Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo meiden!

Ik kom even heel snel langswippen,ga zo effe m'n nieuwe plantjes 'installeren'. ;)
    (citronella,tegen de muggen)

@Tatum;héél veel sterkte,dikke knuffel! ! !

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik word nu niet lekker van prik limonade ... jammer was er dol op maar laat het nu al vanzelf staan !
    Maar ik heb vanmiddag wel lekker een ijsje op terwijl ik daar normaal niet van hou !
    en gister een tostie met ham en dat vind ik normaal ook niet zo .... !
    Eet ook veel meer fruit nu vind dat nu extra lekker en valt niet zo zwaar om mijn maag !
    ik eet nu ook vaker maar veel minder per keer

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja klopt natasja.. hoop alleen nietd at het zo erg word als met mn dochetrtje ik moest tot 2 keer toe naar het ziekenhuis vanwege uitdroging kon namelijk niet een een druppel water verdragen helemaal niks.. moest dan weer halve dag aan het infuus en kreeg wat voro mn maag.. maar na 3 maand wa shet over :)

ik ga trouwens volegden week ofja woensdag weer bloed prikken ben benieuwd hoe de hcg is weten jullie hoe hoog het is bij jullie?

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @cristel, jeetje, dat is wel heftig. Ik heb alleen nog op een staafje geplast, dus heb geen idee van het hcg nivo.

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik eet nu ok als ik me rond de middag niet zo lekker voel een soepie.. dan lucht soms ook welop..
    moet dadelijkbonen maken en dat stinkt zo pff zieer nu al tegen op marja...

frigoles a ranchero... is lekker emma moet je maar proberen in mexico ;)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Cristel;ik heb geen idee hoeveel m'n hgc waardes waren toen ik bloed liet prikken,de dokter zei alleen dat het goed was.

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja ik heb het ookwel makkelijk mn tante werkt in het lab nouja tante van mn man... dus ze prikt mn bloed en controleerd het zelf :) dus service aan huis :Wink: toen ik positef had getest was het 102 was 2 weken na mn eisprong ongeveer....

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    euh hcg bedoel ik dus! ;)

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Geen idee hoe hoog mijn HCG gehalte is. Buiten de twee zwangerschapstesten die ik gedaan heb, heb ik verder nog niemand gezien. Pas 22 aug een intake bij de VK. Dus ik zal nog even geduld moeten hebben.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh je hebt het een week later als mij maranka... ik heb 16 aug mn echo en afspraak met mn gyn... hij is nu op vakantie... maar ik ben dan bijna 8 weken dus vind ik een mooie tijd...

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Maranka;ik moet ook de 22e voor de eerste keer naar de Gyn! :p

Kan bijna niet wachten...

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    thx lucia.. mn tante ha dook al een tabelletje gegeven. maar goed om nog 1 bij de hand te hebben :) nou zit mooi op schema

bij mn dochtertje wa het 52 zelfde aantal dagen

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Graag gedaan! :D

En nu ga ik me echt effe met m'n plantjes bezighouden,en hopen dat ik eindelijk een beetje met rust gelaten word door die f*cking muggen! ;)

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ga lekker pannekoeken eten, normaal bak ik ze, maar mijn mannetje heeft het nu afgemaakt. hihihi lekker lui.

tot straks

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    frigoles a ranchero... is lekker emma moet je maar proberen in mexico ;)[/quote]

hmmmmmm het klinkt zelfs al lekker ha ha ik zal het zoeken ! OLE :)

zeg eh natas jij hebt echt vakantie !
    maar die door mannetje gemaakt zijn zijn wel het lekkerst ha ha

en ik heb geen idd van HCG dat geven ze hier niet misschien als je het vraagt ofzo .......

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @pooh69
    dat is zeker toevallig!
    ik hoop indd dat het erbij hoort. Echt continu een rot gevoel alsof er een steen in mijn onderbuik zit, en mijn buik van binnen laat samentrekken. :oops: . ik zal me morgen wel beter voelen

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh lekker natasja nee als mijn man kookt dan is het meestal niet eens zo super lekker en hij laat een zooit staan doe het dan liever zelf hahaha...

en emma zijn bruine bonen met ui, tomaat spek, chili(maar het is niet pittig).. en een beetje waterig maa rhet is geen soep jaa lekker vaag he,

en bellamano dat heb ik ook maar ik herken het als bandenpijn.. zo voelde het bij cailynn ook.. alleen kreeg het toen pas bij 12 weken ofzo

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal :D !

Ben weer terug van vakantie enneh heb ff niet de puf om alles door te lezen. ;)

Het gaat hier allemaal goed, ten minste daar ga ik vanuit.
    Errug misselijk af en toe met name in de ochtend en in de auto, haha maar das voor een goed doel. :)

Heb tijdens het wandelen in de bergen wel af en toe last gehad van onder in mn buik....maar dat kwam denk ik van de inspanning...inspanningspijn of mn banden, dat bestaat toch?

Hihi weet ik veel...hoor zoveel termen maar ja weet nog niet wat allemaal is. Was wel ongerust ivm die pijn, maar t nam ook weer af.

Ook na het eten heb ik af en toe wat pijn, maar dat zijn mn darmen denk ik, t is altijd na een zelfde tijd na het eten...alles zal wel een beetje verschuiven ofzo :rolleyes: .

Spannend, vrijdag de 3e naar VK, voor het eerst. We duimen dat alles goed mag zijn.

Zo ik wilde ff laten weten dat ik dr weer was...ben moe, ga zo ff slapen.

Iedereen in spanning...veel succes ik duim dat alles goed mag komen.
    De rest, geniet dr van!

Liefs,
    Mili

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    jazeker, met 8 maand zat ik weer op het oude gewicht (58kg) dus ik gok dat het nu ook allemaal weer goed gaat komen. Hoewel, ik meot wel zeggen dat ik me deze keer heb voorgenomen het niet zo uit de hand te laten lopen....

Deel Deze Pagina