Ik ga ook snel wat eten maken. Spitskool met gekookte aardappelen en varkensfiletlapjes. Mijn mannetjes lievelingseten (tja je moet er maar van houden he ) Tot straks!
hahaha dankje pooh.. da heb k brood maar niks om erop te doen.. vidn zoetigheid wel lekker maar ja ze hebben hier allen jam en honing ooh en vieze pindakaas hahaha.. amerrikanen zjn meer van de sandwched met mayo en zo.. bleh.. achja.. ik hou het wel bij mn cornflakes
bleh....ik vind brood helemaalniet lekker nu......normaal kan ik er veel van eten, maar geef mij maar brinta of een dik belegde boterham......
ik lust de ene dag wel iets de andere dag lust ik dat niet meer zo gek allemaal hebben er nog meer mensen buikfotos? dan kan ik vergelijken
nee nog geen buikfoto hier, ik heb ook alleen savonds een beetje meer buik, maar verder nog niet echt.
ik heb ook een buikfoto in mijn album! dat is mijn beginnersbuikje van afgelopen week hihhi! geen babybuik te zien , maar ach , je moet ergens beginnen , en zo kan ik later zien hoe slank ik was(en misschien wel nooit meer zal worden, wheeeh) ga wel mijn best doen om weer in de buurt van mijn oude gewicht te komen strakjes.....
@Alle echo dames, geweldig dat jullie al iets hebben mogen zien en horen. Ik krijg een echo in week 11, duurt lang maar het is goed vol te houden. @Christel, wat een buik al, ik sta versteld hier is echt niets te zien...... maar ja tweede he? @alle misselijke, depri en vermoeide mama's in spe, heel veel sterkte, jullie slaan je er wel door heen. Ik hoop echt dat het bij mij weg blijft, maar als het komt heb ik al heel veel tips achter de hand Boterhammen met kaas, ja daar ben ik nu ook extra dol op. Normaal eet ik ook veel zoetigheid op brood, maar nu is het kaas kaas kaas. Ook eet ik bergen groente. Normaal deed ik dit ook al maar als ik in de supermarkt loop sla ik extra in en eet er veel meer van. En soep uit pak of blik, at ik thuis nooit en ik kan er nu niet genoeg van krijgen... Ik ben dus ook nog steeds niet misselijk, eet me helemaal rond (gisteren 4 tompoezen.... ) Ben wel moe, maar daar geef ik ook lekker aan toe als het een vrije dag is als vandaag, ga ik lekker paar uurtjes slapen. Mijn lief heeft heerlijke pasta gemaakt, dus kan zometeen gelijk aan schuiven. Echte banden pijn heb ik niet, maar wel een trekkerig gevoel soms, beetje te vergelijken met de eisprong, denk zelf dat dit wel de banden moeten zijn...alles groeit ook in een rezend tempo. Zo dit was even een up date van mijn kant, lees alles mee, maar heb niet veel behoefte om altijd overal op te reageren.
Wouw christel mooi buikje hoor ! ik heb al een zwemband maar nu staat hij op klappen zeg maar ha ha nu al pffff heb ook veel last van bandenpijn en heb nu al het idd als ik te veel doe dat ik last van steken krijg ... Natasja lekker genieten op je bank ! ik ga het vanaaf ook lekker doen heb lekker filmpie gehuurd en hangen op die bank ! Pooh jij bent gezond bezig ! ik ben gehaktballen aan het bakken voor op brood met een soeppie erbij ! ik heb zelf niet zo'n honger mannetje wel hoor ! Ik durfde niet op de weegschaal te gaan staan vandaag ik voel mezelf wel een tientonner maar ik weeg nog hetzelfde als voor ik zwanger was pffff gelukkig maar ... ik eet nu meer beetjes op een dag kan niet veel in 1x op hebben jullie dat ook ? en zijn jullie al bijgekomen of afgevallen ? Gelukkig ben ik niet zo sjacho meer ! was vandaag de 1e keer dat ik het ff niet trek zeg maar ik heb een tijdje in een dip gezeten en ging weer toppie maar nu veel piekeren en zorgen maken en slecht slapen pff mag wel oxazepam nemen maar wil dit niet voor de beeb .... ach ik lees dit bij zo veel meiden dat ik er van uit ga dat het er echt bij hoort ! en wat zijn jullie plannen voor vanavond ?
ik was in mei zelfs lichter als voor mn zwangerschap en mn buikje was weer plat alleen ja wel striemen en die gaan niet weg maarja hoort erbij en als je geluk hebt krijg je ze niet....
@lievebeesje ihihi nee geen babybuik, hier ook niet hoor! @emma, knuffie voor jou. en idd geen pammetje nemen als het niet hoeft. Ik ken het hoor! WIj gaan ook lekker filmpje kijken denk ik. @lidi, eetsmakelijk!
ja ik sta ook versteld van mn buik is in 1 week in 1 keer zo gegroeit zo vaag maarja.. welleuk alleen geheim houden he is zo moeilijk... ik heb dus echt veellast als ik veel doe.. dus ik rust ook maar veel.. gelukkig laat mn dochtertje dat toe ik heb soms echt geen honger of geen izn in eten moet mezelf erdan echt toe zetten.. en ben zooo vak duizelig echt vervelend si dat soms... en ja de luier van mn dochtertje verschonen is ook een hele opgaven haha
plannen hier zijn niet veel doen haha.. strax even naar familie op visite no ben benieuwd of ze het zien... verder ook tv kijken vanaaf welke film gaan jullie kijken?
wouw lieveheersbeestje jij hebt een mooie strakke buik ! Zou ik ook nog een foto van gemaakt hebben ha ha ik zal de mijne ook eens gaan maken... En Lidy ! Wouw 4 tompoezen ! ha ha jij eet echt voor 2 !
hey emma waar in mexico ga je op vakantie? ja mn man zag het staan hij komt uit mexico dus is nieuwsgierig
ik heb op het moment veel zin in brood, vooral met KAAS! tomatensoep en yoghurtdrink doet het ook goed op het moment. warm hollands eten valt het beste op het moment. heb absoluut geen trek in zoete dingen, bleh. koekjes en zo heb ik geen behoefte aan... en het rare is , gisteren heb ik patatjes gegeten, kan je me normaal wakker voor maken...maar gisteren? bleh was vies...smaakte me helemaal niet. alleen de KAASsouffle ging erin! hhahaha weet niet of dit doorzet anders is mijn smaak drastisch veranderd....
Ik heb de film norbit van eddy murphy gehuurd ! leek me beter dan een drama ha ha zit ik de hele avond te janken Moet zeggen dat ik eerder emo ben maar ook met de slappe lach ! soms kom ik er niet meer uit van het lachen ! Da's dan wel leutig