Helleu! (in het kader van een teken van leven geven .. ) Vrijdag mijn laatste werkdag gehad voorlopig; verlof! Nu eens zien of ik de komende tijd hier in huis puin kan ruimen ...
@ Wic; fijn dat alles goed gaat. @ all: Hier ook alles oke. A gaat wat beter al eet ie nog steeds niets ja BV, minimaal 6x in 24 u ofzo. Nora gaat ook beter slaapt soms nu tot 7 uur!!! Mannetje is nog steeds depri en heeft anti-depressiva. Ik ben ziek thuis omdat ik het anders niet trek, gewoon vanwege drukte thuis en het vele voeden enzo. Knufff, Mili
jeetje wat een rust hier.Erg jammer hoor. Ik ben een poosje niet geweest omdat hier het een en ander gebeurd is.
idd erg jammer maar ben er zelf ook schuldig aan ik ga dadelijk maar eens strijken, wilde dit gisteren al gedaan hebben maar heb er me de hemle dag nog niet toe kunnen zetten nu even ab nemen en stukje taart erbij eten en dan strijken maar redone ik hoop niet dat er ernstige dingen gebeurt zijn
Ik ben er ook schuldig aan. Maar weet gewoon niet waar ik alle tijd vandaan moet halen. Zo druk met 3 kids, huishouden, tijd voor mama, alles bijlezen en af en toe reageren. Redone: hopelijk niks ernstigs. Mogen wij het weten wat er gebeurd is? Kan ook per pb als je dat fijner vind. Zuurtje: hier ook nog een strijk liggen. Waarvoor moet je ab slikken? Hoe gaat het met je cyclus nu? Mili: sterkte met alles zeg. Is niet niks. Hier heeft Yannick van de week 2x een klein plasje op het potje en op de wc een keer gedaan! Zo trots. Daarna helaas niet meer, maar komt wel weer.
mama ik heb een ontsteking onder de wortel van mijn gevulde kies moet tot de 16de ongeveer ab nemen en dan contact opnemen met mijn tandarts (was naar een andere omdat de mijne op vakantie is cyclus: ik zit op dag 60 ondertussen, schiet deze keer dus niets op
Hallo iedereen! Weer terug van een weekje aan zee! Hier dus ook nog bergen was en strijk. Maandag weer aan het werk. @zuurtje: klinkt pijnlijk, beterschap! @Sabbe: nog even rustig aan doen. @Wicjuh: verlof leuk, geniet ervan en doe maar rustig aan. Hier is het verlof alweer veel te vlug voorbij.
Hoi hoe is het hier met iedereen? Ben de laatste tijd niet heel veel op het forum geweest. Allemaal een lekkere vakantie gehad? Sabbe en Wichjuh hoe gaat het? Bij ons gaat het allemaal goed. Fabian is een echte kletskous. Hij mag volgende week naar de psz.
Hoi dames, Ff snel een krabbel, heb vakantie nu en ben lekker aan t genieten en in huis en om het huis wat aan het aanpakken qua opruimen en verven enzo. Hier alles oke. Aaron zit, kruipt en gaat staan in de box en aan de hand stapt ie wat in het rond. Het eten gaat nog niet heel goed maar dat komt vanzelf wel. Met Nora gaat het goed, alleen het slapen is nog af en aan goed en dan weer heel slecht. Vanaf volgende week naar de peuterspeelzaal, 3 dagdelen in de week. Ze heeft er zin in! Met mn man gaat het langzaamaan wat beter maar nog niet heel erg top, heeft tijd nodig. Met mij alles goed, blij met vakantie!!! Knufff, Mili
Hey meiden, Hoe is het hier? Erg rustig zie ik. Wij zijn donderdag terug gekomen van een weekje Ibiza, was echt genieten! Nu helaas weer in de regen Kids vonden het ook geweldig. Met Nino gaat alles goed. HIj poept en plast steeds vaker op de wc, elke dag wel (potje is geloof ik niet aan hem besteed) en het lijkt er dus op of de 'echte' zindelijkheid er echt wel aan zit te komen nu. Tijana doet het ook echt supergoed. Heel vrolijk kind, maar kan ook zeer overtrokken reageren als ze haar zin niet krijgt Wil de hele dag alleen maar staan in de box, zitten is ook al niet meer goed genoeg en sleept/tijgert zich de hele kamer door. Vind het zo hard gaan deze keer, terwijl nino met deze dingen sneller was dan zij. Even rare vraag: zijn er hier kindjes die moord en brand schreeuwen als hun haar gewassen moet worden? Nino is elke keer helemaal over de zeik! heb van alles geprobeerd maar het blijft een drama.
@ Boja : Faylinn is er niet gek op, heeft ook een tijd gekrijsd. Maar komt bij haar vooral omdat ze het vreselijk vindt om water in dr gezicht te krijgen. Sinds ze luistert en begrijpt dat ze naar boven moeten kijken en dr hoofd dus achterover moet doen, gaat het eigenlijk wel goed.
dank voor je reactie wicjuh. hij begint al te krijsen als ie hoort dat we zn haren gaan wassen. ik dacht eerst dat ie het eng vond, misschien zeep in zn ogen heeft gekregen enzo, maar zelfs als je bij wijze van zn nekharen nat maakt flipt ie al de pan uit. echt heel irritant. en zielig ook. maar het moet ik zeg ook altijd dat het niet in zn gezicht komt, doe het soms bij mezelf voor als we samen onder de douche staan, doe het bij tijana (die het geen probleem vindt) maar het is nu al maanden helemaal pet bij hem. is het bij faylinn van de een op de andere dag goed gekomen?
Hello, Hier ook een schuldige... Tis druk in Miekjeleven op t moment, dus ben vaak kort op zwpag en dan vaak niet hier.. Ja echt erg van mij.....sorry! haren wassen: hier 1 groot drama... Maar t is alleen met het uitspoelen en als dat klaar is is t direct over...
Niet van de ene op de andere dag. Ze ging in ene begrijpen dat ze kon voorkomen dat het water in dr gezicht kwam. Wel zielig voor Nino maar ja, het moet wel gebeuren natuurlijk.
Hier ook sinds een paar weken pet....ze gilt al als de douche aanstaat en te dicht bij komt...ook in het bad tijd terug buiten als er geplonst werd...dan kwam ze huilend bij ons schuilen....bang voor water in haar gezicht denk ik. Ik probeer haar uit te leggen onder de douche dat idd achterover houden beter is dan kan ik spoelen zonder gezicht te raken...maar het lijkt niet door te dringen...zogauw ik de douche aanzet moet ik al rennen om haar te vangen en eronder te gooien...(en vaak sta ik ook al in mijn blootje hahaha) Hoop dat het over gaat!!
@Boja Hier ook een drama met haren wassen. Douchen wil hij niet maar in badje daarentegen wel.Maar dan zegt hij al vooraf van" niet haren wassen mama" Maar echt leuk vind hij het niet.