anatares meis echt een super dikke knuf voor jullie wat verschrikkelijk ! en dan nog nadat je het hartje zo mooi gezien hebt ! wat balen .. hopelijk is alles snel achter de rug en kunnen jullie verder voor wonder nr 3 ! Boja meis alleen afbouwen als je het ook echt zelf wilt he ! kom nou wat een lullo's op je werk zal ik ze een ff ruig komen vertellen dat ze ff normaal moeten doen .. tsssss en tja we hebben er zoooo veel voor terug met het verbouwen het is alle ellende wel waard ! pooh meis nogmaals van harte al weer 1 jaar ! kan me voorstellen dat het ff emo is en ik vergeet je niet hoor we spreken snel af kom ik lekker met tim langs op de fiets leuk leuk ! wicjuh meis wat een geweldige foto's echt ze is nu al weer net zo knap als haar mama !! redone meid wat een ellende ! sjeee dat klinkt niet top met je vader .. wat heftig meis jullie krijgen echt alle ellende tegelijk he ! dikke mega knuf want zo is het allemaal wel erg veel ! hopelijk valt het allemaal mee met je vader en met niek maandag ! zuurtje lekker niks aan het doen dus ! tja wij moeten natuuuuuurlijk vandaag voetbal gaan kijken ! holland ! lolly ik zou toch eens langs de HA gaan .. als kids 3 dagen koorts hebben raden ze dat toch al aan .. arm manneke hoe is het nu met hem ? zo ik ga eens opschieten we gaan over een uurtje lekker met vrienden voetbal kijken !! holland !! en brrrr wat is het koud vandaag he ..
@ Emma : dus je denkt dat het een meisje is begrijp ik? Of heb je foto's van Faylinn bekeken? Ik las er gister overheen : wat ben je veel afgevallen! Superknap zeg!
ja ik denk dat het weer zo'n mooi meissie gaat worden !! en weet je het zelf ? of moet het een verassing blijven ? en jaja ik heb heel wat kilo's er af .. ben begonnen na nieuwjaar en het gaat dus erg goed ! mocht ook wel hoor ! ik werd weer erg dik (schaam)
Nou ik heb toch maar even in z'n mond geloerd en er komt nog 1 kies aan. Dus ik hou het er maar op dat de koorts daar van daan komt. @pooh van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Bob.
DS wat een prachtige nieuwe avatar !!! wat een prachtige zoon heb je .. hoe is het nu met je ? lolly wat een ROTKIEZEN !! hopelijk komt hij snel door en is hij er vanaf hier gezellig naar voetbal gaan kijken bij vrienden tim zijn maatje was er ook en die wilde lekker spelen ! was zo leuk daarna frietje en frikandel gehaald en tim heeft zo lekker zitten smikkelen ... was een top dagje ! en super dat NL heeft gewonnen al moest ik mezelf soms knijpen om wakker te blijven
haai meiden kom even melden dat ik er morgen niet zal zijn boja ik zal de foto even op hyves erbij zetten, kan je ze beter zien
het is uiteindelijk toch gelukt om de fotos te plaatsen heb er meteen ook maar een fot bijgezet van ybe met zijn bril dit krijg ik te zien op mijn hyves [deferred_731800792] weten jullie misschien of er iets veranderd is
slaapkop klinkt als een erg gezellig dag bij jullie dus. heeft tim het ook niet meer over de operatie?
zuurtje ik dacht dat wij nog vriendjes waren op hyves maar je staat niet meer in mijn vriendenlijst ! raar vorige week volgensmij nog wel .. kan dus ook niet kijken aanvulling voor zuurtje ! ik ben erg blondt ! en keek verkeerd wij zijn echt wel vriendjes en meis wat zijn de kids al weer groot! en wat een knapperds ! en de bril staat goed haha wat een wijsneusje boja ik trek mijn stoere "wie durft mijn dinnetje boja wat te doen knokpak" aan en kom er aan ! tsss beetje mijn mattie pesten en jullie morgen ook een fijne papa dag ! heb je nog wat leuks gedaan voor J ? en allemaal natuurlijk de vraag wat krijgen de papa's her een prachtig schilderij ! een cd van tiesto (of hoe je het schrijft ) en een hangoptomatenplant wahahahaha
Gaat redelijk. Het herstel wat trager dan na de geboorte van Samantha. Ik denk dat het door het vele bloedverlies komt. En misschien ook wel de snelheid van bevallen. Toch een flinke opdonder.
haha, sukkel ja goed, ik zal ze morgen vast waarschuwen voor je hihi. ik heb niets gedaan voor vaderdag hij heeft van de creche wel een knutselwerk gekregen (geschilderde steen en foto van nino die aan het schilderen was) en we gaan vanavond uiteten met mn ouders en de drie kids. dat was het eigenlijk. verlies het dus zelfs van de hangoptomatenplant hahahaha! wel wil ik nog een zwart/wit canvas bestellen, ongeveer zelfde als die hij 2 jaar geleden voor vaderdag kreeg van nino. heb ik er zelf ook nog wat aan @daisy, balen dat het herstel langzamer ging. ik voelde me juist vele malen beter na tijana, terwijl die er na 2,5 uur ongeveer uit was. komt denk ik dan ook vooral door je bloedverlies en hechtingen wellicht? en het is ook nog heel pril natuurlijk, komt wel weer goed. hoop voor je dat je je snel stukken beter voelt zodat je optimaal kunt gaan genieten! knuf voor jullie!