erg he dieudonnee... heb ik ook ast van.. dat misslijke maarja ga zo wat eten misschien helpt dat... ets kleins. heb nog nisk op..
heb al wel wat gehad....maar moet zo weer eten gaan maken.....en zelfs dat staat me al tegen......maar manlief wil wel wat eten na z'n eerste dagje werken na de vakantie!
Ik ga proberen een paar dagjes niet te lezen want al dat slechte nieuws maakt me nog onzekerder dan ik al was en heb pas volgende week dinsdag mijn eerste echo. Voor de rest de gewone kwaaltjes: af en toe serieus misselijk, gevoelige borsten, gevoelig buikje Ik maak me waarschijnlijk zorgen om niks, hopelijk word ik wat zelfzekerder na de eerste echo... Vele groetjes en een dikke knuffel aan wie het nodig heeft en tot binnenkort. Ik laat jullie niet in de steek hoor gewoon efkes een break van een weekje tot echo. grtz nessie
Zo voelde ik me vandaag ook weer! Maar gelukkig gata het meestal vanaf 5 uur wel weer! @ Flientje super dat de echo goed was!
ik bne zoooo moe maar kian niet slapen hebben julie dat ook? ik heb echt helemaal geen nergie en ben net mn bed uit... pffff. wordt weer een lekker dagje.. nu dat jullie zeiden dat jullie over een weekje de echo hebben nessie en pooh.. schrik ik van want dat betekent dat mn dochtertje al 1 jaar is .. man wat gaat dat snel... jeetje zeg... de 10e huwelijk fff heb ik echt geen energie voor en dan de dag erna ook nog mn dochtertjes verjaardag feestje... wordt er nu al moe van als ik er ana denk.. maarja even doorbijten he
Nessie, dat heb ik ook hoor. Ik ben alleen maar bezig met het feit dat het kan zijn dat ik de 16e ook alleen maar een vruchtzakje zie en geen mini-mens.... Ik maak me daar ook veel zorgen over. Komt denk ik ook voor een gedeelte omdat je te veel leest op het internet. (dat doe ik tenminste) Daardoor heb ik het gevoel dat het giga vaak voorkomt. Flientje, fijn nieuws meid. Gelukkig weer wat positiefs. Ik ben ook weer goed moe. Ik ben niet echt misselijk maar ook zo'n onprettieg gevoel gewoon. Of alles hoog zit, soms wat maagzuur... Dadelijk weer lekker stampot maken. MMMMMM ben ik nu helemaal weg van. Heerlijk.
ooh ellen jij moet ook de 16e ik ook maak je niet druk joh.. komt vast allemaal goed.. met de echo.. ik heb er echt bij mij een heeel goed gevoel bij en weet zeker dat alles goed zit.. mn vorige zwangerschap was ik eral niet zeker van en voelde niks ook niet zwanger ofzo heel raar.. en hing ook fout... maar nu voel ik me gewoon anders
Och, ik maak mezelf een beetje gek met het lezen op internet denk ik. Maar ik voel me inderdaad ook anders dan normaal zeg maar. Dus .. Vooral dat constant aanwezig zijn van mijn (.)(.) pffff. Ik heb maar een kleine maat B dus heb er nooit last van, merk ze niet, passen overal in. Maar nu ben ik zeer bewust van hun aanwezigheid zeg maar En als alles goed is met de echo lekker daarna naar Lowlands. Kan mini-mens meteen genieten van lekkere muziek Dit jaar dus geen rare dingen eten en drinken daar dus....
hihihi.. nee idd nou ja zijn genoeg dingend ie je wel kan eten en drinken ik lees bewust niks merover dat soort dingen.. ik blijf lekke rpositief dat alles goed zit
Ik ben trouwens op zoek naar hoe ik mijn baby in de buik nu toch ff moet noemen. Ik heb geen idee. Hoe noemen jullie die? Mijn baas had het constant over "ons project" en toen hij wist dat het een jongetje was noemde ze het steeds Günter. (zijn vrouw is Duits) Hij is nu geboren en heet Julian trouwens veel leuker Maar ons project klinkt ook net alsof je met werk bezig bent....
Ja joh, een broodje falafel gaat er natuurlijk gewoon in en ze hebben heerlijke verse vruchtensappen enzo. Gelukkig is er ook genoeg gezonds op zo'n terrein te vinden 8)
Vorige week had ik het gewoon over de rijstkorrel en nu over ons garnaaltje. Het is net zo als met een naam voor een huisdier, je moet niet opzoek gaan, er komt vanzelf iets wat bij jullie past.
ik heb alleen nog maar een jongensnaam in gedachten.Heb ook sterk vermoedens dat het een jongetje word.
Hoi meiden hier ben ik ook weer na een lange dag werken ! eerst vergaderen en nog wat afspraken gehad maar ik had mazzel want normaal werk ik tot 8 uur en nu kon ik eerder weg ! gelukkig maar want ik lag bijna te slapen zo moe.. iedereen zag al dat ik zat te gaapen de hele dag ai ai ai Maar ben nu thuis en lekker pizza in de oven ! heb er al zin in ik ruik hem al ha ha en wij noemen de kleine naar een combo van onze beide namen ! vind het wel leuk om hem/haar al iets te noemen want hoi kleine foetus is ook zo wat he !
FLIENTJE! wat geweldig meid! Ik ben super blij voor je! Nu weer relaxen he!? EllenK, mijn vriendin noemde haar baby "stuiter"of de "kleine stuiter" omdat tie zo beweeglijk was en in haar buik stuiterde. Nu weet ik natuurlijk niet hoe bij jou wordt... Probeer alsjeblieft niet alle nega verhalen op jezelf te betrekken: zolang er nog geen reden tot zorg is moet je je ook geen zorgen maken! Ik ben mega misselijk en zoooo moe. Zegt niks hoor, kan allemaal met leeg vruchtzakje als die wel groeit (zonder baby erin). Moet eten gaan koken maar denk dat ik op de bank dutje ga doen... Geen bloedingen nog steeds, heb toch beetje beetje hoop. Zou de echo toch te vroeg zijn geweest? Liefs! Tatum
dat kan best hoor tatum.. mijn dochtertje kwam pas te voorschijn rond week 8... wat heb ik in spanning gezeten