vergeet ik nog te melden dat ynse nu volledig van haar speentje af is ze had een volledig gevuld speentje toch doorgebeten en toen heb ik haar maar gezegd dat ze kapot is ze heeft er welgeteld nog maar 1x achter gevraagd en toen ik haar die stuk is laten zien nadien heeft ze er nooit meer achter gevraagd
@mili van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. @eekje ahh wat zielig. Hoe gaat het nu met haar? Wil ze het zalfje wel hebben? @zuurtje zoo jij bent druk met dit warme weer. Leuke hobby hoor taarten maken. Ik doe het je niet na. Goed dat Ynse van de speen af is. Hier niet zulk leuk nieuws gehad. Manlief heeft de ontslag papieren gekregen van zijn werk. Per oktober is hij officieel werkloos. We voelen ons zwaar kl*ten op het moment.
Mannetje is metselaar. Het bedrijf waar hij (nu nog) werkt wil van het vaste personeel af en met zzp-ers verder. Het hing al wel in de lucht hoor. Vorige week maandag zijn er al z'n 10 mannen ontslagen en hij kreeg vandaag via de post een brief met de ontslagpapieren.
hoi hoi @Eekje Wat zijn windpokken?IS dat hetzelfde als waterpokken? Beterschap met Jana en hoe reageert ze op het zalfje? @Lolly Jee das mooi balen,kan me voorstellen dat het kl'te is. @Antares Hier alles oke.Bijna vakantie heerlijk. Hoe gaat het bij jouw?
Zelfstandige zonder personeel. Die zijn voor de baas een stuk voordeliger. Die betalen ze een vast bedrag per uur en hebben ze die niet meer nodig dan kunnen ze gelijk vertrekken.
@lolly:das niet mooi. Hoop dat ie snel wat nieuws vind. @redone: windpokken is idd hetzelfde als waterpokken. Maar Jana heeft ze (voorlopig toch) niet. Bleken dan toch muggenbeten te zijn (meer dan 12) en er komen geen vlekjes meer bij. @zuurtje: wat flink van Ynse. Hier lukt het overdag wel zonder, maar 's nachts niet hoor. Met haar tongetje lijkt het beter te gaan. Ze heeft deze middag toch weer warm eten gegeten. Was broccoli met patatjes en ik had het goed geplet met wat kaassaus. Dat eet ze heel graag en blijkbaar ging het toch goed. Zalfje gaat goed, moet dat op haar speentje doen zo is het op de perfecte plaats. Ze komt zelf haar tutje geven. Heel erg flink!
goeiemorgen dames! alles okee hier? Hier alles prima, maar o zo druk hè Vandaag is Laissje één jaar. Ja, het gaat echt snel... Verder niks te melden. Fijne dag nog! Grts
laiss van harte met je 1e verjaardag !! eekje meis wat sneu voor jana en haar tongetje !! gelukkig gaat het iets beter zag ik lolly meid wat ontzettend @Q$*%&!% van je man .. sjee dat is echt niet leuk ! dikke knuf zuurtje leuke taarten ! kan je echt super goed boja meissie hoe gaat het met jou ? en met de kids miekje hoe was je vakantie ! en weer aan het werk .. bleeeh wat is dat toch snel voorbij he anataris hoe gaat het met jou meis toch weer de mmm in zag ik aan je banner .. bah balen he ! redone hoe gaat het met niek ? helmaal hersteld ? en hoe gaat het met je pa ? werken de medicijnen zag dat het weer warm gaat worden hopelijk heeft Bryan er geen last van hier gaat het zijn gangetje ! we zijn al bijna klaar met de bouw alles is af en nu nog alles op zijn plekkie en schoonmaken ben ook weer ongi da's weer minder ! maar komt wel goed .. blijf ik maar geloven ! met tim gaat het goed hij is inmiddels al 2x naar de PSZ geweest en vindt het wel erg leuk .. gister wel een traantje bij het weggaan maar verder niks ! leuk hoor hij wil naar school en met de kindjes spelen ..
haai meiden hier terug thuis ben met zoontje naar centrum voor leerlingenbegeleiding geweest ze hebben een iq test gedaan, hieruit is gebleken dat hij iets onder het gemiddelde zit dat is niets zorgwekkend, hij heeft alleen wat meer tijd nodig tegen dat hij alles goed begrijpt en informatie verwerkt heeft ook een gehoortest is gedaan tijdens het schooljaar deze attesten van testen heeft hij nodig om logopedie te krijgen (en wij om het geld terug te krijgen wat het kost) daarna ben ik met hem nog de stad in geweest en mocht hij stickers van cars hebben omdat hij zo flink is geweest (1 uur opperste concentratie is niet niks voor een kind van bijna 5 jaar) ook heb ik mezelf verwend met 2 zomerse jurkjes (paarstinten en roze/bruin/oranje met glitters) en paarse slippers met glitters lekker om mezelf eens te verwennen en eens niet een ander
hey zuurtje wat super dat je ff lekker bent gaan shoppen en wat lief dat je stickers hebt gegeven !! nou net iets onder het gemiddelde lijkt me geen probleem ... ds hoe gaat het met jou ? en met de kleine ? hier na 1 dag werken WEEKEIND !! haha was genoeg ook .. sommige mensen pff ben vanmiddag 1.5 uur uitgescholden door een vrouw .. nou waar je zin in hebt met dit weer he !!
emma nee kan ook geen kwaad, hij heeft alleen wat langer nodig tegen dat hij iets kan wat anderen vlugger kunnen ik oefen nu iedere dag (behalve za en zo) werkjes met hem ook zal ybe logopedie krijgen zal wel goed komen
@Sabbe: Beetje laat maar alsnog: gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Laissje! @zuurtje: komt vast goed. Wel fijn dat jullie dat weten en er wat meer aandacht kunnen aangeven. @Emma: fijn dat de verbouwingen bijna af zijn hoor! Met Jana gaat het al veel beter, haar tongetjes is bijna volledig genezen en ze heeft er geen last meer van!!!
Gaat goed hoor . DaisyMan is nu nog 1 week vrij. Gaan we naar Landal bungalowtje. Ben benieuwd, wordt mijn eerste keer. Daarna moet hij weer terug werken... . En wordt het erg spannend en aanpoten, lees voor het eerst hele dagen alleen met twee ukkies.