwam wat hij rustig en heeft maar 1 minuut gehuild en was niet ziek .. hij wilde toen hij weer beneden was na 10 min een koek en liep al weer vrolijk rond en te spelen en het is gelukkig de hele dag thuis ook zo gegaan ! meid ik wens je sterkte want het is nou eenmaal spannend maar echt het is hier 100.000% meegevallen !! redone meid wat spannend allemaal zeg en wat een pech en ellende ook eigenlijk ! goed dat ze wat aan je been gaan doen en goed dat ze niek ook helpen maar ow ow met 4 kids thuis is dat niet zo handig ! jij ook alvast succes morgen en maandag .. en een dikke knuf ! ! boja wat is er op je werk ? is er een actie ofzo ? niet jezelf over de kop werken he !! en hoe is het met mijn boevenvriend en je princesje ?
Hoihoi, Ben ik ff. Vandaag twee keer gelopen, ging wel, maar erg eng. In mijn kop toch bang dat ik omga, en dus verkeerd ademen. Niet slim.... Met J. gaat alles goed. Drinkt goed, poept goed . Heeft lekkere wakkere momenten, en slaapt ook heerlijk. S. loopt als trotse zus rond. Kusjes, strelen en Waar is Beebie nou!
@emmy, je doelt op mn www denk ik? er is gewoon van alles aan de hand hier en er zijn zoveel mensen die er met de pet naar gooien/hun uren niet goed maken en dat heeft me altijd al geirriteerd. ik heb altijd mn uren ruimschoots gemaakt hier en nu maak ik gebruik van mijn wettelijke recht om mn kind te voeden en begin ik daardoor iets later en wordt me gevraagd wanneer ik weer gewone uren ga werken (als je bv geeft, mag je een kwart van je tijd max besteden aan het voeden van je kind of kolven enzo). dit recht heb je tot het kind 9 maanden is en ik wil er niet zo lang mee doorgaan, maar je voelt je al bezwaard en dan gaan ze je ook nog vragen wanneer je daar mee stopt terwijl je kind net 5 maanden is zeg maar. dat irriteert me mateloos. toen ik mn overuren maakte zonder daar uren of geld voor terug te vragen, toen hoorde je niemand zeg maar. verder gaat alles goed hier met de boef en de prinses @DS wat een knapperd is jeremy zeg, net zo knap als zn grote zus!