Hier echt warm ja. Het is hier 28 graden binnen en benauwd. Moet dadelijk nog de slim belly gaan doen, maar zweet me nu al kapot. Yannick houd er niet van om in het zwembadje te zitten. Wel er water uitscheppen en de planten zo water te geven haha. Hij is nog steeds van slag door de operatie. Veel huilen en soms ook paniek als ik hem achter laat. Hij had net ook koorts weer, 38,1. Maar nu weet ik niet of het van het warme weer kan komen dat het omhoog is. Jullie enig idee? Potjes training: hier nog niks. Wil het dadelijk in mijn vakantie proberen. Had van iemand een tip gekregen om met een eierwekkertje te werken (weet niet meer waar). Wekkertje ieder hlaf uur/uur zetten en dan als hij afloopt op het potje. Beloning als er iets komt. Heb ook een beloningsbord met zonnetjes en wolkjes.
nee dat werkt hier ook nog niet zo het potje hij vind hem wel super gaaf .. zo'n potje wat kan zingen en is net een stoel .. dus er op zitten is leuk ! ben er ook nog niet zo mee bezig want tim taalt er echt nog niet naar .. komt wel hij moet het eerst maar eens gaan aangeven
hey meiden, @mamavanjordy, wat sneu zeg dat hij nog zo van slag is door de operatie hoop dat dat snel over is. @ds, fijn dat je je weer wat beter voelt, maar wel rustig aan doen he! @potjes training, hier gaat het heel erg wisselend. soms wil hij graag op het potje maar staat dan wel 3x op na elke 'scheet' die eruit komt om onder luid gejuich te kijken wat er uit gekomen is haha en soms wil hij echt niet. ik push het ook nog maar niet, want wil het hem niet tegen maken. en de ene keer wil hij op het potje en de andere keer op de wc. het lijkt dus wel ergens heen te gaan hier, maar dat leek het een jaar geleden ongeveer ook en toen ineens wilde hij helemaal niet meer. nu ook als hij niet wil, gaat hij stiekem ergens staan te poepen en ontkent dan dat hij dat doet... ach ja, komt vanzelf wel goed denk ik!
hoi hoi bryan gaat op potje als ik zijn luier af doe en heel vaak doet hij dan een plas.Hij gaat er echt even voor persen hahah.Maar hij geeft nog niet aan dat hij moet plassen. Psz gaat hij al een poosje.Een keer of 4 vond hij het niet echt leuk dat ik wegging maar nu is het zwaaien en afgelopen keer ging hij spelen en kon er geen kus en zwaai vanaf. Buiten in badje vind hij erg leuk,gistermiddag de hele middag erin gezeten en de grootste lol.
Hmm, als Alyssa geen rust heeft zoals zaterdag dagje efteling poept ze niet...zondag ook al niet...en nu vandaag probeerd ze hele tijd maar doet pijn...grote tranen en ze houdt het op. Iemand tips? heb al creme op haar poeperd gesmeerd, proberen op haar rug te leggen als ze pijn had...en helpen...door buikje duwen en beentjes fietsen...maar dan trekt ze terug! Ik weet het niet meer, zo zielig
Dat heb ik ook weleens met een van de kids gehad.Ik deed dan een thermometer in de poeperd dat wou nog wel helpen.
ook al geprobeerd, en het perineum (heet dat zo..) tussen vagina en poeperd gemasseerd terwijl er poepie onder zat...voelde het gewoon zo groot! arm kindje.....morgen zal ze het nog wel een paar keer proberen hoop dat het lukt...heb ze al extra veel laten drinken vandaag zodat de rest niet dik word....En ze wilde ook al niet eten (zal wel vol gevoel geven denk ik) Pfff....afwachten en proberen te helpen met thermometer misschien als ze weer aan het persen is....maar is zooo zielig!
goed hoor. Eigenlijk heel goed, voel me lekker! Merkte dat de miskraam me dwars zat in mijn lichaam en nu het gedaan is voel ik me beter...kan ik het ook helemaal afsluiten he. Wat ik wel heb nu is veel bloedverlies dus ben beetje duizelig en nog steeds moe....maar volgende week weer terug naar gyn en dan zou het over moeten zijn zei de gyn....we zullen zien!
gelukkig is het achter de rug met je mk antares ... en hopelijk kan je het volgende week ook afsluiten .. al zal het in je gedachten en voor je gevoel nog wel wat langer duren .. en ow ow ow wat zielig voor je meissie ..kan je de HA niet bellen voor een drankje of van die roosvise waarvan je kan poepen redone meis hoe gaat het met jou weet je al wat meer over je vader ? en hoe is het met niek ? weer helemaal opgeknapt ? boja meissie hoe is het met jou hmmm dus nino weet ook nog niet zo net of hij op het potje wil ... haha draakje ! MvJ meis wat sneu dat je mannetje er zo een last van heeft van de operatie ik ben super blij dat tim er geen last van heeft gehad maar die had het gevoel een leuk dagje uit te zijn geloof ik .. ook best raar hoor .. hopelijk gaat het snel beter
goeiemorgen => potje. Jesse doet soms een plasje op de pot, voor of na het bad. Maar niet vaak. Hij wil wel niet meer rond lopen met een vieze luier en komt dus na zijn boodschap vragen voor een verse broek. Potje vindt hij wel leuk (muziek na een plasje) => zwemmen. Wij hebben een vrij groot zwembad, ik geloof 3000 liter en hij vindt het super. Zit er elke dag in (allee, staan), samen met zus (en mama ) Grts
hey meiden inderdaad wat een rust hier.We zijn allemaal aan het genieten van het mooie warme weer.Ik vond het wel erg warm hoor gisteren.Was aan het werk en we hebben heerlijk buiten gezeten en 's middags op tijd naar binnen omdat je buiten niet kon wezen zo warm. Morgen weer werken en hopelijk valt het dan mee met de warmte. En de wedstrijd ja toppie.We hebben genoten.Nu dinsdag weer spelen maar volgens mij redden ze dat wel.Als ze net zo spelen als wat ze deden in de 2e helft tegen brazilie dan moeten ze dat kunnen redden.
Haaai dames, Hier ff snel vanaf mn werk. Alles gaat goed. Kids hebben wel wat last van warem weer. Met name Aaron, die is erg warm van zichzelf. Zaterdag voor t eerst met hem op de fiets geweest hij kan namelijk goed zitten als je hem neerzet. Hij vond het heerlijk!!! Nora trots want zij mocht achterop in de grote stoel haha en hoefde niet meer in de babystoel. Vandaag zijn mn man en ik 5 jaar getrouwd. Helemaal leuk, ben wel aan t werk helaas....najaa vanaaf maar ff lekker genieten hihi. Gister al een bon gehad van mn vader en zn vriendin voor een avond lekker uit eten te gaan incl "gratis oppas" van hen haha. Gaan we binnenkort ook ff gebruik van maken. Dikke kus, Mili
goedemorgen mili gefeliciteerd met je 5e huwelijksverjaardag als jullie mijn taarten willen zien kunnen jullie op hyves kijken er zal regelmatig een update komen dadelijk nog mijn taart bekleden die ik gisteren heb gebakken en deze middag werkjes maken met 1 van de oppaskids (van vriendin) en met ybe zodat hij na de vakantie goed meekan als de jongste van vriendin dutje doet maar even vlug met de dweil erdoor was uit de droger en nieuwe was erin en nog een machine laten draaien en daarna drogen voor de rest hoeft er dan niets meer vandaag morgen verder de keuken soppen badkamer en toilet volledig soppen inclusief de muren en strijken als ik weer bij be met de strijk de 2 slaapkamers een beurt geven en dan aan de grote kinderslaapkamer beginnen tussen heel die bedrijvigheid door ook nog een bakopdracht maken (heel leuk om te doen)
@Mili: gefeliciteerd! @zuurtje: zo das lekker druk! Hier niet zo goed met Jana. Haar tong ligt open door (waarschijnlijk) door een ontsteking. Is moeilijk te zien door de dokter. Straks zalfje halen (moest gemaakt worden). Echt zielig, ze eet nog nauwelijks enkel yogurt, pudding,... Alles wat lopend is... Bij iets harde dingen (had daarnet zonder succes appelmoes gemaakt), begint ze te wenen als het in haar mondje komt Verder heeft ze ook rode vlekjes (leek eerder op muggenbeten volgens de dokter) en er is een jongetje dat windpokken heeft bij de onthaalmoeder. Dus das nog effe afwachten. Ze slaapt nu. Gisteren heeft ze 4 uur geslapen in de namiddag, normaal max. 2 uur.