wij hebben een definitieve jongens en meiskesnaam, we hebben ze in het zand geschreven in spanje en er een foto van gemaakt.
ik heb al wel namen die ik leuk vind maar we moeten het er nog maar eens over hebben ! mannetje wil eerst de 12 weken door voor we ook maar iets gaan kopen of beslissen ....
ik heb al wel wat dingetjes gekocht...hihi en namen ach ja kom wel eens wat tegen en dan schrijf ik het op bij mn dochtertje wisten we eigenlijk gelijk de meisjenaam
@Tatum: Nu jij nog positief nieuws deze week en het is weer helemaal goed! Namen... pfff, lastig hoor! bij de vorige hebben we ook tot 38 weken zitten nadenken en wisten we het nog niet helemaal zeker. Uiteindelijk hadden we 2 jongens- en 2 meisjesnamen en we hebben na de geboorte besloten dat we Merijn (zo heet onze zoon) Merijn zouden noemen. Het was gewoon een Merijntje! Liefs, Flientje
ha ha ben maar blij dan dat het geen echte koessiewoessie was dan jullie merijn ! hihi is ook zo wat dan .....
Goedenavond meiden @Prinses, Ik wil je heel veel sterke wensen meis! Een hele dikke knuffel. @Flientje, Dat is goed nieuws meid! Geniet ervan! Vanmorgen had ik weer een afspraak in het ziekenhuis voor een echo. Meiden wat was ik zenuwachtig zeg. Eigenlijk nog zenuwachtiger als de eerste keer. Natuurlijk liep het weer drie kwartier uit, dus dat kon ik er ook nog wel bijhebben haha...... En die hormonen gingen maar tekeer hihi.... We hebben onze uk weer gezien. Het was goed gegroeid en het hartje klonk zo mooi! Ik heb jammergenoeg geen fotootje meegekregen. Maar omdat ik volgende week maandag een termijnecho heb krijg ik er twee zei de gyn. Lief he! Ik heb nu ook de datum, volgens de gyn, gekregen waarop we uitgerekend zijn. Jullie raden het nooit! 29 februari Ik ben dus eigenlijk geen maart mama, maar mag ik hier wel bij jullie blijven? Volgens de gyn ben ik vandaag precies 9 weken en 3 dagen zwanger. Volgende week maandag hoor ik de definitieve datum. Omdat ik eigenlijk pas 3x misselijk geweest ben heel de zwangerschap verwacht de gyn dat ik ook niet meer misselijk word. Ik kom straks nog even kijken meiden. Ik ga nu heerlijk even een uurtje slapen, ben zo moe. Tot straks liefs Divi
@ Emma: Haha, nee, dat moeten we niet hebben nee. Maar ik vind hem nog steeds een Merijn dus het zit wel goed. Wat voor soort namen vinden jullie leuk? Hollands, Roma, Engels, Oud, Modern, Zuiderlijk enzenz...
@ Divi: Je zit op het randje, dikke kans dat je in maart bevalt. Van mij mag je lekker blijven hoor! Het gaat er meer om dat je gezellig met andere moeders in de dop aan het kletsen bent en als je beebje 2 mm groter was geweest dan was je een maartmama. Blijf maar lekker hier hoor!
Heee divi dat is een schrikkelkindje ! ha ha en natuurlijk is het geweldig als je hier blijft want als je later bent beval je toch in maart en als het de 29e geboren wordt is hij/zij ook 3x in de 4 jaar in maart jarig ha ha ! ( of februari ) ik heb gelezen dat je dan mag kiezen bij de aangifte omdat dit makkelijker is maar ik weet het niet zeker ! dus omdat je maartmama bent wordt het dan 1 maart ha ha Flientje wij willen een lekkere korte NL naam ! vind ik zo leuk en ik weet er al 1 voor jongen en 1 voor meissie maar die vertel ik lekker niet ! En nu wil ik zomer meiden !
ooh 29feb is het in 2008 schrikkeljaar wist ik eigenlijk helemaal niet... ik vind groekse namen leuk voor een jongen maar er zijn wel meer namen die ik leuk vind... ik ben heel erg verschillend ik hou wel van aparte namen die je niet vaak hoort of ziet... net als bij cailynn hebben we de t er afgdaan en een n eraan geplakt ja met mij is het knippen en plakken hihihi. we hebben wel 2 jongens namen die we ontzettend luek vinde.. doen jullie ook aan 2e namen? die van mn dochtertje is demelza...
en emma hier is het volop zomer gister was het heerlijk weer eindelijk.. niet zo heet maar jij krijgt in iedre gval 23 aug zomer
Hoi meiden, Wat is er weer veel bijgeschreven hoor. Ben aan het werk, dus niet echt tijd voor de pc, alleen s'avonds. Princess: heel veel sterkte meid. Dikke knuf. Flientje: wat fijn dat het goed was. Gelukkig. Divi: echt een schrikkelkindje dus hihihihi. Natuurlijk mag je hier blijven kletsen. Gelukkig komt maar iets van 5 % op de uitgerekende datum ter wereld. Onze Jordy is 1 week eerder geboren als ik uitgerekend was. In week 39 dus. Ze zeggen dat je dan nu weer kans hebt dat het eerder komt. Nou ja, we wachten maar af. Hij of zij komt wanneer ie er klaar voor is. Een jongensnaam hebben we zo ongeveer. We hebben er eentje die we allebei heel erg leuk vinden. Het is meer engelse stijl en je kan hem op 2 manieren schrijven. Past ook wel bij Jordy vinden we. Meisjesnaam zijn we nog niet overuit. Manlief vind de namen die ik mooi vind niet mooi. Bij Jordy had ik tot de dag dat hij geboren was nog geen meidennaam. We wisten dat het een jongen zou worden, maar het eerste wat ik vroeg was of het toch echt een jongen was hihihihi.
ik ben 1 week te laat begonnen met bevallen ofja te laat in week 41... duurde 1 uur en een paa rminuten.. ze wilde er om 10 uur opeens uit toen begon het en om 11.06 is ze geboren.. ik mocht om 10.10 al wel presen want wa in 10 min van 4 naar 10 cm gegaan.. maar mn vruchtwater zak knapte niet dus ik moest wachten op de gyn dat mogen de zusters hierzelf niet kapot maken..(raar maar waar) want de zak hing er half uit van het persen maar wild edus niet knappen.. nou en de gyn stond vast in het verkeer lekker was dat..nouja om 10.50 was ie dr dusss,, en ze zeggen dat de 2e keer sneller is ... ben benieuwd hoe dat gat dan
LIEVE MEIDEN, ik ben net thuis van inkopen, en lees al jullie lieve berichten en ik houd het niet meet droog ben zo blij dat jullie zo meeleven Ik heb vanochtend vk gebeld en kan morgenochtend half 12 voor inwendige echo terecht....gelukkig zo snel ga zaterdag nl op vakantie en ze vonden het geen goed idee om me in spanning te laten [-o< Laat het jullie morgen weten en hoop dat ik goed nieuws te vertellen heb LIEFS nony EN BEDANKT ALLEMAAL VOOR LIEVE BERICHTJES
ha ha christel straks denk je dat je naar de wc moet ff een grote boodschap en dan is de kleine er al ! Wouw dat zou wat zijn ! EN gooi eens wat zon deze kant op ! zit hier met een dikke fleese trui aan .. brrrrr en op 11 augustus moet het lekker weer zijn dan geef ik een knalfeest met b.b.que ! en om een uurtje of 8 gaan we het vertellen ! Joehoe ! zo'n zin in maar moet nog ff wachten ... en dan komen we jouw kant op ! ik hoor echt van iedereen dat mexico zo leuk is ! eerst vond ik het eng om te gaan maar nu niet meer er is zelfs een arts op het complex aanwezig en ik ben dan al 12 weken ! Morgen gaan we lekker dagje naar de camping naar mijn schoonzus en zwager en de kids ! mijn schoonouders gaan mee en dan gaan we zwemmen en uit eten ! wel leuk maar zo vermoeiend altijd en nu vooral ben ik bang..... ach ik zie het wel ga anders ff slapen in de caravan
oh nonny wat fijn dat je al eerder kan komen ! dat is echt super en veel beter voor je ! Ik ga zeker voor je duimen al kan ik morgen niet reageren ik wens je veel sterkte en ik hoooooooooooooooooop zo dat alles OK bij je is meissie ! Toi Toi Toi ! dikke knuf Emma
Hai Meiden! @ Princess: wat erg meid, heel vel sterkte! @ Tatum; spannende tijd voor je! Ik hoop dat het goed is met je beebje! @ Fientje: wat een opluchting zeg! @ Nonny: ga voor je duimen morgen! Ik ben vandaag om 16.30 voor mijn 1ste echo geweest en... Het hartje klopt! Was zooooo zenuwachtig! Eerst uitwendig, toen zag je het hartje al prachtig kloppen en daarna inwendig voor een goede meting. Ben morgen 8 weken, ging zelf uit van vandaag ( de assistente van zaterdag 8wk). Het beebje is 1.2 mm en ben op 11 maart uitgeteld! Morgen gaan we er al heen voor een intake! De kans op een MK is , na het kloppen van het hartje, 5% ! GA nu echt proberen te genieten! Ben zo blijblij! Liefs van mij
ja emma mexico is mooi.. maar ook wel ader shoor maar jij zit vast n een super hotel ik niet iedere keer al sik naar mexico ga zit ik bij familie. geen luxe dus hahahah...niet dta het slecht is horo maar niet netzo als in ee hotel.. net belde mn familie dokter(soort huisarts) op of ik bloed had lten prikken... ha dik niet gedaan maar zei van wel... ik heb wel bloed geprikt maar niet bij het lab van de huisarts die kunne niet prikken... dis steken 4 kek rmis ofzo,, nou dan laat ik het wel door iemand ander sdoen
Hallo meiden, hier ben ik ook weer eens! wij hebben al wel een meisjesnaam + doopnaam (twee namen dus), maar geen jongensnamen. Dat vind ik zooooooooo moeilijk! Wij willen ook een beetje aparte namen, en niet die top20 namen die straks de helft van de kindjes van dezelfde leeftijd hebben. Het blijft moeilijk om een leuke naam te kiezen! Groetjes, Parel
ja parel het is voor het leven hhe.. hahhaah... k wete ook nog niet exact hoor zijn gewoon wat namen die ik wel leuk vind