Mmmm, ik kan ook wel slapen. Helaas kan nu niet, maar morgen wel... Joepie. Moet alleen niet denken aan die manden vol strijkwas bleh.
@mili: wat voor krampjes heb je dan? Ik schrok vanmorgen best wel, ineens het gevoel dat ik in mijn broek plaste maar het was bloed! Geen krampen, geen stolsels maar prettig is anders zal ik je vertellen. Afwachten maar, vrijdag weet ik meer ...
@ Beccaatje: Hoi Beccaatje, gewoon steekjes en krampjes, geen ongi gevoel hoor. Hihi, maar heb al zoveel antwoord in mn topic dat ik er gewoon avnuit ga dat het is van het oprekken van de hele boel daarbinnen in mn baarmoeder. Heb ook verder geen "recht" om te zeuren vind ik...ik bedoel gewoon wat steekjes etc, maar geen bloed. Afscheiding was ook normaal hoorde ik van menigeen, dus hoort er gewoon bij.... He wat naar voor je...spannend dat je dan vrijdag heen kunt, ik zal echt voor je duimen dat het goed gaat en dat het verder niets is. Bloedverlies hoeft toch niet altijd foute boel te zijn....dacht ik zo..... Spannend is het wel, hoe laat moet je er vrijdag zijn? Ik moet zelf vrijdag namelijk ook naar de VK voor intake, om 13.00uur. Ik zal het hier ff in de gaten houden en mijn duimen blijven draaien voor je hoor!
Klinkt heel zinnig hoor! T is allemaal wel wennen hoor...hihi de eerste zwangerschap dus geen vergelijkingsmateriaal Maaaaar gelukkig heel veel mede-forummers die op veel dingen een zinnig antwoord weten te geven
Nee, bloedverlies hoeft niet altijd wat te betekenen. Ik heb al vanaf de 2e week bloedverlies, en in de 6e week is er een hartje gespot. Het bloedverlies was er wel, maar beperkt. Afgelopen vrijdag was het gestopt dus ik dacht, goed bezig! En nu ineens weer opnieuw... het hoeft niets te betekenen, aan de andere kant is er natuurlijk nog altijd 5% kans op een miskraam. Ik weet het niet, vandaar dat ik de echo vervroegd heb. Niks weten is erger dan slecht nieuws zeg ik maar. Maar goed, vorige echo dacht ik ook, dat zal niks meer zijn, en toen deed frummel het nog. We shall see. Half 11 in ieder geval, dus ik kan het je nog op tijd laten weten
ha ha ja, ik merk bij mezelf dat ik veel denk 'was dat de vorige keer ook zo' en het dan toch niet meer weet. Dus zelfs al is het 'been there, done that' dan nog weet je niet alles maar wel veel
Haihai! @ Becaatje; hoop op goed nieuws vrijdag! @all: Ik heb heerlijk geslapen na mijn goede echo gisteren! De echo met onze Ieniminie stond op het nachtkastje! Gisteravond wel voor het eerst gebraakt.. Krijg die grote fliumzuur tabl ( van Prenatal Solvar) met moeite naar binnen. Gisteravnod kwam die dus samen met wat lasagne naar buiten.. Heb straks om 15.00 mijn intake gesprek. Verder gaat het hier goed! Probeer te genieten! Groetjes!
Helaas ik heb een MISKRAAM gehad.... Ben net terug van echo, en er was niets meer te zien hoef gelukkig niet naar het ziekenhuis.... Jullie kunnen mij van de lijst halen, ik ga terug naar nod lijst.... IK WENS IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES en bij twijfel een echo laten maken, want onzekerheid is ook niet goed... LIEFS een hele verdrietige nony
nony@ Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je weer snel zwanger zal zijn. jellie@ succes met je intakegesprek straks.
Haha ja dat herken ik ook! Mijn haar is ook direkt weer vet. Moet het echt elke dag wassen. Oh, Nony meid wat verschrikkelijk! Ik wens je heel heel veel sterkte! Beccaatje, hoop dat je een goede echo zult hebben meid!
@Nony, heel veel sterkte meid en zal duimen voor je dat het opnieuw snel raak zal zijn. Met mij gaat alles lekker zijn gangetje. Eigenlijk ook nog niet echt misselijk zo heel af en toe een keertje. Begin wel echt al moe te worden, vandaag een vrije dag, maar met me moeder even in de stad geweest maar ik was iedere keer weer blij al ik in een winkel kon gaan zitten, en me moeder maar denken, wat heb ik toch een luie dochter hihi. Over 2 weekjes nadat we de echo hebben gehad, zal het kwartje wel vallen. Me moeder verbaasde het ook helemaal dat ik geen kleer hoefde te kopen, ben een enorme shopaholic. Maar ik heb zo iets, wacht wel tot ik mijn positie kleding ga kopen, kan nooit meer lang duren. Wil ook pas positiekleding gaan kopen nadat ik mijn echo gehad heb, begin al wel een klein buikje te krijgen en broeken zitten niet helemaal meer lekker, maar zal de teleurstelling te groot vinden als het niet goed zal zijn en loop al in positie kleding. Ga nu even lekker bij een vriendin langs.
Nony, heel veel sterkte toegewenst Ik hoop dat het snel weer raak is. Succes... Verder gaat het wel weer hier. Ben aan het werk geweest, en dat valt best zwaar. Maargoed, ik mag niet klagen. Ben niet misselijk en daar ben ik allang blij mee. Nemen jullie ook je ouders mee naar de 2e echo? Ik neem mijn vader mee. Mijn moeder is overleden, dus heb daar weinig keus in. Groetjes Esther
Hey Nony, wat verdrietig zeg... Ik hoop voor je dat je weer snel bij de nod lijst weg kan. Veel sterkte! Liefs, Flientje
@ Nony: wat verdrietig meid...ik hoop dat je het een plekje weet te geven en dat je snel weer zwanger mag zijn. @ all:Hier een beetje gelige (sorry voor de bewoording ) afscheiding. Misschien toch handiger om ff ha te bellen...ivm mogelijke infectie? Wat denken jullie : Liefs, Mili