Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouw christel 25 kilo is de moeite ! nou dat hoop ik toch echt niet dan weeg ik over de 100 kilo .... ahhhhhhhhhh
    En wij zullen het maar niet bestellen .. ik weet niet wat het is maar ik geloof je gelijk !
    en ik hou erg van pittig eten alleen nu kan ik het ff niet zo hebben maar hoop dat dat weg is als we gaan ! ik wil bruine bonen en taco's en pepers en dan......... prrrrrrrrrrrrrrrrt ... oeps scheetjes ! ha ha :oops: :oops: :)

en natas ik ben jaloers die heb ik (nog) niet ! ik moet elke keer naar boven maar is goed voor mijn conditie ha ha
    zal toch ook maar eens gaan kijken voor een laptoppie ! 8)

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb ff een vraag .... wij hebben de echo gehad en alles ok ... kindje zit mooi in baarmoeder in het water te zwemmen ... !
    MAAR wat zit er boven je baarmoeder ?
    op de echo kan je nog een groot leeg zwart gat zien.... We kunnen er beide niks van maken alleen misschien mijn maag ... echo was om 12 uur en de avond ervoor om 6 uur voor het laatst gegeten ... en smorgens lukte niet van de zenuwen....
    darmen lijkt me niet het is zo mooi rond en pikzwart dus leeg ofzo... hmmmmmm
    iemand een idee misschien ?

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou menudo zitten varkens darmen en mvarkens maag in en nog meer van die zooi.. zo smerig zag een keer hoe ze het maken nou ging echt over mn nek bah.. en ja bonen dat is typisch mexicaans ete ik nu ok zon 5 kekr perweek hahaha.. ben er aan gewend maar idd het werkt mee aan extra lucht in je darmen ;) hahah

ooh strax echt een broek kopen :)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    en geen schoenen he?

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dat si een goede vraag emma effe in het boek kijken

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    volgens mij je darmen

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha natasja nee dan wordt mn man gek denk ik.. hoewel het is een discount winkel.. dus merken maar dan veel goedkoper.. ook gewoon merkloze dingen maar daar hebben ze welles leuke schoenen maar nee ga gewoon niet kijken ;) alleen positie kleding

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo iedereen, hier terug een berichtje uit belgie, we zijn vroeger huiswaarts gekeerd. Heb het er gehad, die hitte.
    Ben vandaag 9 weken en we hebben onze schoonouders op de hoogte gebracht, ze waren blij verrast, fijn dit te zien.

Ook ben ik een lijstje hier aan het zoeken geweest van de zwangeren en ben terug geggaan tot pag 106 en heb er nog geen gevonden, zou je voor mij een geupdate kunnen plaatsen aub. Heb de laatste week bijna niets meer kunnen volgen in spanje.

Voor de rest rond en gezond. Leuk er eens nu toch met iemand over te kunnen praten.

9. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    @emma, ik denk ook dat het de darmen zijn, je maag zit veel hoger en je blaas juist weer lager.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    HAi zico!
    wel leuke vakantie gehad ondanks de hitte?

Het lijstje staat op pagina 1, in je eerste bericht, zo hoefde we niet elke keer die lijst tussen door te gooien.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh christel bedankt voor de tip ahhh ik moet nu al bijna nekken als ik er aan denk !
    ha ha ga je stiekem toch mee op vakantie met ons bij elk vreemd uitziend gerecht denk ik aan jou ha ha
    en tja ik koop ook vaak veel kleding en schoenen maar ik zeg het nooit ... soms ziet hij het en soms niet ! ik lieg er niet om en het blijft binnen ons budget hoor maar een koopje van 5 euro kan ik ook niet laten liggen ha ha :oops: :oops: :oops: :oops:

Zico welkom terug van je vakantie en weer lekker thuis in je eigen bedje ?
    De lijst met mama's staat voortaan op pagina 1 geloof ik dan hoeft hij er niet elke keer tussen omdat hij zo lang is !

zo meiden ik ga koffie zetten en lekker een tompoesje eten misschien tot straks ! :)

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh zico heb ik denk ik gemist maar war ben je op vakamtie geweest?

en ja het zijn je darmen zover ik kon vinden. ik moet wel vaak plassen trouwens. mn man vind dat nu al irritant

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha emma... ja ben ik lekker toch ook in playa del carmen .... je bent wel bij mij in de buurt nou ja zelfde continent ...
    ze hebben ook rundvles barbacua... heel lekker maar als je weet wat het is... hahaha.. erg is dat he is meestal als je eenmaal weet wa het is dan lust je het niet meer...

en ja ik koop vaak dingen en ziet ie pas en paar maand later... maar hij vind het niet zo erg hoewel die welles over schoenen zeurt alleen gisteren niet hij dacht ooh die hormonen ik hou mn mond maar

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we zijn in spanje platja d' aro geweest, deze week was de temp de hoogte in gesprongen en volgende week spreken ze dat de temp kon oplopen tot 38 gr, niet te doen. Zelfs in de schaduw ben ik verbrand.

We zaten op een camping dus lekker met de kids gerelaxt. Maar die hoge temp van volgende week zag ik niet meer zitten. Dus huiswaarts gisteren morgend en vannacht om 02.00u zijn we aangekomen. Lekker geslapen in ons waterbedje.

Verschiet me al een bult meer dan 80 zwangeren.

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo allemaal!

Zico;welkom terug meid! ;)

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    das lekker zico.. ik wet er alles van gisteren was het hier ook 37 graden savonds was het nog 30 ach ja ben er wel wat aangewend hoewel soms dan is het gewoon te heet.. vorig jaar toen ik hoogzwanger was was het bekant 40 graden 3 weken lang.. zat iedere dag buiten onder de sproeier met grond watre

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hai Lucia!

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hey Natas,lig je nog lekker op je zeteltje? ;)

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja erg lekker!
    Filmpje erbij.. The Weatherman.

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    waar gaat ie over die ken ik niet....

ik weet niet wat ik vanavond ga doen.. ja beetje opruimenmn schoonbroer komt morgen.. ma amn zegt dat ik mar wat moet opruimen hahah nou hij heeft het wel vaker gezien

Deel Deze Pagina