Ik had van de week mijn favo eten gemaakt Macaroni Stroganoff ! nou daar kun je me (bijna) alles voor laten doen ..... en nu .... geen smaak ..... helemaal niks ..... huzarensalade vind ik nu ook niet lekker meer .. en cola ook niet meer best veel dingen eigelijk maar is wel makkelijk eet ik ook niet te veel
hadden ze hier maar die lekker kaas van nl... hier is echt kaas die smaakt nergens nar of ze heben die cheddar kaas helemaal smerig... maar heb wel andere dingen die ik graag lust nu vooral mexicaans eten ik heb gisteren meet the parents gekeken ben alleen halver wege in slaap gevallen
hartig eten vind eten nu echt veel lekkerder. zie dat meer dames dat hebben ik kan ook niet meer zoveel tegelijk eten, normaal staat iedereen versteld van mijn container-praktijken hihi
ik heb nog geen duidelijke voorkeuren of afkeur voor eten. Heb gewoon over het algemeen niet zo veel trek.
Christel ik heb het ff opgezocht en we zitten 20 km van playa del karmen af ! maar daar mogen we met een gratis shuttelbus naartoe ! We gaan naar de iberostar hotels ... die zijn wel zo goed ! ben blij dat we deze reis hebben want vorig jaar zijn we in dominicaans repl. geweest en dat was ook zo mooi en schoon en zeeeeeer goed eten ben 4 kilo aangekomen in 2 weken ha ha kreeg mijn broek niet dicht naar huis hihi ! We hebben er super zin in want mexico schijnt echt toppie te zijn ! ben alleen beetje bezorgder omdat ik nu zwanger ben maar als we weg gaan ben ik exact 12 weken ! krijg 2 dagen voor vertrek nog een echo !
Ik had vanmiddag echt zo'n zin in witte bonen in tomatensaus. Nu heb ik het net opgewarmd (als toetje, hoe triest eigenlijk) en vind ik het niet te eten... Avondeten wil trouwens niet echt lukken hier maar gelukkig heb ik 2 dankbare eters hier in huis: mijn vriend en onze zoon. Die eten met liefde mijn portie op. Ik was voorheen ook een bodemloze put, maar nu heb ik na 4 hapjes genoeg. Liefs, Flientje
In mijn album staat die van 5 weken. Nu 2 en een halve week later begint er een duidelijk klein bolletje te vormen. Ik zal van de week nog een foto maken
Ik heb er ook een buik foto in gezet, maar net zo als lieveheersbeesje, eentje om te vergelijken hoe het was. Ik was daar 6 1/2 week. Trouwens al die tompoezen hebben me niet eens extra kg opgeleverd. Weeg nu 2 kg minder dan voor dat ik zwanger was, terwijl ik echt wel voldoende eet. Vanavond ook een avondje lekker op de bank, beetje internetten, beetje tv kijken. Ik ben donderdag nog naar een concertje geweest, de eerste met een kleine "parasiet" (geintje hoor) in mijn buik, zal me daardoor altijd bij blijven!
hallo lieve meiden, heb een paar dagen niet gepost, en kom nu (heel a sociaal) met een eigen probleem zonder op jullie te reageren (sorry !). Heb jullie mening nodig: Ik had vannacht enorme buikpijn, werd wakker van. daarna zakte snel weg. vanmiddag twee keer een veeg donker bruin bloed, ook in onderbroek. Ik hou maar buikkrampen (ongipijn) en ook zo nu en dan even rugpijn. Ik denk natuurlijk gelijk: dit is mis en miskraam . Iemand herkenning? ga zo vk bellen denk ik, al kunnen die niks doen....
@ Tatum ik heb het nooit meegemaakt, maar duim dat alles in orde is! @ Lidy die buikfoto van mij is ook om later te vergelijken! Alleen door stoppen met roken is er laatste 3 maanden 10 kg bijgekomen van 57 naar 67 dus ik heb wel een zwembandje al vanaf begin!
@ Tatum, soory kan je niet helpen, bel de VK, zij kunnen je vast gerust stellen @Pooh, zwembandjes valt toch best mee?
Ik heb dan ook de meest gunstige foto uitgekozen die mijn mannetje had gemaakt Ik ga lekker even op de bank hangen!
Tatum ik zou ook even je vk bellen ! al is het maar om je gerust te stellen meissie ! Laat het wel ff weten aub... Pooh .... jij een zwemband......... nou echt niet hoor meissie ! want dan heb ik een hele opblaasboot om mijn middel ha ha maar ok ok ik ben ook flink aangekomen na stoppen met roken ! iets van 7/8 kilo in 6 maanden maarja da's beter dan nu roken ! natas lig je al lekker op de bank met je dekentje ? Lindy wij hebben voor vanaaf een tompoesje.. ben er eigenlijk niet zo fan van ma na het lezen van jouw verhaaltje ga ik er toch lekker 1 nemen ! ik had er snel nog 4 gekocht en mannetje komt net ook nog met 4 bebakjes thuis ha ha !
vk kan niks voor je betekenen, misschien op korte termijn een echo. het heeft vaak niets te betekenen hoor, ik heb 5 weken last van bloedverlies gehad en (volgens mij) is alles nog goed.
emmatje.. ooh leuk en leker ik dacht al dat je die kant op zou gaan eten vind ik heeeel lekker. sommige dingen zijn wel pittig maar daar hou ik wel van alleen stel dat er ergens menudo pas maar op.. als je weet wat er in zit bleh.... hihihi tatum.. ik zou toch even naar de dokter gaan of bellen of zo.. als de erge kwampen aan houden en het bloede zou ik toch naar later kijken... ik heb in maart een miskraam gehad met 16 weken welliswaar maar had heeel erge steken en krampen kon er wel om janken dus ik weet niet hoeveel pijn ze doen en of ze constant aanhouden.. als het wel mee valt dan kan het ook bandenpjn zijn maar asl ze echt in je onderbuik zitten zou ik toch even bellen..
Is toch handig zo een laptop hé? Lekker in de zetel zitten en op de hoogte blijven wat er zoal gebeurd. @ tatum: ik zou zeker een arts raadplegen dat je zekerheid hebt meid. Ik duim voor je mee dat het niets ernstigs is. Knuf van zuurtje