Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Dank je wel! Hihi fijn om terug te zijn al is t een beetje veel om allemaal bij te lezen. ;)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: jeetje.....wat erg......ik wens je heel veel sterkte! :(

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat erg Princess en Tatum! Heel veel sterkte toegewenst..!

Wat een hoop berichten hier zeg, het is bijna niet bij te houden.. ik moet woensdag naar de gyn omdat mn uistrijkje niet goed was (had uitstrijkje net voor mn eisprong daarna zwanger) dus ben benieuwd hoop dat ik een inwendige echo krijg en dan direkt wat zie...

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili van uit hier ook welkom terug! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad!

Ik ben er net achter gekomen dat ik bloedgroep A negatief heb. Dat heeft 15% van de vrouwen. Betekent extra bloedonderzoek bij 30 weken om te kijken of ik al antistoffen heb aangemaakt. Maar het is allemaal toch wel weer even schrikken. ik heb inmiddels gelezen dat het bij de eerste zwangerschap niet veel kwaad kan, maar toch denk je dan weer waarom nu net weer bij die 15% uitzonderingen ;)

Wie heeft er nog meer Rh(D): - ? Oftewel rhesus negatief?

5. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Princess, wat een ontgoocheling! kreeg helemaal kippevel. ZO ben je nog op en top zwanger zo zit je midden in een miskraam en daarna met lege handen. Ik kan ook niks troostends zeggen, want neemt dat gevoel niet weg. Wat ik wel bij mezelf heb als het fout zit dat ik blij ben dat het nu al is en niet bij 11 wk. Dat lijkt me pas echt %$#*@, als je dan een lege vruchtzak op je echo ziet of een miskraam krijgt!

Wat balen Nony, maar bloedverlies hoeft helemaal niks te betekenen he! Alleen in combinatie met buikpijn (wat ik had) is niet goed. Heel goed dat je gelijk afspraak hebt gemaakt, is altijd het beste om einde te maken aan onzekerheid. Laat weten hoe het was!

Dat adviseer ik de andere meiden met bloedverlies of buikkrampen ook: bel gewoon je VK of de spoedpoli van het ziekenhuis en dan kun je zo terecht voor een echo (ik binnen een kwartier!). Ook in he tweekend (ik belde zat. avond om 8 uur). Ze zijn bij buikpijn nl. altijd bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Ikzelf heb vrijdag afspraak op de spoedpoli weer. Poeh, worden spannende dagen. Mijn hele vakantie gaat op aan zorgen, piekeren en spanning over die zwangerschap ;) !

6. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    sorry bericht was dubbel, maar wist niet hoe weg te halen

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Princess, jeetje meid wat verdrietig. Hele dikke knuff.

@Tatum, gelukkig dat er nu geen bloed is. Heb je veel bloed verloren?

@all, heb vandaag wel lekker geslapen tot ik weer een vreselijk droom had, dit maal over mijn vader. Het ging niet goed met hem, schrok me helemaal dood toen ik wakker werd en dacht meteen dat mijn vader dood zou gaan. Zucht hhahahah hormonen!
    Ben lekker bleh in mijn maag. Maar de granules van vsm helpen wel.

Vanavond komt de mevr van moederd voor moeders, dat vind ik wel spannend! :D

8. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Nony, Tatum en Princess,

Heeeeel veel sterkte! Dat is de nachtmerrie van elke zwangere vrouw.
    Ook ik zit een beetje onzeker te wachten omdat ik wel ontzettende buikkramp heb, maar geen bloedverlies. Ook voor mij wachten dus op de volgende echo (het is in ieder geval niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap)

Sterkte! En Nony en Tatum, het hoeft niet perse verkeerd te zijn hoor! Mijn schoonzus heeft 2 kinderen gekregen en heeft 2x 9maanden gebloed!

9. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

hier ook even minder goed nieuws: moet zo meteeen voor echo naar vk. Veel last gehad van krampen vannacht en steeds het gevoel naar de w.c te moeten. Klonk niet goed volgens de vk, dus ze gaan proberen echo te maken of alles wel klopt (letterlijk) en wel op zijn plek zit. Ik heb hier zoooo geen zin in. :cry: :cry:

10. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Flientje sterkte meid!

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Flientje ik duim echt voor je dat alles goed zit! ;)

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @flientje, ik hoop ook dat alles goed is!

@nony, hoe is het nu?

13. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    flientje, sterkte! heel goed dat je naar zh gaat! En buikkrampen hoeft nie tslecht te zijn hoor, dus maak jezelf nog niet gek voordta je iets zeker weet!

Ik heb geen bloed meer (heb ook maar twee keer veeg donker bruin gehad). Ik had vooral krampen en wat nega was was de lege vruchtzak! Dat laatste beangstigd me het meest omdat gyn zei dat er al wel iets te zien moest zijn bij 6,4 weken....

Shit zeg, na met zijn allen paar weken op roze (misselijke) wolk te hebben gezeten met lif laf berichtjes komt nu de een na de ander met zorgelijke berichten...

14. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    flientje, heel veel sterkte meid.....

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Inderdaad Tatum,

Eerst allemaal liflafjes en verhandelingen over tepelhoedjes en nu in een keer dit!
    Trouwens door de vele berichten heb ik van jou waarschijnlijk wat gemist maar wanneer had de echo met het lege zakje? En wanneer kijken ze nu weer?

voor alle Meiden die het nodig hebben, ik wens jullie heel veel sterkte en ik duim voor jullie. helaas kan ik verder weinig doen.
    Laat aub weten hoe het met jullie gaat.

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    jeetje zeg, het houdt niet over he? Even met de neus op de feiten, het gaat nog best vaak mis, met name in de eerste weken. En dat blijkt hier ook wel uit.
    Het enige wat ik kan zeggen, en ik bedoel het als troost....een miskraam voor de 12 weken komt door een aanlegfoutje bij de vrucht. Het is dus niet levensvatbaar buiten de baarmoeder of ernstig gehandicapt. De natuurlijke manier is afstoting.
    En dat gebeurt nu bij een paar van jullie. Niets aan te doen, maar toch even sterkte !

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb ook A- negatief.

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Flientje, hoop dat je geruststellend nieuws krijgt in het ziekenhuis.

19. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    ellenk, ik had dit weekend buikpijn en twee keer bruin bloed. vk gebeld die bang was voor buitenbaarmoederlijke z. en me doorstuurde voor echo naar spoedpoli.
    Daar bleek dat het wel in mijn baarmoeder zat, maar leeg vruchtzakje. waar dus eigenlijk al wel een stip in zou moeten zitten of een hartslag bij 6,4 wk. Moet vrij. terugkomen. Kans is dat ik minder ver ben, dat innestelen langer heeft geduurd ofzo (want ik weet mijn dag van eisprong heel zeker), en anders is het foute boel. Duimen maar, en voor iederene hier!

En tja, je weet al sje met 80 (!) bent dat nie tiedereen de eindstreep haalt. Cru maar waar...

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Maranka: Hebben wij weer :rolleyes: ;)

Deel Deze Pagina