Maart 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zullen we zeggen dat ze extreem lief is en makkelijk in de omgang...dat is mijn zegen!! Driftbuien zijn hier niet aan de orde (enkel in de douche hahaha, dan kan ze heel hartverscheurend huilen...)

Maar verder....zo makkelijk eigenlijk...

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Antares, kan me voorstellen dat het moeilijk is als je leest wat de meeste kindjes hier doen als jouw meissie dat nog niet doet. Hartstikke goed dat ze nu de dierengeluiden en plaatjes onderscheid, dat meen ik echt. Het is misschien wat later dan bij de meeste hier, maar dat maakt het niet minder knap. Dat is nog steeds een mijlpaal waar je ontzettend trots op mag zijn! En dat ze zo lief en makkelijk in de omgang is ook heel fijn natuurlijk. Ben benieuwd hoe het bij de kinderarts gaat. Hou je ons op de hoogte?

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Knuffel Antares

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier weer een nieuwe mijlpaal voor Ynse: ze krijgt de deuren zelf open en dicht

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ zuurtje en Boja:

Hooi,

Hoe gaat ie?

Ff een vraag, zouden jullie voor mij een banner kunnen proberen maken met daarin hoe oud Nora nu is en hoe oud Aaron? Dus niet nog zo lang tot ie jarig is, maar Nora is...en Aaron is?

Ik krijg het bij bump al niet eens meer voor elkaar om 2 data te doen. en zag dat jullie wel twee of meerdere dingen hebben.

Geboorte datum van Nora is 5-3-2008 en aaron is 16-11-2009...

Thanks alvast!!! Als t niet lukt hou ik deze wel hoor hahah...geen probleem dan.

Knuffff,
    Mili

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey toppie!!!!! Hier deed Nora dat ook..maar we hebben de klinken omhoog gezet en nu krijgt ze ze niet los haha. Willen toch graag dat ze ff op dr kamer blijft en niet gaat spoken....;):D

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mili pb maar met alle gegevens, kleur welk tekeningetje en banner je wilt
    als je foto wilt even mailen
    voor 2 moet je even inloggen (of gratis acount aanmaken)
    om te weten hoe oud ze zijn moet je event gebruiken en niet birthday

kan banner wel pas na weekend maken want we gaan weekendje weg

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

Hoi Zuurtje,
    Oh haha weet je ik ga het eerst ff proberen met jou uitleg, en als het niet lukt PB ik het ff oke?
    Lekker ff weg!!!
    Knuff,:D

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Zuurtje en Boja: T is gelukt!!!!!!!

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey mili,

Jahooo, goed zo! Ik moet hem ook nog veranderen, vind het niet leuk dat aftellen, wil gewoon zien hoe oud ze zijn :) Zuurtje had het me ook al een keer uitgelegd, maar ben er nog niet aan toegekomen het aan te passen.

Nog even een vraagje over het slapen van Nora, had ik volgens mij al eens gesteld maar weet niet meer of je gereageerd had en zo ja wat het antwoord was haha. Sluiten jullie Nora op in haar kamer? (klink zo wel erg cru haha) Maar zo ja, werkt dat niet averechts? Ik weet als ik Nino opsluit (die was ook een draak met slapen natuurlijk, de laatste maanden gaat het echter zo goed) zou dat echt niet werken. Worden ze naar mijn idee alleen maar bang en hysterisch van. Vind dat ook een beetje zielig moet ik eerlijk bekennen (geen aanval hoor, iedereen doet het op zn eigen manier).

Zuurtje, ja je hebt duidelijk uitgelegd wat het inhoudt. Ik ben nooit zo van de tupperware parties (en al dat soort parties eigenlijk) maar ben wel een keer geweest bij een vriendin en moet zeggen dat het toch wel erg goede producten zijn. leuk dat je een nieuwe uitdaging hebt! Hoe gaat het verder met de kids?

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hoi boja,

Hier slaapt Alyssa altijd met een gesloten deur..en de klink omhoog...Nooit problemen gehad...wij gaan naar boven als we haar uit bed horen gaan (babyfoon nog steeds) en dan leggen we haar gewoon terug...na paar keer volhouden gaat ze slapen...en andere keren slaapt ze gewoon direct in!

In de ochtend als ze wakker is, klopt ze netjes op de deur!! stonden wij versteld van...ze roept namelijk niet! Maar klop klop klop en als je niet meteen komt heel zachtjes nog eens kloppen en vragen naar mama.....dus ook geen problem,en hier.

maar ieder kind is anders, als jouw kleintje zich opgesloten voelt...gewoon open laten en zorgen dat hij nergens heen kan...dmv traphekje in de deursponning mogelijk?

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hoi ik heb wel mee gelezen maar niet de tijd gehad om te reageren. Ik zal in het kort even proberen te reageren

Haren wassen; Hier geen probleem meer sinds Fabian zelf doucht. Ik mag dan zijn haren zonder problemen uitspoelen.

Deur open; Hij kan al weer een tijdje de deur open doen. Maar zodra Fabian op bed ligt komt hij er niet zelf af. Dus dat is wel makkelijk. Hij wacht gewoon tot wij hem komen halen.

Zindelijkheids training; Sinds vrijdag lijkt hij het te snappen. joepppie. Hij doet zelf zijn onderbroekje uit en gaat dan op het potje zitten plassen. Het kwam echt van de ene op de andere dag. Zo raar vond ik dat.

Fabian mag morgen voor het eerst naar de psz. Ben benieuwd hoe hij het vind. Vast wel leuk en hij is er ook wel aan toe hoor om met andere kindjes te spelen.

Hoe is het verder met iedereen?

13. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen (middag bijna ;) )!

Jana doet al heel lang de deuren open. Ze is groot, dus kon ze er snel aan :p
    Jana slaapt nog in het kleine bedje, dus daar kan ze niet uit. Hopelijk niet lang meer, haar nieuwe grote kamer is besteld en komt ten laatste half september toe (hoop ik). Aan zee wel in een groot bed geslapen, maar daar blijf ze mooi in liggen terwijl ze riep dat ze wakker was. Handig hoor :D

@Lolly: eerste dag psz voor Fabian vandaag! Spannend voor jullie alle 2. Hij heeft het vast goed naar zijn zin! Wat flink op het potje ook, zo van de ene dag op de andere. Ik hoop hier op hetzelfde dan ;)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meiden met kids, geven jullie wel eens nutricai of olvarit of bambix aan de kleintjes?

Sparen jullie de streepjescode's?

Mag ik vragen of als jullie het geven en niet sparen ik ze kan krijgen? Ben voor korting aan het sparen..maar omdat ze geen potjes meer eet blijf ik hangen op 25 euro ;) en wil graag iets waar je 40 euro korting op kan krijgen..dus nog 3 volle kaarten van 20streepjescodes te gaan..... En alleen met bambix eens per 4 maanden kom ik er niet erg hard hahaha.

Denk aan mij??

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier ook een teken van leven !
    we hebben het erg druk op het moment .. vandaag zou de dakkapel komen maar ivm het weer gaat het niet door nu duimen voor morgen op goed weer

met tim gaat het goed is goed aangekomen nu zijn amandelen er uit zijn en is weer echt zichzelf

haren wassen ... drama maar in bad zelf gaan vindt hij super

deuren .. hij kan er bij en doet ze zelf open en dicht vind ik geen probleem dus laat maar lekker gaan op de voordeur zit een haak zodat hij niet weg kan

zindelijkheid tim geeft er niks om .. is er echt niet klaar voor dus zijn we niet mee bezig

anataris meid voor jou ff een dikke knuffel !!

boja die nino is een lekker boefje ! maar hij nam het wel voor zijn zussie mee he ! toch wel lief

wic en sabbe nog maar even he meiden

zuurtje hoe gaat het met jou ? nog aan het afvallen .. en al op dag 71 voor je cyclus pff da's lang

verder ff kwijt het was nogal wat bijlezen ook !!

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Goed gekeurd,en de eerste prikjes zijn weer binnen. Is nu bij S. op schoot in slaapgevallen. Zijn hoofd ligt op mijn schoot ;)

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

emma ondertussen zit ik op dag 75

afvallen weer vanaf september, dan is er weer wat meer regelmaat dan tijdens de 2 maanden vakantie

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @antares nee sorry hier geen potjes of bambix meer.

@emma jeetje wat balen man dat de dakkapel niet door ging. Ik duim voor je dat het morgen droog is en zie dat ding er op kunnen zetten.

@ds goed man dan kleine J goed gekeurd is. En lekker he als zo'n kleintje bij je in slaapt valt.

@zuurtje dag 75 van je cyclus pfff dikke knuf

Fabian vond het helemaal geweldig op de psz hij heeft heerlijk gespeeld met de andere kids. Hij had bijna geen tijd om mama gedag te zeggen. Donderdag mag hij weer heen.

19. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Lolly: wat fijn dat Fabian het zo goed naar zijn zin heeft gehad!
    @Emma: duim duim voor mooi weer vandaag ;)
    @DS:goedgekeurd, mooi zo!
    @Antares: sorry, kan je niet helpen.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Antares: Nooit potjes gegeven hier.

Deel Deze Pagina