Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt!

Diaantje78- 29 jaar- Gelderland- 5 maart 2008 -1e kindje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 18 maart 2008 - 4e kindje

Diaantje ook welkom hier! Gezellig!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het staat er bij!

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ikke ook! :D

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb geen tuin en op het balkon is er geen zon meer.
    Volgend jaar zomer zit ik lekker in mijn nieuwe tuin!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Welkom nieuwe maart mama's gezellig hoor !
    en natuurlijk ook nog gefeliciteerd !

Heb net allemaal leuke spullen bij de action gekocht voor m'n feest tjeeee ik liep met 7 volle tassen naar buiten en was 40 euro kwijt ! nou das echt geen geld ....
    Ik snap dat het daar altijd zo druk is hoor ha ha
    ik had ff wat energie dus gelijk mijn huis schoon gemaakt en boodschappen en ga zo lekker ff lunchen met vriendinnen ! lekker hoor ! wel uitkijken in de zon want ik ben echt net een kreeft in mijn nek van gisteren ....
    zijn jullie ook zo bang voor een zwangerschapsmasker... ik wil het echt niet maar ik heb zo veel sproeten al .. vorige keer zei een arts jij bent super zwanger je hebt een zwangerschapsmasker pfff nou dat was echt niet ..... maarja ik zit altijd in de zon en onder zonnebank ... heb nu rustig aan gedaan maar wilde gister toch echt ff zonnetje pakken het is zalig buiten

ik ben trouwens op de weegschaal gaan staan en ondanks dat mijn broeken niet passen en mijn boobs een cub groter zijn ben ik toch 2 kilo afgevallen .....
    gelukkig wordt het misselijk zijn al wel iets minder nu

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Eekje, helpt het ook meteen, wat eten? Bij de minste misselijkheid die ik voel, eet ik een appel, of een klein koekje (gezond koekje) en dan kan ik weer even verder... Goeie oplossing, maar om niet te veel te eten, zijn het telkens kleine dingen die ik eet...
    Aan de nieuwe maartmama's: welkom!

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde! ;)

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Lilya en Pooh69: Ja, eten helpt zo goed als direct. Tenzij ik te lang gewacht heb, dan krijg ik niet veel meer binnen :( en blijft het slechte gevoel veel langer.
    Ik denk niet dat ik echt meer eet, dat lukt gewoon weg niet. Ik heb nu veel sneller het gevoel dat ik genoeg gegeten heb. En dan 2-3 uur later heb ik weer heel erg veel honger :(
    Gisterenavond had ik vis met appeltjes klaar gemaakt, daar had ik echt zin in. Maar bah, wat smaakte dat vies. :( Dat is de eerste keer dat ik dat voor heb. Kreeg het echt niet binnen, terwijl ik dat nogthans graag eet.

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hoi meiden, ik heb een inwendige echo gehad. maar er was nog geen hartactie te zien.. dus ik ben wel een beetje down.. slechts een zwart "zakje".. heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt? Ik lees maar dat iedereen het al zo vroeg ziet.. !

10. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @bruidje77: Ik heb toch al gelezen dat bij 6 weken nog geen hartactie te zien was, maar dat alles uiteindelijk toch goed was.
    Ik begrijp wel dat je je hierdoor onzeker voelt, maar het kan best nog wat te vroeg geweest zijn. Wanneer mag je terug gaan?

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja daar hoop ik ook maar op.. de gyn zei dat het geen raar beeld was voor de duur van de zwangerschap en ik mag 13/8 nog een keer komen..

12. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hallo!

Gefeliciteerd en welkom nieuwe maart-mama's.

Ik heb even een vraagje. Ik heb uitslag tussen mijn (.)(.). Komt dat ook door zwangerschap of is het iets anders. En heeft iemand een tip wat ik kan doen? Het lijkt een beetje op zonne allegie, maar er is hier nog geen zon geweest en heb ook niet buiten gezeten. Ik hoor wel wat.

Groetjes Esther

13. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    @nony: wat erg, veel sterkte,

hoi meiden ik kom weer ff kijken, ben weer aan het werk naar mijn vakantie, dus heb het nu wat drukker, vandaag lekker vrij en van het zonnetje genieten, hopelijk gaat het bij iedereen nog goed, hier wel.
    :D

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hier schijnt het zonnetje ook. In de voormiddag met mannetje en zoontje naar de tandarts geweest. Het zoontje heeft het heel goed gedaan voor zijn eerste keer. Alles was in orde natuurlijk. Daarna zijn we samen in de stad geweest en hebben we enkele leuke spulletjes voor ons frummelke gekocht en een mooie boek. In de boek staat er bij iedere dag een foto van het kindje in wording tijdens de zwangerschap. Echt mooi.
    Voor de rest blijft hier alles rustig. Gisteren had ik enorme hoofdpijn, zo erg zelfs dat ik een pilletje heb genomen (deze mogen tijdens zwangerschap). Vanmorgen was de hoofdpijn weg.Verder geen last van misselijkheid.

De nieuwe maartmama's welkom en gefeliciteerd.

Knuf van zuurtje ;)

15. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Bruidje: Join the club. Bij mij was met 6,4 wk ook nog niks te zien. Moet vrijdag terug. Waarom vraag je nie tof je over een week terug mag komen? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent (met 7 wk moet hij echt wel kloppen!). Ik heb er het afgelopen weekend echt een studie van gemaakt, je komt van alles tegen als je gaat googlen.

Waar het op neer komt is dat meestal wel een hartje te zien is als je boven de 6 wk bent, maar als dit niet zo is kan het vershcillende oorzaken hebben:
    1. je bent minder ver dan gedacht.
    2. t komt iets trager op gang, innesteling heeft langer geduurd of langere tijd door eileider
    3. Je vrucht was net nog niet groot genoeg om te zien

Tja of er is iets misgegaan met celdeling en dan is de vruchtzak wel aangelegd maar is de celdeling gestopt. Dan krijg je miskraam.

Het kan er echt een dag om hangen of je iets ziet of niet, het is zo pril. Daarbij is de ene arts vakkundiger met de echo dan de andere...

Ik zou echt afspraak maken voor volgende week, anders zit je zooo lang in onzekerheid! Sterkte!

Lilya en Pooh, ik voel me ook de hele tijd zo weeig en moe tdan weer iets eten. Een klein stukje eierkoek ofzo is dan al voldoende

Natas, ik voel me ook zo gammel! Eersgister ook al. Kan niet benoemen wat ik nou precies heb maar het is enooooorm moe- weeig- darmen borrelen- hoofd met watten- koud/warm. Kortom: alles door elkaar!

Heb nog steeds geen bloed en buikkrampen, af en toe iets in mijn lies maar nie tnoemenswaardig. Zou het dan toch....?

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Tatum, ja ik had jouw verhaal idd ook al gelezen! Wat een toestand he.. de meeste horen het direkt.. het internet word je ook niet vrolijk van.. het spreekt elkaar ook allemaal tegen.. we zijn echt van die randgevallen.. (hahaha wat klinkt dat dramatisch)

Ik mag de 13e terug.. maar het duurt nog zo lang! Ik denk erover om volgende week een 2d echo te laten doen bij zo'n praktijk.. Ik duim voor je meid!

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nieuwe maart mamas welkom en gezellig :)

tatum hoop voor je dat je vrijdag een mooie echo krijgt met hartslag :)

k moet vijrfag dus ook hopelijk ook een echo ookal is het nog wat vroeg en anders krijg ik gewoon de 16e een echo.... mn buik is wel wat zeurderig... maarja heb in maart een operatie gehad een eierstok is verwijdert dus de gtn zegt dat is vrij normaal vanwege de snee (10cm groot of groter) ik moet veel rusten zegt ie min 2 kker per dagn met de benen omhoog en liefste op mn zijliggen... en geen zware dingen opppakken mn meissie mag nog wel maar niet dragen voor lange tijden.. en niet te lang staan.. ik voel een bed rust aan komen maarja..

18. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Bruidje ik weet niet goed hoe dat precies zit! Bij mij was het wel te zien met 6,2 weken maar toen zei mijn gyn dat het nog maar 1 of 2 dagen klopte. Misschien heb je het net gemist!

Ik heb de babysound ontvangen maar heb begrepen dat dit slecht is voor je baby, vrijdag vraag ik het nog maar ff naar bij de vk.

Nog een vraagje. Ik wil graag een site op babysite maar nu moet je je naam invullen is dit voor andere zichtbaar of kan het nog ff geheim blijven?

19. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ja cristel heeft hij dat gezegt? De gyn?
    Vreemd tegen mij is helemaal niks gezegd.

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He MPje, weet ik niet hoe je je naam geheim kan houden..

Was raar want ik zag een zwarte vlek met een soort grijs iets knipperen.. en toen zei ik dat is zeker het hartje.. de gyn zei dat het zijn apparaat was.. heel vreemd.. Ik denk dat ik net iets te vroeg ben!

Deel Deze Pagina