Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Het is om gek te worden. Ik fietste gisteren naar huis, had het ijskoud (mijn vingers waren zelfs wit) eenmaal thuis liep ik in t-shirt rond en 's avonds lag ik onder een deken en had ik een wollen pull aan... Echt om gek te worden! Maar ben blij dat ik niet alleen ben!

2. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    @Jennifer
    Ik zie dat je al 6 weken bent, dan zou ik wel vast een afspraak maken met de VK. Waarschijnlijk duurt het nog wel een aantal weken voor je mag komen, maar dan staat de afspraak wel, je weet nooit wat de wachttijden zijn. Na de afspraak met de VK heb ik ook (op verzoek van de VK) een afspraak gemaakt voor een echo omdat hier zeker wachtijden voor gelden.
    En heb je ook aan moeders voor moeders gedacht? Is nu wel de tijd voor om je voor aan te melden en je helpt er andere vrouwen mee.

3. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    O ja wat mij ook opvalt is dat mijn nagels echt een stuk sterker zijn dan normaal, geen scheurtjes geen halen en ze blijven groeien. Maar mijn haar daarintegen is flink aan het uitvallen.
    Komt dit jullie bekend voor?

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja mijn nagels zijn ook heel sterk, en dus heel lang geworden!
    Ook mijn haar valt uit, als ik mijn elastiekje uit mijn haar haal dan zit er een hele pluk aan vast.

Nog steeds niet echt misselijk hier maar naar in mijn maag. Hopen dat het zo blijft.

Ik heb het trouwens ook zo koud hoor, ik slaap sinds gister met een winterdekbed op mijn bed :oops: Ik heb het anders zo koud!

5. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    tsjonge....wat een fijne kwaaltjes hebben wij toch allemaal! :-D

Had van me zus een tas vol zwangerschapsbroeken gekregen, denk dat ik er maar eens een paar ga passen,, want die broek van mij zit niet echt lekker meer.......

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    mijn bloedverlies is weer terug. Mag nu vrijdag voor een echo.

7. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    @beccaatje, wat vervelend meid, heb je ook krampen etc? Doe maar rustig aan, dikke knuf

8. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ja, leuk he zwanger zijn :)
    's nachts opstaan om te plassen, niet meer kunnen slapen. Overdag misselijk (niet overgeven, enkel kokhalzen en oprispingen), ijskoud en warm door elkaar, emotioneel (wenen bij het minste op tv) en vooral MOE... Echt genieten :)

9. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    pfff......wat een opluchting zo'n zwangerschapsbroek.....heerlijk! kan nu weer fatsoenlijk zittten! hihi

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @eekje, wat een fijn nieuws.

@Beccaatje, jeetje niet weer! hopen dat alles goed is.

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@ becaatjes: Nee! Ik duim voor je meid.......heel veel succes en ik hoop dat alles goed mag gaan.... [-o<

Haha ja ik heb ook al een positiebroek en die bevalt heel goed.
    Mn andere broeken kan ik wel aan maar zitten net niet echt heel lekker meer...hihi.
    Mn buik is onder een beetje opgezet...zullen mn darmen wel zijn wat allemaal gaat schuiven etc...

Mn nagels zijn sterk inderdaad en groeien snel, haha ben een echte nagelbijter hoe erg ik het ook vind, maar nu ineens niet meer, ze groeien zo mooi! Hoop dat ik het zo kan houden, vind dit altijd netter staan dan die afgebeten dingen, bllllggg.

Net een broodje gegeten zonder te kokhalzen, heeeerlijk!
    Hopelijk was de misselijkheid dus van korte duur.

Liefs en groetjes,
    Mili

PS heb ook een vraag bij zwangerschap gezet over krampjes en pijntjes etc, zouden jullie daar naar kunnen kijken? En misschien meedenken? Hihi je mag hem niet twee keer /in meerdere topics plaatsen toch? Dus vandaar mn vraag...

12. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hebben jullie ook zo'n buikpijn als je nodig moet plassen maar eigenlijk nog even wil blijven liggen?

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) jaaaa heel erg had ik dat gisteren. Hahah lag zo lekker dat ik er niet uit wilde, en het deed me toch pijn toen ik uiteindelijk ging.

Ik hoef s nachts gelukkig niet echt vaak, spaar het allemaal op totdat ik wakker ben ;) Maar ja, haha komt er wel veel dus dan heeft mn blaas al wel een tijdje vol moeten houden denk ik dan maar weer ;)

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Er is dus iemand die dat voor zijn werk bijhoud?
    mmmm.

Nou ik ga wel even op zoek of ik je vraag kan vinden ;)

15. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @mpje: Ja, dat heb ik ook. Maar dat had ik ook al voordat ik zwanger was. :)

@beccaatje: Mijn duimen draaien... Ik hoop dat alles toch goed komt.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja ik krijg dan ook een naar gevoel!

zit me nu al weer druk te maken, heb elke keer last van een raar gevoel in mijn rechter lies, geen echte pijn maar meer een soort druk die ik ook voelde rond mijn eisprong.
    Haal weer vanalles in mijn hoofd. volgens mij kan ik me nog niet helemaal neerleggen bij het feit dat het ons ook gegund is.

17. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik kom hier ook weer eens om het hoekje kijken na het weekendje weg.
    Het was heerlijk er even tussenuit. Lekker veel gewandeld en gewinkeld.
    Gezellig.
    De misselijkheid is hier gelukkig niet echt aanwezig. Zo af en toe, als ik me te druk maak of te weinig rust neem. En de ene dag staat bepaald eten me tegen, de andere dag heb ik er wel zin in.
    Ik heb soms van die aanvallen...dan moet en zal ik een ijsje halen bijvoorbeeld.
    Ik snoep wel veel, maar heb juist weinig trek in chips e.d.
    S avonds is mijn buik ook best wel opgezet maar ik kan gelukkig nog steeds in de meest broeken. s avonds doe ik toch meestal een trainingsbroek aan, dat zit het lekkerst.
    Ik heb niet alles bijgelezen dus ik hoop dat het met iedereen goed gaat?
    Beccaatje: succes vrijdag, zal voor je duimen!

Ik vind de tijd wel snel gaan trouwens, nu al bijna negen weken :confused: Maar dat vind ik niet erg, leef toch best wel naar de 12 weken toe....

Natasja die druk heb ik af en toe ook, volgens mij is dat bandenpijn door het groeien van je baarmoeder.

Ik maak me gelukkig niet zo druk bij elk krampje maar dat komt ook omdat ik altijd al veel last van mijn darmen (prikkelbare darm) had en dus al vaak buikpijn en steken had. En tot nu toe verder nog geen bloedverlies o.i.d. gehad gelukkig. Dan zou ik me ook wel druk maken!
    Maar in veel gevallen betekent het niks geloof ik.

liefs Nikkie

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mpje ik heb dat ook, dan moet ik er gewoon uit!

@ Lidy, mijn haar valt ook meer uit! heb dat idd ook met dat stiekje!

@ Dieudonnee ik ga morgen eens rondkijken voor zo'n broek, want mijn eigen broeken zitten echt niet lekker meer! Vooral omdat bij mij de afstand van navel tot schaamstreek maar heel kort is zit alles te strak! ;)

@ Beccaatje ik duim voor je dat het goed zit! ;)

@ Mili ik zal dadelijk naar je vraag kijken bij dat andere topic! ;)

Was heerlijk even anderhalf uur te slapen! :D

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    heerlijk he? ik slaap ook nog door hoor nadat mijn man weg is gegaan, ik kom er niet eens uit hahahahaha alleen om te plassen.

20. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    zal er wel meer in willen liggen, maar ja heb een hond en een uitlaat (oppashond) voor 2 weken, dus ben erg veel aan het uitlaten......

Vind het ook wel lekker, anders lag ik waarschijnlijk heel de dag in bed en dat is ook niet zo goed denk ik.....

Deel Deze Pagina