hai zico een weekje limburg op de camping. dus we hopen op mooi weer! Door de vakantie krijg ik de termijnecho al met 8 weken, daar ben ik wel blij mee. Hoef ik niet zolang te wachten. BIj mij valt trouwens de emoties wel mee. Ik was voor mijn nod errug sjachie, sneu voor mijn mannetje!
ik moet wachten tot augustus voor eerste bezoek gynocoloog en echo, ze zeiden dat ik me ongerust zou maken als ik geen harttonen te horen zou krijgen nog voor de vakantie dus een 4 dagen na thuiskomst gaan we met z'n allen naar hen toe.
@Mpje, Meis van harte gefeliciteerd! En welkom bij de maart mama's. Kon jij het ziekenhuis vandaag bellen voor een afspraak? @Zico, Bij jou kan je het zeker al zien zeg! wat leuk! He en wat gaaf die tatoo zeg! Ik heb het idee dat er bij mij echt nog niets te zien is.... Wij hebben in september 2 weken vakantie, maar we weten niet of we nog weggaan vanwege mijn verleden zeg maar..... (van vorig jaar) En anders worden het gewoon dagjes dat we weggaan, maar we gaan niet naar het buitenland of zo. Daarnet liep ik in de supermarkt en toen leek het net of er iets zo langs mijn benen liep. Ik ben gelijk naar huis toegegaan en het eerste wat ik deed was even naar het toilet gaan. Wat bleek het. Het was giga veel afscheiding. Hebben jullie daar ook zo erg last van? liefs Divi
Bij mij is het vanaf de laatste twee dagen wel duidelijk meer. Gelukkig nog niet dat het langs me benen loopt.
Oke dan is het goed......pfff weer een opluchting.... dank je Zico Ik dacht nee he? Dit had ik ook vorige zwangerschappen niet.......... Misschien was het ook wel een verbeelding maar er was duidelijk meer afscheiding.....
Divi, heel veel afscheiding, is hier ook bekend hoor (en ik denk ook steeds dat het fout gaat, helaas)
Dank jullie wel voor de lieve welkom groeten! Ik voel me op zich best aardig! Onzeker en erg moe. Verder rommelt het erg. Ik heb gister de gyn. gebelt. Ben streng onder controle dus dat leek me wel handig!
Hoi hoi, Divi: hier ook wat afscheiding, alleen is het waterachtig. Ga van de week nog een keer terug naar de huisarts want ik heb 2 weken geleden een schimmelinfectie gehad en wil weten of hij nu weg is. Ik heb gehoord dat het normaal is dat je nu meer afscheiding hebt. Dus geen zorgen maken. Wuppie: idd positief blijven meid. Mpje: Waarvoor ben je onder strenge behandeling als ik vragen mag? Weet je ook al wanneer je langs mag komen nu? Zico: idd al een klein buikkie. Wat lief zeg. Leuk ja die tatoo. Verder hier geen bijzonderheden. Dadelijk als manlief wakker is een buikfoto maken. Ik vind dat het hier ook al wat te zien is hoor. Had nog wel een beetje buik van de vorige zwangerschap, maar het is nu duidelijk al te zien. Hoop dat het niet te hard gaat, want wil het op mijn werk nog geheim houden tot na de echo. Vanmorgen werd ik wakker met wat buikkrampen. Heb ik nu nog last van. Geen prettig gevoel. Vanmiddag gaan we als het goed weer blijft met mijn zoontje en kennissen van 2 deuren verder naar de kermis in Best. Volgende week is hier in Helmond kermis. Leuk. Mijn zoontje vind de draaimolen helemaal geweldig hihihihi. Morgen begin ik met mijn nieuwe werk in de kraam. Heb er ontzettende zin in moet ik zeggen. Heerlijk al die kleine ukkies weer. Kan niet wachten tot de onze geboren wordt dan denk ik hihihihi.
hallo, ook ik mag me bij jullie aanmelden. heb gister positief getest. heb het lijstje ingevuld. Naam: Mamsie (ramona) Woonplaats: Doetinchem. Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: 1 meisje van 10 maanden; Dimphy Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend. Bevalling: thuis Bv of Fv: Bv proberen ( i.v.m ingetrokken tepels) Uitgerekende datum: 7 maart 2008 zal me nog even verder voorstellen. Ben 25 jaar, getrouwd met peter. ik heb wel wat kwaaltjes, pijnlijke (.)(.) en na het eten misselijk. en heel erg moe..... bij mij is het nieuws nog niet helemaal tot me door gedrongen. had ook niet meer verwacht dat ik zwanger zou zijn, omdat ik eerst nega teste. (waarschijnlijk te vroeg getest) alle maart mama's van harte gefeliciteerd!
Hey Ramona, Welkom hier en GEFELICITEERD! Wij gaan eind juli 3 weken kamperen in Frankrijk. Hierdoor heb ik ook een vroege termijn echo. Ik mocht kiezen: voor de vakantie of erna. Nou, dat was niet moeilijk, ervoor natuurlijk! Ben wel druk bezig smoezen voor familie en vrienden te verzinnen. Normaal drink ik een wijntje als we op visite zijn, maar nu dus niet. Ik heb een beetje rondbazuind dat ik weer last van mijn arm heb (heb ik vaker) en dat ik daar antibiotica voor heb en dus niet mag drinken Met die smoes kan ik het hopelijk tot mijn vakantie redden. Als we terug zijn mag iedereen het weten!
lucifer, dankjewel.. hoop dat ze de smoes blijven geloven. heb me net aangemeld bij moeders voor moeders. bij dimphy was ik zo zenuwachtig en gestresst (de eerste 3 maanden) dat ik daar helemaal niet meer aan had gedacht.
Divi Nee, ik heb zo goed als geen symptomen. Ik merk wel dat mijn borsten meer gespannen zijn en af en toe pijn doen. En ik merk heel duidelijk dat er iets in mijn buik gebeurt, maar verder niks. Soms maak ik me nog wel zorgen, maar op dit moment wil ik gewoon met de toekomst bezig zijn, dromen en genieten. En dan zien we wel verder. Ik heb wel last van wat meer afscheiding, maar niet zo veel. Maar ik heb wel gelezen dat het erbij hoort. Mpj Gefeliciteerd! En welkom hier! Je hebt de gyn gebeld zei je. Wanneer mag je? Faith and Hope Het lijkt me heel vervelend om nu al te weten dat je een lauwe reactie gaat krijgen. Als je weet dat ze zo zijn kun je je er gelukkig wel op voorbereiden, maar het blijft vervelend. Ik hoop voor je dat het meevalt. MamavanJordy Ik ben met vlagen ook behoorlijk emo ja. Ik kan weinig hebben. Snel geïrriteerd maar ook snel huilen. Hihi. Fijn dat je schoonouders ze enthousiast reageerden! Zico Wij gaan 1,5 week kamperen in Frankrijk, waarvan 1 week zingen met ons projectkoor. Superleuk! Met een hele groep. Vandaar dat we dit jaar een paar dagen eerder gaan om alvast een beetje tot rust te kunnen komen. Woensdag 18 op donderdag 19 juli gaan weg. Mamsie Ook van harte welkom hier en gefeliciteerd! Wat goed dat je je voor MvM hebt aangemeld! Ga ik ook nog doen, maar ik wil even informeren of aangemeld worden door een vriendin (wat via hun site kan) die vriendin nog wat oplevert. Anders laat ik me aanmelden. Lucifer Dat is inderdaad lastig om over het wijntje je mond te moeten houden. Ik drink zo goed als nooit dus ik heb dat probleem niet. Maar wij gaan dus naar Frankrijk, met ons koor, en daar neem ik normaliter wel een stokbroodje brie. Maar dit jaar dus niet. Ik heb lekker uitgeslapen en voel me weer prima vandaag. Alleen mijn buik is zwaar en rommelt wat. Maar verder geen kwaaltjes. Vanmiddag met vrienden afgesproken, dus weer moeite doen mijn mond te houden. Pffff wat is dat lastig. Vanavond met die vrienden naar "Pirates of the Caribbean deel 3" Ik heb er zin in! Fijne dag allemaal! Liefs, Wendy
Mpje en Ramona, welkom en gefeliciteerd! Ik was vanochtend weer een beetje misselijk maar niet veel. Ben wel erg moe, heb het gevoel alsof ik de hele nacht op stap ben geweest. Kon gisteravond om half elf mijn ogen niet meer open houden. Kwam ook omdat ik nachten echt weinig geslapen had. Vannacht eindelijk wat beter. Afscheiding: heb er nog niet heel veel last van. Borsten: doen af en toe wat zeer als ik er op lig ofzo. Ben een buikslaper.... Ben trouwens wel een beetje humeurig merk ik, hebben jullie daar ook last van? Niet steeds maar bij vlagen. Verder merk ik maar weinig, af en toe wat steken en duizelig. Maar vind het allemaal prima! Heb gister een 9 maanden dagboek gekocht maar ga m toch omruilen voor een andere.. ik kon weer eens niet kiezen. Haha hoezo besluiteloos. liefs Nikkie
Maart 2008 mamas Naam: Ilse (Zico) Woonplaats: België (Merkplas) Hoeveelste kind: 3de Andere kinderen geslacht: j Yens m Zoë Huisarts: 25 juni 2007 Gyn + echo: 6 augustus 2007 Ziekenhuisbevalling: Keizersnede de 3x Bv of Fv: flesvoeding, borstvoeding door operatie niet meer mogelijk Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Esther (Pinklady) Woonplaats: Hoogezand Hoeveelste kind: voor mij de 2de, voor mijn man de 3de Andere kinderen geslacht: m, j, m Huisarts: niet nodig Gyn + echo: nog niet bekend Bevalling: wil graag thuis, maar vorige keer in het ziekenhuis voor de zekerheid Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Judith (Wuppie) Woonplaats: Kraggenburg (Noord-oostpolder, Flevoland) Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: m van 9 maanden Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend Bevalling: wil graag thuis en niet zoals de vorige keer met persweeën naar het ziekenhuis in de ambulance met gillende sirenes. Bv of fv: graag borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam:Marijke ( lucifer99 ) Woonplaats: Noord Holland Hoeveelste kind: 3 de Andere kinderen geslacht: J 4 jaar- J 2 jaar Huisarts: 28 juni 2007 Vk + echo:20 juli 1e echo, 13 aug VK. Bevalling: Wil graag thuis, maar vorige keren in ziekenhuis Bv of Fv: Graag borstvoeding, maar vorige keren niet gelukt Uitgerekende datum: 1 maart 2008, eigen berekening Naam: Wendy (WendyD2003) Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1ste Huisarts: Nee Echo (IVF-afdeling): 13 juli 2007 Verloskundige: Als het mag, eerst overleggen. Bevalling: Keizersnede (ivm eerdere buikOK waarbij baarmoeder geopend is geweest) Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Mama33 Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Ebby Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam : faith and hope Woonplaats :geheim Andere kinderen:geen Huisarts: 2 juli om 14.30 u VK- Gynocoloog: 23 juli om 11.30 u Bevalling:weet ik nog niet BV of FV :Als het mogelijk is borstvoeding Uitgerekend : 3 Maart 2008 Naam: Divi Leeftijd: 25 Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e (eigenlijk de 3e) Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Ik denk dat ik geen VK krijg omdat ik voor controle loop in het ziekenhuis Bevalling: moet ik in het ziekenhuis Bv of Fv: BV als het lukt Uitgerekende datum: 4 maart 2008 Naam: Bianca (MamavanJordy) Woonplaats: Helmond Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: j Jordy Huisarts: niet nodig Vk + echo: 15 augustus om 8.00 uur Bevalling: liefst thuis, maar moet even navragen of dat kan i.v.m. dat de vorige keer de placenta niet wilde komen vanzelf. Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 5maart 2008 Naam: Nikkie Leeftijd: 26 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 20 juli 1e echo, 13 aug VK Bevalling: het liefste thuis, moet er nog over nadenken Bv of Fv: weet ik ook nog niet Uitgerekende datum: 5 maart 2008 Naam: Bianca84 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: bel ik maandag Vk + echo: ? Bevalling: ziekenhuis ivm epilepsie Bv of Fv: borstvoeding in ieder geval proberen Uitgerekende datum: 7 maart 2008 Naam: Mamsie (ramona) Woonplaats: Doetinchem. Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: 1 meisje van 10 maanden; Dimphy Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend. Bevalling: thuis Bv of Fv: Bv proberen ( i.v.m ingetrokken tepels) Uitgerekende datum: 7 maart 2008 Naam: Mpje Woonplaats: Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008
Ramona, van harte welkom op ons forum, we gaan het hier met z'n alles supergezellig maken. Ik heb al wat spulletjes gekocht, van de week een kinderstoel voor in de wagen in zebraprint, ben er gek van
hoi mamsie gefeliciteerd met je positieve test en welkom hiero. Mamavan jordy: ga ej de foto ook in je album plakken ben wel benieuwd. wendy: begin jij al een buikje te krijgen? Ik heb het idee dat iedereen die voor de tweede keer zwanger is al eerder een buikje krijgt dan de gene die voor t eerst zwanger is. Laat even wetenhoe de fim was. Deel 2 vond ik erg goed alleen was het adrupt afgelopen en had je t gevoel een halve film gezien te hebben. veel plezier! Zico: erg leuk die zebra printjes groetjes allemaal