Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    @Tatum, meid heel veel sterkte en liefde toegewenst. Ik hoop voor je dat je bij je eerst volgende echo wat beter nieuws krijgt.

Ik heb vanacht heel beroerd geslapen, ben uiteindelijk op de bank gaan liggen, wilde mijn man niet wakker maken ik lag zo te woelen en te draaien en ik had het zo warm, maar als ik de dekens van me af gooide werd ik lek geprikt door die vervelende muggen.

fijne avond allemaal.

Liefs

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh isra dat si ook vervelend ik heb ook slechgt geslapen 5 keer naar de wc geweest ..

becaatje.. ik zat in mei zelfs onder mn oude gewicht vond dat wel prettig...en ja ik ben ook niet vanplan dat uit de hand te laten lopen deze keer.. maar had ook wel een paar stomme dingen gedaan bijv 4 weken lang heel erg veel cranberry juice gedronken ik denk dat is gezond.. ja tot op zekere hoogte mn gyn zei toen in cranberry juice zit meer suiker dan cola.. ben toen in die 4 weken ook wel heel veel aangekomen

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedenavond iedereen:
    Zoals beloofd breng ik jullie op de hoogte van de reactie van de toekomstige peter.
    Mijn mannetje heeft samen met het zoontje het pakje afgegeven met het slabbetje en suikerbonen in.
    Hij is zo fier dat hij peter mag zijn van ons kindje. Hij heeft heel de namiddag het slabbetje om gehad en zo trots dat hij is. Hij werd er heel emo van. Iedereen was heel blij dat er een familielid bijkomt.
    We moeten het nu nog aan 1 broer vertellen maar we kunnen hem niet bereiken.(dan bel je al eens en is hij niet thuis, hij is zelfs niet te bereiken op zijn mobieltje)
    We zouden het eerst op 8 september vertellen, maar dan gaan we officiëel bekend maken of het 1 of 2 beebjes zijn en op welke datum ik uitgeteld ben volgens de echo.

Knuf van zuurtje ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Zuurtje leuk zeg! Fijne dat iedereen zo blij is voor jullie! dan van je schoonouders vond ik ook erg leuk!

@isra, rot dat je zo slecht heb geslapen, dat heeft dan gelijk impact op de hele dag.

@Mili welkom terug!

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben net bijna gevallen met cailynn maar kom me nog nt vast grijpn nou doet het pijn rond me ribben man pfff...

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Tatum: ik hoop dat het binnenkort toch nog goed nieuws is voor je. Dikke knuf.

Hier gaat het verder wel. Gisteren voor het eerst moeten overgeven. Bah bah. Ik moest het van heel diep halen en terwijl ik daar zo stond plas ik ineens in mijn broek. Jakkie. Kon het gewoon niet tegen houden, schaamde me eigen dood. Waar dat nu weer vandaan komt? Heb het wel eens met niezen maar niet zo.

Verder moet ik nog steeds kokhalzen. Ook niet fijn. Vanmorgen was ik bij mijn gezinnetje aan het werk (2de kindje geboren) en toen begon ik ook ineens te kokken. Ben maar gauw even de kamer uit gegaan. Toen ging het wel weer.

Vanavond maak ik weer een buikfoto. Komt weer in mijn album te staan. Ik heb het idee dat mijn buikkie nu niet zo gegroeid is in 2 weken. Staat een beetje stil nu.

Gr. Bianca

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hoi Meiden,

Hemeltje, ik lees me het apenzuur :) :)
    Met mij gaat het wel goed ben alleen giga moe.

Ik ben trouwens ook meer van het hartige. Ik was altijd echt van het bruine brood (zo donker mogelijk) met een plak oude kaas. Maar nu kan ik echt genieten van een wit bolletje met romige jong/belegen kaas.
    Heb zaterdag stampot van andijvie gegeten mmmmm heerlijk.

Ik wou dat ik ook vakantie had. Ik heb gelukkig in september vrij.
    (als iedereen weer terug is zeg maar :) )

Och Bianca, alles komt een beetje in de knel, dus ook je sluitspier. Maar goed je schaamt je natuurlijk een ongeluk. :rolleyes:

Ik hoef nog geen buikfoto's te maken. Nog niets te zien.....

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    bianca ik heb ook welles gehad dat ik zoveel druk zette(was bij mn vorige zwangerschap) en gewoon het eruit liep kon er niks aan doen.. ik kon mn plas sowieso al moeilijk houde...

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zie je wel er is gelukkig altijd wel weer iemand die het ook heeft (gehad)

:) :)

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahah ja.. ik denk dat veel vrouwen dit gehad hebben mn man vond het wel grappig

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Pfff ben ik blij dat ik niet de enige ben hihihi. Maar goed schaamde me eveneens dood.

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    kan me voorstellen dat deed ik ook maarja.. hoort er bij denken we dan maar

13. Princess

Princess Actief lid

Ik ga jullie verlaten dames.

Vanmorgen een miskraam gehad en later op de middag een curretage.
    't doet zo'n pijn!

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Princess,ik weet niet goed wat ik moet zeggen...Maar ik wens je heel erg veel sterkte toe!

*Dikke virtuele knuffel*

15. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Princess, heel veel sterkte!

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ princess veel sterkte meid

17. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Princess, sterkte.
    Ik weet hoe jij je voelt.

Hebben jullie ook blauwe aders op de borsten?
    Heb het idee dat ik ze vandaag wat minder zie, kan dat per dag verschillen?

Ben soms wat onzeker.

De rest van de symptomen heb ik nog gewoon.

18. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goh jeetje princess, jij ook al....? Sterkte dan.

@cindy: blauwe aders heb ik nog niet, maar mijn (.)(.) doen het nog rustig aan. Vorige keer heb ik ze wel gehad dus ik verwacht ze nog wel :D

19. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Princess veel sterkte meid!

Ik was vandaag op pad en toen kreeg ik toch steken in mijn buik. Niet normaal ik moest er gewoon voor gaan zitten! Meer mensen die dit wel eens hebben?

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    princess, jeetje meid. Ik sta even met m'n mond vol tanden, ik hoop dat je het een beetje een plaatske kunt geven, we zijn er hier ook voor je.Hopelijk ben je snel weer zwanger, gun het je van harte.

MPtje, ik heb het ook hoor, je lichaam veranderd enorm he.

Deel Deze Pagina