Oooooh shit Princess...wat een teleurstelling voor je. Misschien heb ik erover heen gelezen en heb je dat eerder gezegd, maar kwam het onverwacht? Bah, heb je je helemaal ingesteld, zo'n domper, zo'n leegte. Ik leef echt met je mee, meid (vanaf binnenkort misschien letterlijk want in hetzelfde schuitje ) Sterkte! Zijn Princess en ik de enigen die ofwel in onzekerheid zitten ofwel een MK hebben gehad? Klinkt bot misschien maar valt me nog mee want ze zeggen 1:10 krijgt een miskraam, maar als ik naar mijn omgeving kijk dan is het wel 1:5. Hier geen nieuws verder, geen bloedverlies, wel buikpijn nog bij vlagen. Het kan inderdaad dat er nog niks te zien is maar ik was gisteren al 6 wk 4 dg, en dan moet je eigenlijk echt wat zien volgens gynaecoloog. Morgen afspraak maken, vrijdag weer echo...
Maar jij bent dan al een week of 10 ik nog maar 8 dan. Zal dan nog wel 3 weekjes moeten wachten op de eerste echo denk ik. Krijg jij je echo wel die dag of ook later? Oh. ik zie het net onder je banner staan. Dus die dag een echo. Leuk!
Dag dames Ik vind het fijn hier mee te lezen, maar het is zo moeilijk om alles bij te houden! Princess en Tatum, veel sterkte toegewenst!
@tatum: gisteren ben ik lichtjes beginnen bloeden. Gyn gebeld: kan normaal zijn bij een eerste zwangerschap, geen zorgen maken. 's nachts niet geslapen... 's morgen opgestaan, maandverband vol bloed, heb toen weer de gyn gebeld ik moest direct komen echo gedaan, klein vruchtje te zien (maar belange geen 7 weken). Vruchtje zweefde rond in de baarmoeder, opzoek naar de uitweg... Gyn stelde voor: curretage ofwel blijven rondlopen tot het vanzelf afkomt. Heb voor de korte pijn gekozen. En nee, ik voelde het niet aankomen: die bloeding kwam er uit het niets. Raar hoor. Vanaf ik die bloeding zag, had ik wel direct zoiets van "ok, het is over, ik verlies dit kindje"
ja jeetje tatum, als je de statistieken bekijkt zouden we van 'onze' bijna 80 vrouwen toch 8 moeten missen tussen nu en 5 weken.....maar goed, niet gezegd dat wij een goede afspiegeling van de werkelijkheid zijn natuurlijk! mijn bloedverlies (vanaf 23 juni) is eindelijk op!
Ja,ik zie er echt naar uit om ons kindje te zien.(sorry Princess en Tatum,wil niet ongevoelig onverkomen!) Jammer dat jij dan nog effe moet wachten op een echo zeg!
Princess: vreselijk meid, doe maar rustig aan en denk nu maar even lekker aan jezelf....... dikke knuffel
Lucia, is geloof ik hier heel gewoon dat als je niet in de MMM zit, dat je dan je eerste echo krijgt met ongeveer 12 weken. Maar dat is nog zoooooooooo ver weg. En aangezien ik verder geen symptomen heb zou een echo heel veel onzekerheid wegnemen. Maar helaas kan ik nu even niets anders doen dan afwachten en gewoon heel veel vertrouwen hebben in mijn eigen lichaam. En tot nu toe heeft die me niet in de steek gelaten. Eerst al een hele mooie cyclus na 18 jaar pil gebruik en toen ook nog heel vlot zwanger, al in ronde 4. Dus ik moet nu ook gewoon vertrouwen blijven houden nietwaar!
Lieve allemaal, Vanavond ben ik weer teruggekomen van vakantie. Ik heb gepoogd alles bij te lezen, maar van bladzijde 70 t/m 146 is echt een beetje te veel van het goede. Dus ik laat het hier maar even bij. Alle nieuwe maart-mama's: van harte gefeliciteerd! Binnenkort zal ik even laten weten hoe het hier gaat, behalve alleen maar te zeggen dat het goed gaat... hahaha. Nu duik ik mijn bedje in. Liefs, Wendy
ik kom me ook hierbij voegen als alles goed is en gaat word ik ook mama in maart 2008 , het word ons eerste kindje erg spannend omdat het vooral een grote verassing was (natuurlijk is het dat altijd wel een beetje) het is eigenlijk nog steeds niet goed tot ons en vooral mij doorgedrongen ik heb niet veel symptomen dat ik zwanger ben alleen maar een positieve test en een mini beetje misselijkheid s'avonds na het eten en snel moe wel voel ik me heerlijk echt waar heb me nog nooit zo goed gevoeld ik maak me wel enorm veel zorgen over alles, ik heb dus echt totaal geen idee van hoe en wat heb me er ook verder nooit in verdiept ben nog niet langs de huisarts of iets geweest jullie klinken echt zo ervaren he ik sta er nu alleen voor samen met mijn vriend ook hij heeft geen idee hoe en wat.. (ouders willen en durven we nog niets te vertellen hoe en wanneer vertellen jullie het eigenlijk de aankomende opa's en oma's?)
princess wat erg voor je.. hopelijk kun je het een plaatsje even en ben je dan snel weer zwanger dat goed wil gaan .. sterkte meis vandaag 3 ur op het vliegveld gestaan ben nu kapot mn schoon broer zn koffers zijn zoek geraakt.. heb dus 3 uur met een 12 kilo baby gestaan pfff.. ben bekaf nu... mn buikis gewoon wat gevoelig. net wel effe gegeten want hebben een bbq maar ik lig lekker op de lazy chair voor de tv in het album staat een nieuwe foto van mn buik hoe het er in de namiddag uitziet.... mensen raden gewoon dat ik zwanger ben
@ jennefer welkom en gefeliciteerd! Zou je je gegevens hier door willen geven zoals op pagina 1, zodat we je erbij kunnen zetten op de lijst!
Hoi Christel, Ja, als ik je buik zo zie dan zou ik het ook raden Princess, heel veel sterkte en doe een tijdje rustig aan!
Nee hier ook een onzeker geval, heb al ruim een week oud bloed verlies net dokter gebeld en zo de vk voor een echo.... die onzekerheid maakt je gek STERKTE prinsess LIEFS nony