Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ja hoor beccaatje daar gaan we vanuit en dat hopen we, mijn duimen draaien!

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    :D kan haast niet misgaan he, met zulk vertrouwen

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) nee je zou zeggen van niet...positief blijven denken hoor!
    (hihi moet je horen wie het zegt, "mien paniek" zelf..... ;) )

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    idd becaatje hop het ookvoor je en gaan we gewoon lekker van uit want van negatief denken wordt je ook niet beter...

heb soms zelf het gevoel als je nega blijft denken dat je het aantrekt.. ja is gewoon ene gevoel van mij hoor

5. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Nee Nony, wat shit :cry: ! Ik had zo'n goede hoop voor je omdat je alleen maa rbruin verloor. Heb je de miskraam dus ook al gehad? Ik vind het heel erg voor je en hoop dat je snel weer zwanger bent (maar ja dat troost je nu ook niet). het is gewoon balen omdat je je toekomst er helemaal op insteld en in je hoofd zit. Of dit nu bij 6 wk, 8 wk of 11 wk is. Maar ik denk (voor mezelf) wel liever nu dan over 6 weken, als je nog meer aan het idee bent gewend.

Ik weet niet meer wie het schreef, volgens mij Lilya? Ik heb het ook zoooo koud en dan breekt het zweet me weer uit. Ben zowieso sinds gistermiddag zo moe en gammelig. niet misselijk maar weiig gevoel in maag. En de moeheid voel ik ook in mijn benen. Lijkt op gevoel van griepje maar dan anders. Heb sinds die twee vegen bloe den buikkrampen zaterdag geen van beiden meer.

Nog drie dagen tot echo, er moeten dan meer van dit forum, spannend! Ik maak me niet meer zo druk om: ik zie wel wat de toekomst in petto voor ons heeft. T was wat moeilijk voor dit controle freakje om te accepteren dat ze dit keer niet de touwtjes in handen heeft ;) maar nu is het goed.

Volgens mij hebben nu twee mensen mk, Princess en Nony toch?

Emma, heel veel succes, inderdaad wat anderen al zeggen: sommigen hebben hun hele zwangerschap bloedverlies. Dat je het hartje hebt zien kloppen is belangrijker!

6. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Hi dames ik meld met voor de tweede keer.

Korte samenvatting:
    Op 07-07-08 vlak voor onze vakantie hadden we een postieve test.
    Tijdens onze vakantie had ik bloedverlies weliswaar bruin maar toch.
    De vorige 2 keer is het daarna misgegaan en wederom geen zere borstenmeer en niet misselijk.
    Toen we terug kwamen had ik niet zo veel zin om te reageren maar ben jullie wel blijven volgen.

Gisteren hebben we een echo gehad en wat we toen zagen was echt helemaal geweldig EEN KLOPPEND HARTJE :) :)
    Echt helemaal niet meer verwacht, we zijn ook nog steeds in shock.
    We zijn zelfs een week verder dan verwacht.

Vandaag ben ik ook voor het eerst echt de hele dag al misselijk (heerlijk)
    We zien het nu na twe MK erg positief in. Vanmorgen bij de gyn geweest en was erg tevreden. Nog een controle en dan mag ik weer terug naar de VK :)

@ Tatum ik wens je heel veel succes vrijdag en je ziet het het kan echt positief uitpakken.

@ Nony heel veel sterkte met verwerken neem er echt de tijd voor!

7. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Hoi meiden,

@Nony: Heel veel sterkte!

@Tatum en Beccaatje: Ik duim voor jullie dat het toch allemaal in orde mag zijn.

Naast dat ik heel erg moe ben gaat het leven zijn gangetje. Donderdag de eerste echo en dat vind ik heel erg spannend, zeker na alle verhalen die ik de laatste dagen hier op het forum lees. Aan de andere kant heb ik ook wel weer het gevoel dat het goed zit, dus daar hou ik me dan maar aan vast.

Verder een zeer positief punt: mijn beha's passen niet meer! Dus mijn A-cup wordt een B-cup (en misschien nog wel meer) en dat vind ik helemaal niet erg \:D/ . Mijn vriend noemt me al Pamela, ha ha. Moet alleen wel nieuwe bh's hebben, dus dat wordt morgen shoppen (vervelend hoor.. ;) )
    Ik snap niet dat mensen borstimplantaten nemen; zwanger worden werkt net zo goed (nou ja... voor even dan) en je houdt er nog een mooi wondertje aan over ook, hi hi

Groetjes, Tinusje

8. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    :oops: @ Beccaatje natuurlijk ook heel veel succes.

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat is het stil.... ben nu vanalles aan het regelen voor verzekering enzo.. dat is hier allemaal zooooo raar.. wordt er moe van hoop het vandaag wel rond te krijgen :)

10. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    hi ik ben er nog wat ben je allemaal aan het regelen dan?

Misschien dingen waar ik niet aan denk ;)

grtn

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @nique

Wat goed nieuws joh!

Heel erg fijn en kan me voorstellen dat je ff dacht dat het niet oke zou zijn na dat bruinverlies.....spannend en dan toch dat mooie hartje! :D

Geniet er van!

12. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Ja joh we staan er echt van te kijken na 2 MK is het echt een wonder hoor.

Maar jij hebt binnenkort ook een echo! Spannend joh!

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja echt wel spannend. Heb nu allen steeds wat afscheiding waar ik me druk om maakte...mn ongi datum zit eraan te komen haha maar dat kan geen invloed hebben dacht ik zo.

Heb al ff met ha gebeld en zij zegt dat ik me niet druk hoef te maken, alleen als ik bloed verlies, dat ik dan moet bellen.
    En als de afscheiding erger zal worden en van kleur anders wordt...kan infectie zijn.

Hihi nou ja vrijdag naar de VK en ik hoop dan op goed nieuws.Dan zal ik denk ik een stuk rustiger zijn. Word gewoon wat onzeker van afscheiding en steekjes etc, ook al geven mede-forummers aan dat dat niet perse hoeft, haha.

T zal wel komen omdat het de eerste zwangerschap is...de zenuwen.... ;)

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nique: ik woon in de usa en voor zwangerschap moet je speciale verzekering hebben... en nou een hoop gezeur met je 10 keer be;llen naar verschillende nummers pfffff

dan wordt je 20.00 keer doorverbonden enzo wordt er kbnetter gek van

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ben uitgebeld.. heb 2 uur ana de foon gezeten en weetje wat ze op het einde zeggen ja we zijn open van 1 tot 4 dan kun je de papieren invullen... nou dara krijg je toch wat van.. instanties wordt er gek avn

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wat hebben we het in belgie dan goed he.
    Nony, meis ik hoop je snel wee te mogen feliciteren met een neiuwe zwangerschap. We zullen je missen.

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedenavond meiden,

@Nony,
    Jeetje meis wat erg voor jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen meis! Een hele dikke knuffel

@Roosje,
    Een hele prettige vakantie meis, geniet er lekker van!

@Natasja,
    Inderdaad meis, het is inderdaad niet leuk om zo de lijst aan te moeten passen. Ik kan het me goed voorstellen meid.

@Nique,
    Wat geweldig meis, Dat is nog eens goed nieuws! Nu lekker gaan genieten he meis! Inderdaad meis het is echt een wonder. Ik kan er ook over mee praten. Ik heb vorig jaar ook 2 miskramen gehad en nu ik ukkie al twee keer heb gezien en twee keer een prachtig hartje heb horen kloppen blijf ik onzeker.
    Ga lekker genieten he meis.

Vandaag een rustige dag gehad met veel krampjes in mijn buik.
    Mijn buik wordt nu redelijk zichtbaar en weet ook niet meer hoe ik het moet verbergen op me werk. Ik heb het aan een directe collega verteld en een andere collega loopt ook steeds te lachen naar me. Maar die weet het nog niet... Hebben jullie misschien tips meiden..... Over twee en een halve week ga ik het vertellen op me werk. Ik ben zo benieuwd wat ze er van vinden.

liefs Divi

18. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    SUPER LIEF AL JULLIE BERICHTJES
    heb ik echt steun aan...

Voor de gene die willen weten wat er precies gebeurt
    is, vorige week kreeg ik opeens oud bloed verlies geen
    krampen of pijn, wel waren zwsymptomen weg :rolleyes:
    vertouwde het na een week niet vk gebeld en mocht
    vandaag ech laten maken, lig daar op de stoel
    inwendige echo, is mijn baarmoeder al helemaal leeg
    niets meer te zien geluk bij een ongeluk hoef nu
    niet naar ziekenhuis....
    Vanmiddag kom ik thuis en toen ben ik alles verloren
    heel veel bloed :oops: en vetten krampen in mijn buik
    Zo zie je maar je lichaam geeft het aan

NOU iedereen heel succes hier en als het weer raak is
    kom ik het zeker melden, en ik lees af en toe nog mee...

DIKKE KUS EN VEEL LIEFS NONY

19. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    Hallo allemaal,

Als eerste Nony, wat erg, hoop dat het snel weer gaat lukken en veel sterkte voor nu!

Wat schrijven jullie toch veel. Doordat ik steeds zo moe ben, kom ik niet veel in de gelegenheid om even te kijken. Hoop dat ik met de 12 weken weer wat actiever ben en dan dus vaker aanwezig ben!

Kijk wel erg uit naar de 12 weken. heb ook precies op de 12 weken dag mijn termijnecho.

Willen graag een korte nederlandse naam voor onze baby. Een jongensnaam weet ik allang. Ik noem het kleinte meestal baby, maar dan met een korte a, eigenlijk babby dus.

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    @Mili, heb ik ook hoor meid die zenuwen. Ik zal ook zo blij zijn als we 13 aug onze eerste echo krijgen en te horen krijgen dat het hartje klopt. Vanavond ook weer buikpijn, ik dacht gelijk och jee. Vervolgens naar de WC en wat kwam er uit "een hele harde scheet :oops: :oops: " daarna was het over. Heb ik me eigen hier een uur zorgen over gemaakt :)

@Nony, heftig hoor. Maar leuk als je mee blijft lezen en blijft posten! Enne succes maar weer met klussen.

@Nique, wat een goed nieuws zeg en zeker als je er niet meer op rekent. Geniet ervan.

@Tinusje, ik heb ook niet vooraan gestaan met uitdelen, heb ook maar een magere A. Maar merk idd dat mijn bh'tjes erg krap gaan zitten. Dus kan misschien binnenkort ook wel opscheppen dat ik een B heb :)

Fijne avond allemaal.

Liefs

Deel Deze Pagina