Hello Ladies, Wat fijn dat Aaron en Tijana weer goedgekeurd zijn!! En die Tijana wat doet ze t goed zeg!! Jaeda woog toen ze 6 mnd was: 6814 en was 67 lang.. hihi Inmiddels heeft ons meisje nu ook 2 tandjes en draait/rolt ze.. Maar kruipen en of willen staan als je d'r vast hebt, echt niet... dit meisje heeft spagetti benen, haha.. Emma: rustig aan he.. Boja: werk ze meid! Lolly: heerlijk een zwembadje voor Fabian!! Ik mis echt een tuin Zuurtje: en inmiddels helemaal gewend aan de bril bij Ybe? Hoest met Ynse? DS: oehhhh balen van de niet-lekker-werkende-melkklier! Hoop datt vandaag beter gaat! Wic: Hoest met F???? Sabbe: en ben je er al uit? Zo Julen ligt nu op bed en gaan straks naar het kabouterbos met omie, daar lekker spelen en een pannenkoekje eten. Dan laten we de kids bij omie, en gaan Miekjeman en ik morgen naar de TT.. En dan maandag weer lekker een midweekje weg, heerlijk!! oja, voor degene die mijn hyvesvriendje zijn..Er staat een filmpje op van Jaeda! het filmpje van Julen is mislukt, ga ik later nog een keer proberen...
zie je ben ik Mona vergeten...sorry Hoest met je? en met de grote/kleine Tessa (toch? nu ga ik twijfelen aan de naam??)
@mona alles goed bij jullie? Nog vakantieplannen? @miekje lekker joh even een middagje dagje uit. Volgens mij is het al aardig druk in Assen. Manlief komt er elke dag langs. Veel plezier in iedere geval bij de tt en met jullie midweekje weg. jullie hadden je huis toch te koop staan (dat waren jullie toch) Hoe staat het daar nu mee? Hier manlief vandaag bij huis. Hij is al een weekje niet lekker dus toch maar even naar de ha geweest. Die heeft hem door gestuurd naar het zh voor een foto vanh de longen en om bloed te prikken. Waarschijnlijk is het een longontsteking. Hopelijk komt de uitslag snel dan kan hij met een kuur beginnen.
Maakt niet uit je kan niet aan iedereen denken toch. Ik neem het je niet kwalijk hoor En idd met Tessa is ook alles goed! Jij een heel fijn weekend!!! En voor volgende week een leuke en gezellige midweek weg.. Waar gaan jullie heen?
Jeetje dat is ff schrikken en enig idee hoelang het duurt voordat je de uitslag krijgt? Sterkte en hopelijk knapt hij snel op.. Wij gaan in het na seizoen een weekendje weg.. We krijgen bij ons boven in een kamer een nieuw kozijn en beneden gaat de schouw eruit dus genoeg te doen zeg maar en ja kost ook genoeg.. Maar een weekendje vinden we ook erg lekker hoor!! En jullie? Of heb je dat al verteld en heb ik er weer eens overheen gelezen Hoe is het met Fabian?
Manlief beld maandag de dokter voor de uitslag. Ik hoop dat ze die dan binnen hebben. En anders gaan we dinsdag wel weer bellen hoor. Wij gaan een weekje naar cp erperheide in belgie. Heb er nu al zin in. Waar gaan jullie heen? Idd een kleine verbouwing loopt ook al gauw in de papieren hoor. Het is vaak even dit en even dat maar goed dan heb je ook wat he! MEt Fabian gaat alles goed hoor Die hobbelt wel door. 23 augustus mag hij voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Vast wel goed.
hey meiden hier ook weer thuis na een dag werken en tim halen en brengen ! wat een warmte maar kan het nog wel hebben straks ff zwembadje opblazen voor tim voor morgen meiden wat een prachtige cijfers van de kids weer !! wat doen ze het goed Boja ik was ook werken .. je was niet alleen kanjer en hoe is het op je werk ! is het al wat leuker ? miekje jaaaaaaaa mannetje gaat morgen ook naar de TT .. hij heeft er al zin in om 3.30 gaan ze weg .. mijn pa en zwager ook mee ! en meis geniet lekker van je midweekje weg volgende week lolly super dat het goed gaat met fabian ! en tim moet volgende week beginnen op de PSZ .. ben zo benieuwd volgensmij vindt hij het wel leuk met andere kids en spannend hoor de uitslag maandag ik ga duimen voor jullie mona jullie ook aan het verbouwen .. pff valt financieel altijd tegen he ! hebben wij hier ook en wij gaan ook niet meer op vakantie.. helaas .. we gaan wel in de nieuwe aanbouw zitten haha ds hoe is het vandaag gegaan bij jou ? is het allemaal meegevallen ik hoop dat de BV goed blijft gaan wic hoe gaat het met je ? is het vol te houden zo warm en zwanger zijn .. tja het moet wel he ! gewoon wat rustiger aan doen .. (als dat kan) redone meis hoe gaat het met jou ? en met niek heeft hij geen pijn ? en is hij al weer uit zijn bedje en hoe is het met je vader gegaan ! spannend hoor meis ik hoop dat het mee gaat vallen knuf zuurtje hoe is het bij jullie ? en is ybe al aan de bril gewend ? en nog nieuws van de gyn of ben je volop aan het klussen sabbe hoe gaat het met alle kids pffff jij krijgt het nog druk nu het vakantie is ! maar zwembadje naar buiten en ze vermaken zich hopelijk wel .. zo hoop dat ik niemand vergeten ben... knufffff
Ja idd ben erg benieuwd maandag dan of dinsdag.. Leuk cp wij gaan naar het Dierenbos.. Heb er erg zin in.. Ik kende het nog niet maar was zo een beetje aan het zoeken op internet.. Iemand hier die het park wel kent? Ben wel erg benieuwd namelijk maar het zag er leuk uit.. Leuk Fabian naar de peuterspeelzaal zal vast wel goed gaan!! Wel spannend he..
Hoihoi! Ff tegen van leven van deze kant. Hier alles prima hoor. Buik groeit nogal hard, dat wel. Zit dus ook al in de weg eigenlijk ... kan me niet heugen dat dat bij F. ook al zo vroeg was, maar goed. Ik heb nog geen last van de warmte in ieder geval, dat scheelt. Nu ook vakantie, we gaan lekker midweekje weg (had ik dat al gemeld hier?) naar CP. Zin in! Met Faylinn gaat het ook goed.. tis echt een peuterpuber, af en toe kan ik dr wel achter t behang plakken. Ze heeft nogal een sterk willetje en weet heel goed wat ze wel en wat ze niet wil. Eigenwijs tot en met (ahum, van wie zou ze dat hebben ), maar ook zo ontzettend lief en knuffelig.. Faylinn kan niet zo heel best tegen de warmte. Althans, ze vindt het niet leuk/fijn. Is meer binnen te vinden dan buiten, tot het wat begint af te koelen s avonds, dan gaat ze lekker buiten spelen. Nou ja, maar goed dat we niet naar Turkije geboekt hebben, zoals ik eerst graag wilde. Ik heb bijgelezen, maar steeds geen tijd genomen even te reageren.. ben t ook weer kwijt eerlijk gezegd, mn geheugen is echt een megazeef momenteel. Fijn weekend allemaal meiden!
Hey Nou we hebben geen hele grote verbouwing maar er komt weer zo veel bij kijken ff de schouw eruit oja we kunnen ook maar gelijk de boel een likje verf geven je bent toch bezig.. Zo zie je elke keer wat he.. Maar goed we moeten nog beginnen dus ben erg benieuwd.. Ben benieuwd Tim naar de peuterspeelzaal!! Spannend hoor..
Hele fijne vakantie!! Heerlijk hoor. Fijn dat je geen last hebt van de warmte en gelukkig dat je niet naar Turkije gaat als Faylinn er niet zo goed tegen kan.. Dan kun je je beter vermaken thuis of idd cp is altijd goed!! En peuterpuberen... Ze kunnen er wat van hahaha
Vnadaag ging het wat beter. Tja, naar de andere kant van mijn huis lopen gaf nog wat sterretjes (en zoooo groot is mijn huis nou ook weer niet), maar geen verhoging/koorts enzo meer. En geen pijnlijke borsten.
goedemiddag ondertussen al weer meiden wat is het warm he ! kunnen jullie kleintjes daar een beetje tegen .. tim zit veel in het zwembadje en op zijn kamer houden we alles dicht de hele dag .. het is er nu 27 gr maar voelt er wel koel aan ...
Goede middag! Nou hier is het badje een hit....krijg ze er bijna niet uit! Maar gelukkig heeft ze kamertje op noordzijde van het huis...dus als ik daar raam/deur open zet is het er toch nog redelijk koel...want het waait hier toch wel flink! Ach.... Is het koud is het niet goed...is het regenachtig is het niet goed....is het droog maar bewolkt/fris is het niet goed...is het warm is het niet goed....hihihi. Hoe is het met iedereen? Vraagje....hoe gaat potjes training bij jullie? Hier krijg ik er maar niets van gedaan........ze wil er niets van hebben...en heeft ook echt geen sjoegge als ze staat te plassen....ja bah zegt ze...en wijst ernaar.......maar verder niets...(met pamper echt heeelemaal niets!) Groetjes, Miranda
S. kan prima tegen de warmte, maar slaapt nu. ML heeft haar de hele nacht met iPod laten spelen... en dan tegen mij zeggen dat ze discipline nodig heeft , ik sliep....., maar goed, ze is dus kapot nu....