nony.. nou hopen dat het snel weer lukt enik weet wat je voelt hoewel mijn baby war het bij mis is gegaan al 16 weken was... maar eveneens is het klote om het zo maar te zeggen
Tjee Nony, je voelde het dus eigenlijk al wel aankomen? En ik nog aan je schrijven: bruin bloed zegt niks...Maar je zw verschijnselen waren dus ook weg. Ik kan me voorstellen dat je je nu helemaal leeg voelt. Neem ff tijd voor jezelf om te verwerken. Ik hoop dat het snel weer raak...enne...we zullen je missen hier! Liefs, Tatum
Hoi meiden! Nony,ik wou je even heel veel sterkte wensen,ik hoop dat je snel weer zwanger bent! ! ! Nique;Fijn dat je een goede echo had! Tatum&Beccaatje;ik duim voor nog meer goede echo's! dieudonnee;Slaap lekker! Cristel;ja ik was ook even geleden zo moe,echt heel de dag door! Nou begin ik een beetje energie terug te krijgen.(overdag dan toch ) Nou deze maart mama gaat ook slapen zo, weltrusten allemaal!
ja ik herken het nog van cailynn maar toch toen kon ik slapen nu niet.. nu moet ik met de duplo en andere speelgoe pelen pffff. en ben ke moe maar ze wordt ook moe
Ik herken het helemaal... ik heb hier ook een 21 maanden oude dreumes rondhuppelen, die ik constant moet entertainen, terwijl ik doodop ben. Maar daar hebben we toch immers voor gekozen he...
happy mom: ja idd en het maakt me ook niet uit cailynn en mn man zijn alles.. en cailynn is ook wel lief hoor.. als ik smiddags met haar slaap en ze wordt wakker en ik slaap nog dan laat ze me ook wel liggen.. dan gaat ze gewoon in dr bedje spelen.. totdat ik wakker waordt wat meestal vrij snel is wnat dat voel ik toch wel aan denk ik.. heel raar... en ze is erg zelfstandig alleen soms ja dan speel ik met dr.. maar voel me vandaag ook wel meer moe dan anders... ooh en heb eindelijk de verzekring zover rond.. ik moet vrjdag al naar een gyn.. weet niet of ik een echo krijg maargoed moet daar heen...
Tatum, Inderdaad ik had het over verstopte neus en koud/warm... Verder lijkt die misselijkheid beter, maar ik hoop dat het is omdat ik zoals ze zeggen veel kleine beetjes eet, ipv drie keer per dag... Ik merk wel zodra mijn maag leeg lijkt aan te voelen, komt de misselijkheid weer op. Dus dan eet ik iets! Verder, Nony, veel sterkte!
`Hoi Nathalie welkom en gezellig dat je er bent ! gefelifciteerd met je zwangerschap ! Leuk he ! Nonny meissie echt super erg voor je ! ik las het net pas dus sorry voor de late reactie ... veel sterkte meissie en hopelijk ben je snel weer zwanger ! All Sorry kan ff niet op iedereen reageren heb net uurtje bijgelezen ha ha maar zo te zien gaat het bij de rest wel ok alleen beccatje ( ?) is ff spannend zag ik Hier alles ok ben echt zo erg verbrand gisteren op de camping echt nog nooit zo erg geweest .... was wel super gezellig maar zooooo moe ik lag in de auto naar huis te slapen nou dat heb ik nog nooit gedaan pffff ben ook gelijk naar bed gegaan om 9.30 al ha ha had zelfs geen fut om hier ff te kijken ! en nu ga ik lekker ff shoppen voor mijn feestje ff leuke spullen halen voor de bbq-ue En ik wil toch nog wel ff in de zon natuurlijk !
@Nathalie, welkom! als je je gegevens neerzet zoals in de lijst op pagina 1 dan zet ik je er tussen! Nou ik voel me al 3 dagen een vaatdoek, mijn maag is bleh en ik ben moe. Maar goed we hebben het er voor over he! (maar lekker is anders ) Overgeven moet ik niet, omdat het niet echt misselijkheid is, soms een vlaagje. Vandaag misschien naar de dierentuin, we hebben avond openstelling. Mijn mannetje is ook thuis, die heeft flink koppijn, zal de spanning wel geweest zijn van de afgelopen paar weken. de arme schat hihihi
Eens even kijken Naam: Nathalie(Nathalie1973) Woonplaats: Zeewolde Hoeveelste kind: 4e Andere kinderen geslacht: Michelle(meisje 12 jaar)Jamie(meisje 9 jaar)Max (jongen 5 jaar) Huisarts: Niet nodig Vk + echo: 7 augustus 1e echo Bevalling: Hoop gewoon thuis,1e bevalling was in het ziekenhuis en de andere gewoon thuis Bv of Fv: Bv Uitgerekende datum: 18 maart 2008
@ Nathalie hier ook super gefeliciteerd! Fijn dat het weer raak is! Op pagina 1 staat de lijst als je je gegevens zo wil neerzetten dan zet Natasja je erbij! @ Lucia hier begin ik na 4 weken uitputting sinds gisteren ook weer wat energie te krijgen! heerlijk! Natasja ik weet precies hoe het voelt als vaatdoek! Jippieeeeeeeeee het zonnetje schijnt!
Natalie van harte! Gaan er nog mensen van de zon genieten? Ik neem ff 'n douche en ga dan lekker de tuin in
Hallo dames, Ik ga toch een maart mama worden. We komen net bij de gyn vandaan en ik ben 5 maart uitgeteld! Alles zag er goed uit en ik mag naar de verloskundige! Dus ik ben nu verhuisd van de februari mama's naar de maart mama's Verder gaat het eigenlijk goed, alleen last van bandenpijn en erg moe! Tot nu toe mag ik niet klagen eigenlijk. Voor de lijst: Diaantje78- 29 jaar- Gelderland- 5 maart-1e kindje, . Liefs Diaantje