goede middag ladys, @tatum, heel veel sterkte! ik heb de laatste dagen ook minder last van misselijkheid gelukkig alleen sinds vanmorgen een zeurderige pijn in mijn onderbuik! ik ben gelijk ongerust weet iemand waar dat vandaan komt? groetjes
@tatum, meid wat erg......wat gaat er nu gebeuren? Heel veel sterkte! Ik voe l me al heel de dag bijzonder kl*te......gewoon veel last van me buik, telkens janken en vreselijk moe.......voor het goede doel toch?
Ik heb dat ook vanaf vanmorgen en maakte me ook ongerust, maar we moeten maar denken dat de baarmoeder hard aan het werken is! Zie trouwens dat we even ver zijn...heel toevallig! @ Zico nog vergeten te zeggen welkom terug! Heb je gemist! Hoop dat alles goed met je gaat!
alles gaat heel goed hoor, we kunnen eindelijk beginnen aftellen voor de eerste afspraak gynocoloog en echo. Heb er wel wat schrik voor. Heb jullie al verteld, dat m'n man het tegen z'n ouders heeft gezegdhij zei zo" weet je wie er nog moemoe en vava gaan worden ? " Schoonouders stomverbaast, zou het niet weten. hij antwoordde " Jullie, worden grootouders voor de 3 de maal rond 1 Maart " ; Je had hun gezicht moeten zien Ze hebben voor vanavond rechtstreeks een BBQ georganiseerd want dit moest gevierd worden, het is de eerste keer dat ze posiief reageren. We stonden verbaasd van hun reactie.
och tatum wat erg.. ik moet wel zeggen bij mn dochetrtje ha dikook nog een vruchtzkje.. bij 7 weken en 2 dagen was er pas wat te zien.. heb toen in spaning gezeten zeg.. maarja ik had die buikpijn en bloedingen niet.. maar hopelijk gaat het bij jou netzo.. dat het misschien gewoon nog te vroeg was.. sterkte he nou ik ben vannacht wel 5 keer wezen plassen.. heb een vervelende nacht gehad.. cailynn werd ok nog eens 3 keer wakker.. dus was om 6 uur wakker en ben er uit gegaan.. tis nu 15 min later hihih.. vandaag komt mn schoonbroer terug uit india... en we hebben een bbq met wat familie nou ben benieuwd f ze die buik gaan zien want savonds is het 10 jkeer erger als sochtends.. zal vanaaf is een foto maken van mn buik.. becaatje: heb jij de 25 weer eraf gekregen?
ooh en over klachten.. mn borsten beginnen zeer te doen... en trekkerig in mn buik nou ja aan e zjkanten meer.. niet mn baarmoeder mar aan de zijkant van mn baarmoeder zeg maar maarja het begint al te groeien he ik had vannacht trouewns gedroomt dat het er 2 waren.. en ha dme toch een toeter
Tatum, ik hoop dat deze opbeurende berichten je een beetje moed hebben gegeven! Ik heb wel ontzettende buikpijn, maar geen bloedverlies. Ook echo gehad, maar dat zag er allemaal OK uit... Dat was deze week. Niet te druk maken meid, kan er nu toch nog niks van zeggen, doe rustig aan en met goede moed wachten op de volgende echo.... Heeeeel veel sterkte! Klazien
@tatum, ik wil je even heel veel sterkte wensen en hoop dat je wat steun om je heen hebt. Jakkes, wat wordt je dan toch heen en weer geschud tussen blijdschap en verdriet. Hoop dat de dingen snel echt duidelijk worden, hoe dan ook.
Tatum, hoop dat het goed komt meid!. Natasja, lekker om zo heerlijk lui te doen in je vakantie. Divi, veel plezier met de echo morgen. Juuls, welkom meid en gefeliciteerd. Sorry, dat ik niet iedereen noem. Lukt me niet om alles te onthouden. Hier alles prima. Gister een lekker dagje uit geweest. Vandaag alweer vroeg op omdat ik een vroege dienst had. Ik ben gelukkig nog steeds niet misselijk. Wel af en toe wat trekkend gevoel in mijn onderbuik. Nog twee weekjes wachten dan gaan we het vertellen ( met de t-shirts, zie album) aan onze ouders.
wat leuk zeg maranka.. ik denk dat ze vanmiddag zelf wel raden dat ik zwanger ben hihihi.. achja we gaan zien... waar hebben jullie totaal geen trek in?
@maranka, respect voor jou vroege dienst op zondag! Leuk hoor de T-shirts. @Cristel, hmmm nog niks eigenlijk. heb gewoon soms totaal geen trek, in niks.
hahaha.. ik heb soms wel trek in wat aar moet me meestal tot eten zetten moet toch eten he..ik heet kleine hapjes 6 keer perdag.. want gewone maaltijd krijg ik nu niet naar binnen.. en al sik niet eet dan wordt ik nog misselijker en flink duizelig
@ tatum sterkte meid @ judith welkom en gefeliciteerd Ben vandaag niet zo misselijk.Gisteravond had ik last boven in mijn buik,ter hoogte van middenrif.Iemand een idee hoe dat kan?
Ja als ik te lang niet eet word ik ook naar in mijn maag. Ik merk dat als ik lekker zit, ik niet zo'n last heb van dat gevoel in mijn maag. Maar ja kan niet heel de dag zitten he? hahahahah
nee klopt hahah.. ik merk wel dat ik elke dag meer missleijk ben maarja hoort erbij en voel me ook wel zwanger daardoor mm geen idee je darmen overstuur ofzo.. en je je baarmoeder is aan het groeien dus misschien drukt het etgen je organen aan wantja de moeten plaats maken
@crsitel, idd een van de tekenen dat de hormonen in ieder geval nog toenemen. @redone, ik weet het niet.