Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    faith and hopeheel veel sterkte.

pinkladybeterschap.

diviook beterschap. dat is zo naar om door je rug te gaan. heb het ook gehad, na de bevalling van dimphy.
    kon ook niet meer recht op en het doet zoveell pijn....
    lekker rustig aan doen.

mamavanjordyspannend dat ze al komen. heb me ook aan gemeld. ben benieuwd naar je foto.

mijn buik word nog niet dikker.. heb ook nog wel een buik aan de zwangerscahp van dimphy overgehouden. ben pas nog x aantal kilo's kwijt, dus mijn broeken zijn nu (nog) lekker te groot.

ben wel heel erg moe......

fijne avond en alvast weltrusten.

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @MamavanJordy,
    heb je al een fotootje gemaakt ? Ik ben nieuwsgierig hoor hihi....
    Zouden dit de darmen zijn die het zo krap maken?
    Zo het deed echt zeer zeg vanmiddag... Het wordt nu ook heel erg stijf. Ik doe zeker rustig aan meis, komt goed......dank je wel.

wat goed van je dat je aan moeders voor moeders mee doet meis! Zo dat is al snel dat ze komt, a.s. woensdag al. Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik mee zou doen.

@Mamsie,
    dank je wel meis. Ik doe rustig aan. Als het morgen niet gaat bel ik de fysio ook nog even.
    ja inderdaad het doet echt zeer....
    Jouw buikje komt ook echt wel hoor meis!

Meiden slaap lekker alvast voor straks en tot morgen

liefs Divi

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    DIVA

NAAR PLATJA D'ARO

een camping met draadloos internet. Geweldig.

4. WendyD2003

28 jun 2007
    48
    0
    0
    Zo, net thuis van "The Pirates of the Carribean". Een echte pirates film!

Ik denk dat ik morgen Moeders voor Moeders maar even bel. Even vragen of aanmelding door een vriendin (zoals ze op de site zetten) voordeel heeft voor diegene. Anders meld ik mezelf meteen aan. Omdat ik zelf in de MMM zit/zat vind ik het niet meer dan logisch dat ik meedoe.

Verder krijg ik dus op 13 juli (ruim 6 weken zwanger) al een echo omdat dit kindje met IUI verwekt is. Dat is dan een voordeel van de MMM. Niet dat er al heel veel te zien is dan, maar met wat mazzel wel al een hartje!

Zo, dan ga ik nu mijn bedje in. Morgen ben ik er weer!

Groetjes,
    Wendy

5. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Goedemorgen!

Heeeel voorzichtig kom ik alvast om het hoekje kijken bij de maart mama's... ;) Ik heb vanmorgen om 4.20 een testje gedaan ( van deze site, zo'n cassette) . En er staat een streepje! Hij is( nog) wel wat vaag.. Ik heb in febr. 2007 een MK gehad, dus durf nog niet zo blij te zijn.. Mijn vriend moet de hele week weg, we wilden dus even een testje doen voordat hij weg ging.. Ik zit nu op dag 29 , mijn cyclus is zo rond de 30 dagen ( vorige cyclus zelfs 27). De vorige keer had ik ook vage testen maar dat was ook nog enkele dagen na NOD. ( ik had stiekum donderdag ook een test gedaan en die was echt negatief, tis dus nog echt heel pril)
    Het wordt dus erg spannend komende dagen en weken..
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Ppff straks werken, hoop dat ik nme een beetje kan concentreren ;) ;)

Liefs Jellie

6. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Zico: veel plezier met vakantie en wat luxe, internet!

Faith: sterkte

Pinklady: beterschap

Jellie: Welkom en gefeliciteerd

En verder nu voor iedereen die ik nu vergeet persoonlijk aan te spreken (hoort bij zwangerschap he, die vergeetachtigheid!) sterkte, succes etccccc.

Hier passen de broeken nog gewoon allemaal, een vriendin vond al wel dat mijn buik gegroeid was maar volgensmij nog niet.
    We hebben gisteravond mijn schoonouders ingelicht, die waren dolenthousiast!
    En helaas ben ik sinds vanmorgen mega misselijk, hou niets binnen en voel me zo slap als een vaatdoek..........
    DAn maar niets doen vandaag!

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed. Nog steeds moe en af en toe wat krampjes in mijn buik. Mijn buikfoto staat in mijn album meiden. Wat vinden jullie? Ik ben bang als het zo door groeit dat het niet meer te verbergen valt voordat ik de echo heb gehad.

Jellie: welkom hier meid. Alvast een voorzichtige proficiat.

Wendy: hoe was de film? Een aanrader? Fijn dat je al zo vroeg voor een echo mag. Idd een "voordeel" van de MMM. Hopelijk zie je dan idd een hartje kloppen. Als jij de echo hebt moet ik nog ruim een maand wachten. Pffff hopelijk vliegt die maand voorbij. Kan niet wachten om onze uk te zien.

Divi: volgens mij zijn het idd de darmen die het zo krap maken allemaal. Er moet war ruimte gemaakt worden.

Mamsie: die buik komt echt wel hoor. Maak je geen zorgen hihihihi. Maar geweldig dat je zoveel bent afgevallen.

Gr. Bianca

8. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Goede morgen,
    Ik ga vandaag eens even kijken of ik ook even een buikfoto kan maken. Jullie lezen het wel als er een foto is.

Groetjes Esther

9. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    welkom jellie.

nou voor mij hoeft die buik nog niet zo. :) had met dimphy echt een mega buik en op het laatst kon ik bijna niks meer. was niet leuk.
    maar met buik voel je je wel echt zwanger...

fijne dag allemaal.

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Misselijkheid steekt vandaag weer de kop op, ook vannacht zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer slecht geslapen veel bandenpijn gehad . Werd er wakker van, ook veel uit bed om te plassen.
    Ben gebroken op dit moment.
    Had zo echt op een bepaald moment zo van dit gaat mis , zoveel pijn aan m'n liezen, maar denk dat het komt omdat we een hele namiddag op een bbq gezeten hebben gisteren en niet veel rondgelopen.

Ook ik ben bang dat ik het niet zo lang kan verbergen tot september voor m'n werk, zou echt balen dat ik het vroeger moest vertellen wegens opvang voor m'n kinderen is het beter dat ze het nog niet weten.

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Alvast welkom Jellie!
    Hier weinig nieuws.. vandaag weer niet misselijk, het lijkt bij mij wel om en om. Gister was ik echt niet lekker, hoef gelukkig niet te spugen (hoop ook niet dat dat nog komt).
    Vanochtend de assistente van de HA gebeld, ik hoefde verder niet langs te komen, ze heeft het genoteerd.
    Kon gelijk de VK praktijk bellen. Ik kan voor een intake en controle op 9 augustus a.s.
    Pas daarna word weer een afspraak gemaakt voor de termijnecho rond de 12 weken. Spannend hoor! En het begint nu allemaal wat "echt" te worden.
    Een buikfoto moet ik nog even maken. Doe het natuurlijk s ochtend, gister aan het einde van de dag was mijn buik echt opgeblazen.
    Ben vandaag weer erg moe trouwens, ben steeds s nachts na een paar uurtjes wakker, lig dan een uur wakker ofzo en val nog even in slaap.
    Maar al wel beter als vorige week!
    Nou ik ben benieuwd of er vandaag nog nieuwe maart mama's bijkomen!
    Hebben jullie het trouwens allemaal al verteld aan de familie? Wij nog aan niemand.
    Denk pas rond de 8 weken. NIemand die het verwacht volgens mij, ben echt benieuwd naar de reacties!

liefs Nikkie

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    de familie vertellen we het na de vakantie. het houden het spannend

14. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hallo,

Bij ons weet bijna iedereen van de familie het, maar dat hebben we ook gedaan omdat we dat wel prettig vonden. Onze kinderen weten nog van niks, ik wil eerst de echo afwachten, en dan gaat mijn dochter mee.
    Als het goed is staat er een foto van mijn buik in mijn album

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Het is voor ons de eerste, wij willen het toch nog even voor ons houden. Maar ik vind het wel moeilijk hoor! Het is nog zo pril...
    En het heeft ook wel iets dat het nu nog geheim is.
    Waarschijnlijk vertel ik het volgende week wel aan iemand, want ik zou mee naar een concert en toen ik toezegde wist ik nog niet dat ik zwanger was en had al mijn twijfels. Nu heb ik eerlijk gezegd helemaal geen zin meer. De hele avond in zo'n rokerige ruimte en diep in de nacht thuiskomen, het is ook nog een eindje rijden.
    Ik denk dat de vermoeidheid alleen nog maar erger word de komende weken. Dus ik denk niet dat ik meega, vind het ook niet jammer.
    Maar mocht ik me prima voelen dan overweeg ik het wel...

groetjes Nikkie

p.s. wat is het rustig hier! Er is natuurlijk ook nog niet zoveel te schrijven. Ben benieuwd wanneer er nieuwe maart mama's bijkomen!

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Bij ons weten wat vrienden en onze ouders het.
    Binnenkort vertellen we het de rest.

Pinklady: zie niks staan in je album meid.

17. WendyD2003

28 jun 2007
    48
    0
    0
    Bij ons zijn dus wel al diverse mensen op de hoogte. Schoonouders, ouders, schoonzusje en zwager, mijn 2 collega's en mijn beste vriendinnetje. En daarnaast wat vriendinnen van internet.

Maar zoals ik al zei... dat is niet zo gek als je in de MMM zit en men weet dat je inseminatie hebt gehad. En eerlijk gezegd vind ik het ook wel fijn. :D Natuurlijk houden we het voor de rest nog even geheim. Gisteren waren we met vrienden uit eten en naar de film. Mannetje en ik hebben af en toe eventjes elkaar een knipoog toegeworpen. En tijdens de film hebben we samen mijn buik vastgehouden. :) Heel sneaky. Hahaha. De Pirates was weer een superfilm. In de lijn van de eerste 2 film. Geweldig!

Vanmorgen heb ik Moeders voor Moeders gebeld. Een dezer dagen bellen ze terug om een afspraak te maken. Weer een nieuwe fase. Ondanks dat het nog pril is is het wel fijn om op zo'n manier er toch mee bezig te kunnen zijn. Zo hebben mijn vader en ik vanmorgen vast een hoop zooi uit de toekomstig babykamer weggegooid. Heerlijk!

En verder... ik voel me eigenlijk prima. En ik geniet van wat er in mijn buik gebeurt. In mijn 'negen maanden zwanger dagboek' staat per dag beschreven wat er aan ontwikkelingen gebeurt, dus ik blijf goed op de hoogte over wat er allemaal gebeurt. Heel erg leuk!

Groetjes,
    Wendy

18. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hee mamavanjordy,

Ik heb de foto gewist :) echt blond! Maar de foto komt nog hoor!

19. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    De foto staat erin hoor! :)

20. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    HOOOOOI MAART-mammies

ik mag me hier ook melden!

ben zoooooo blij maar ook zooooooo bang, vorige maand had ik een heel vroege miskraam. dus ben nu nog erg voorzichtig met blij zijn.

toch is het duidelijker als vorige maand. de streep is dikker, mijn borsten zijn goed gegroeid en mijn buik is lekker bol door rommelende darmen.
    ben ook wel moe hoor....

ben rond 08-03-08 uitgerekend. de calculator geeft 7 maart aan. nouja we zien wel, wat de verloskundige er van maakt!

Deel Deze Pagina