Mijn dochter van vijf heeft al geruime tijd (weet niet meer juist vanaf welke leeftijd, maar toch al vroeg) pijn in haar voeten. Zouden groeipijnen zin. Ik denk dus dat het wel kan. Ze is -toeval of niet- ook erg groot.
Hoi dames, Hier ff snel een krabbel van mij. Met nora gaat het gelukkig weer goed, ze heeft geen koorts meer, maar nog wel wat buikpijn af en toe, dus ff in de gaten houden. Slapen gaat weer bagger nu door al dat ziekenhuis gedoe, dus daar moeten we nu weer aan trekken. Aaron had ook hoge koorts vorige week zondag, net als ik. Hij heeft weer een infectie in luchtwegen, en de KNO arts heeft nu gekeken en constateerde dat (hoe jong hij ook is) hij een enorm ontstoken neusamandel heeft. Zodra hij 1 is moet hij geopereerd worden daaraan. Ikzelf heb een ontsteking aan mn baarmoeder en eierstokken, vermoedelijk door de mirena en lage weerstand door de drukte en zorgen om Nora en Aaron. Verder alles oke, Aaron trekt zich op tot zit en gaat dan staan. Vandaag lekker BBQ-en. Knufff, Mili
hey, is hier niemand meer? Of hebben we nu al een maartmamas deel 3 die ik gemist heb? Hier nog steeds veel pijn, ga morgen en dinsdag nog niet werken. Maandag weer naar de gyn voor controle... Knufff, MIli
nee hoor mili geen deel 3 hier aan het soppen in huis moest nodig weer eens gebeuren zaterdag ga ik weer bakken en zondag verjaardagsfeest van Ybe die al 5 wordt waar gaat die tijd toch naartoe waar de rest is? denk aan het genieten van de zon, werken, vakantie vieren of druk met kids, beebjes en beebjes op komst
Hey meiden, @mili, fijn dat het goed gaat met nora, maar balen dat je weer met slaap gedoe zit. en wat een gedoe met die arme aaron ook zeg . dikke knuffel voor jullie! @zuurtje, jeetje ybe alweer 5 jaar! gaat echt hard he! Hier gaat het zo zo. Nino had gisterenochtend ineens een loopoor, maar geen koorts. Verder leek het de rest van de dag ook wel over eigenlijk. Maar vanochtend zag ik ineen dat zn andere ook zo was en die eerste ook nog steeds Gelukkig had hij helemaal geen koorts en leek er ook niet zoveel last van te hebben, maar helaas begin van de avond heeft ie toch koorts gekregen Hij ligt nu ook erg veel te praten in zn slaap en slaapt dus best onrustig. Hoop maar dat het snel over is. Ging zo goed de laatste tijd! Ook nog leuk nieuws: over potjes trainen. Ik had al verteld dat Nino een paar keer op het potje gepoept had, maar we laten hem eigenlijk nooit zonder luier lopen (heb niet zo'n zin om met een dweil door het huis te rennen de hele dag) en vanochtend liep ie vrolijk in zn blote piep door het huis omdat ie niet lang daarna zou gaan douchen en ineens zei hij dat hij het potje moest hebben en ging hij plassen op het potje! Ik = trots
leuk hè boja. Hier doet Jesse verschillende malen plasje op het potje. 's Ochtends bij het aankleden, 's avonds voor het bad en zo. Maar draagt wel nog steeds een luier. Net zoals jij heb ik geen zin om momenteel overal met een dweil achter hem aan te lopen. Als ik hem buiten in z'n blote kont laat lopen, doet hij de moeite niet om op de pot te gaan dus...
boja wat GEWELDIG van nino !!! echt knap hoor en hoe is het nu met de kleine man ? gaat het goed ? is hij al weer wat beter ? en hoe gaat het op je werk ? Sabbe jesse ook al zo goed bezig ! knap hoor zuurtje sjeeeee de kleine man al weer 5 jaar oud ! de tijd gaat echt te snel he.. tim ziet er ook weer anders uit lijkt het wel .. echt een manneke nu geen kindje meer zeg maar mili hoe was het bij de gyn ? alles goed ? sjeee zeg wat een ziekenboeg bij jou thuis arme jij en arme aaron kunnen ze hem niet eerder helpen .. anataris hoe gaat het nu met je meissie ? heeft ze nog zo veel pijn ? hoop dat het weer over is hier lekker druk ! maar met dit weer ook veel op stap.. lekker hoor vanmorgen met tim op de fiets naar de eendjes en naar oma .. hij slaapt nu en dan straks lekker in het zwembadje verder alles ok beetje raar om weer tijd voor mezelf te hebben .. na zo'n drukke tijd ! moet er weer even aan wennen
Hoi meiden, Boja: wat geweldig van je kleine man. Goed hoor. Sabbe: die van jou dus ook al zo goed bezig. Wat knap. Mili: hoe was het bij de gyn? Zuurtje: zo waar blijft de tijd idd. Alweer 5 jaar. Emma: heerlijk met Tim weg geweest dus. Redone: hier alles goed met jou ook? Wenneke: ik zie je onder in beeld. Hoe gaat het met jou, de kids en je mannetje? Yannick is nog steeds schrikachtig van harde geluiden. Heeft nog steeds wat lichte koorts. Hoopte dat het over zou gan, maar morgen moet ik terug dus zal het dan meteen wel vragen. Hier ook bezig met potjes training met Yannick. Hij wil er nu wel steeds op zitten, maar dan komt er niks en even later plast hij zijn broekje nat. Poepen in de luier geeft hij ook aan nu als hij dat gedaan heeft. Hij wil zijn grote broer in alles nadoen, ook met dit dus dus dat is wel handig. Maar twijfel of ik hem in zijn blote kont moet laten lopen (of met een onderbroekje aan) of toch een luierbroekje aan. Want mijn ervaring is met die dingen dat die zoveel vocht absorberen dat ze het niet voelen dat ze nat zijn. Wat zouden jullie doen?
hier alles goed straks nog even verder soppen in huis mama ik zou blote billen doen zodat hij toch ziet en voelt als hij plast je moet natuurlijk wel met dweil erachter maar het is de moeite waard belgië is voor jou zeker te ver weg voor een taart
Zuurtje: had in het andere topic al gereageerd, maar denk idd dat belgie toch wat te ver weg is helaas. Anders was ik zo gekomen.
Hahah goed man!!!!! You go Nino!!!! Hoop dat het loopoor mee zal vallen en de koorts snel weg is hoor. Wat slapen betreft echt balen inderdaad, najaa komt wel weer heeft zn tijd ff nodig. Dikke kus, mij
Wow 5 jaar alweer de tijd gaat echt snel dan!!! Haha groot gelijk dat de rest aan het genieten is van het weer enzo. Wij ook wel hoor.... Verder alles oke meid? Kussssss
Hooi lieffie!!!! Nee helaas, ze opereren niet beneden het jaar, risico is te groot ivm narcose. Maar ja ls het niet meer ging moesten we weer contact opnemen. Wellicht dan meds ofzo..najaa eerst ook nog naar de homeopaat wie weet kan die nog iets bieden ten aanzien van overbruggen enzo. De gyn was wel oke. Ik moest echt rustig aan doen zei ze want met alleen AB was is er niet zei ze. de ontsteking si wel gezakt gelukkig, dus de AB slaat wel aan. Ben alleen hondsmoe. Ze gaf nu trouwens wel met weinig woorden toe dat de ontsteking ook van de spiraal kon zijn gekomen.... ellendig ding haha! Hoe is ie verder bij jou? Tim alles oke ook? Dikke kus mij
J. heeft een virus te pakken. Hele avond op de HAP en Eerste Hulp gezeten vanwege koorts. Mocht gelukkig weer mee naar huis omdat hij ouder is dan 4 weken. Bloed en urine zijn onderzocht, en bloedbeeld wees op een virus. Urine zouden ze over bellen als ze wat vonden, we zijn gelukkig niet gebeld. Vandaag in de gaten houden. Morgen belafspraak en dan horen we of verdere controle nodig is. Straks ff cb afbellen.
Jeetje meid!! Wat een gedoe. Heel veel sterkte hoor!!! K hoop dat J snel weer op mag knappen. Knuff mij
Goedemorgen!!!! Alles goed hier met jullie allemaal? Hier gaat het wel, slechte nacht gehad, A kwam vaak te drinken. Heeft echt last van die amandelen....ehm is dat nou met 1 of 2 x een l??? hahah...slaapgebrek... Met mn hubbie gaat het wat minder...moet naar de HA mogelijk anti-depressiva ivm overlijden moeder ertc.. Knufff, Mili
haai meiden vandaag een druk bakdagje achter de rug morgen is ybe jarig en hij wilde graag een ploptaart hebben foto's staan op mijn hyves mili jeetje houd het nooit op bij jullie heel veel sterkte en beterschap voor je mannetje