Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dat lijkt me zo moeilijk als je ouders het niet weten pfff toen ik posi teste op nod zijn we gelijk doorgereden naar onze beide ouders en zussen ! ik wist het toen al 3 dagen voor nod maar op die dag hebben we samen getest en mijn man wist ook wel dat ik toch mijn mond niet kon houden !
    Hij is al trots dat ik tot nu toe mijn mond hou tegenover de rest van de wereld !
    toch is het moeilijk om me heen zijn er veel kennisen zwanger en dan wil ik het ook zeggen! ook omdat er veel mensen meeleven omdat het zo lang heeft geduurd !
    maar nog 1.5 week dat moet lukken en ik wil het ook echt op mijn feest vertellen !

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi!

De VK heeft gebeld en mn afspraak is een uur naar voren verschoven! jahooeeeee hihi kan ik nog ff eerder heen en ontvangen we hopelijk goed nieuws en horen we een hartje...

Maar ja t is nog ff onduidelijk hoe ver ik heen ben....dusss we zullen wel zien. Wel spannend.

Ook de VK zei dat ik me niet druk hoefde maken over wat afscheiding...alleen als het sterker gaat ruiken of meer word moet ik ff ha bellen....dus we houden het nog ff in de gaten. :rolleyes: Hoop echt op goede echo dan ben ik denk ik al een stuk rustiger daarna... :D muts die ik ben.

@ Pooh:
    Ik heb 1 zwangerschapsbroek gekocht bij miss etam. Mn onderbuik is al behoorlijk aan t opbollen en mn meeste broeken krijg ik niet dicht of zitten niet lekker. Heb gelukkig zelf nog 2 andere broeken die wat wijder zijn.

Droeg gelukkig wat wijdere kleding, dus t valt verder nog niemand op...hihi.

Op mn werk weet 1 collega het maar die moet zich nog ff stil houden. Pas na de echo vrijdag vertellen we het aan meer naaste vrienden en na de 3 mnd, als het voor die tijd niet opvalt, vertellen we het aan de rest vd wereld ;)

Liefs voor jullie allen!

Mili

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik kan het dus niet vernorgen houden.. zlefs vreemde spraken me aan in disney land.. ooh how far are you.. dus hoe ver ben je.. nou ik denk als vreemde het al zien nou dan weet ik wel zeker dat de fam het ook gaat zien.. de fam die hier wonen die weten het al.. mar dat zijn maar 5 mensen.. dusss..

k neem vandaag lekkr rust.. ik heb honger maar ben ook misselijk.. ga toch maar even eten :)

4. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Thanks meiden!

Ik heb op zich ook wel het gevoel dat het goed zit, maar het is gewoon SPANNEND!

Volgens mij hebben er nog een aantal meiden morgen of overmorgen een echo. Ik duim voor jullie net zo hard als voor mezelf... [-o< ;)

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yep ik heb dr een overmorgen als t goed is, gaan kijken hoe ver ik ben etc...ben wel benieuwd hoop zo op goed nieuws! K zal ook duimen voor jou! :D

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zijn we net de post aan het doorspitten(we zijn net terug van vakantie)
    Is mijn echo verzet van 7 augustus naar 9 augustus,weer 2 dagen langer wachten :(

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Tinusje veel succes morgen.

Mili, jij mag ook al lekker snel. Nog 2 nachtjes wachten en als het hartje dan klopt voel jij je vast al een stuk zekerder.

Bruidje, ik zou idd vragen of je toch niet een weekje eerder mag komen. Dit is zo onzeker.

Zijn er hier ook dames met maar heel weinig syptomen? Ik ben helemaal niet misselijk, alleen een beetje moe. En mijn bh's zitten wat strakker, maar dat is het wel zo'n beetje.

Vanmiddag is de informatrice van MvM langsgeweest. Het teststreepje stond er meteen en was dikker dan de controlestreep. Leuk!
    Ik heb een mooi boek gekregen, een kinder eetsetje van Dick Bruna en ook nog een nachtlampje omdat de kratten hier niet opgehaald kunnen worden, maar we het naar inleverdepots moeten brengen. Ach dit is toch op weg naar mijn werk, dus geen probleem.

Verder alles dus prima hier. Mijn broeken beginnen 's avonds wel wat te knellen. Dus doe ik mijn knoop dan maar los. Ik heb voor thuis ook nog een paar sportbroeken liggen die heerlijk zitten en wel leuk staan. Maar voorlopig hoef ik dus nog geen positiekleding aan te schaffen. En als ik een beetje geluk heb, bevalt mijn schoonzusje over een paar weken en wellicht kan ik wat van haar kleding lenen als ze het niet meer nodig heeft.

Ik kreeg vandaag zo'n zin om mijn ouders in te lichten, maar mijn vriend wil nog heel graag een wek wachten. nou ja, die week is ook nog wel te overzien. Ik vind het wel heel knap hoor dat er hier meiden zijn die echt tot een week of 10 kunnen wachten met het te vertellen aan de ouders en schoonouders.

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    wij wachten in ieder geval tot vrijdag.
    Ik draag nog mijn gewone kleding, ik heb niet het gevoel al zo veel dikker te zijn. Kwestie van buikspieren of geen spieren denk ik. Slappe hap houdt ook de darmen niet op zijn plek en dat is het toch echt de eerste 12 weken

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ maranka:

Hihi zeker weten dat ik dan rustiger ben...zit mezelf ook beetje gek te maken en trek me alle verhalen nogal aan...maar ja ben een stresskonijn op dat gebied denk ik. Komt omdat het mn eerste is ook...dus weet niet oke is om te voelen en wat niet.( al is het natuurlijk per zwangerschap weer anders)

Ik was heel misselijk afgelopen week op vakantie...in de auto vooral en met die hitte. Heb er nu minder last van. Kokhals nog wel bij bepaalde gerechten en geurtjes. Maar niet zo erg meer als vorige week. Boobs zijn wel zeer gevoelig en gezwollen en ben moe inderdaad. Boeren etc ook nog veel, haha eerder nooit.... :oops: Verder niet veel symptomen....

Jij ook succes! :D

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb net even een foto gemaakt van mijn buik(staat in album)

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :( najaaaa. hihi voel me helemaal aangesproken ;) ;) ;)
    Ach klopt wel een beetje natuurlijk...heb wegens blessures niet echt kunnen trainen en mn buikspieren zullen inderdaad niet heel tof zijn :)

T is voor een goed doel dus dan maar een buikje hoor...pech

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: nou zo ziet die van mij dr niet uit...die van jou is mooi!
    Hihi bij mij is t alleen onder wat bolt...darmen etc denk ik.... :rolleyes: ;)

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Tja, stressen heeft geen zin, want we kunnen er helemaal niets aan veranderen of het nu wel of niet goed mag gaan. Maar ik ben ook heel erg onzeker hoor. Was vandaag zo blij dat die teststreep direct te voorschijn kwam. Voelde me meteen weer een stukje zwangerder.

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Pff dat noem ik een buikje! Ziet er super uit. En verbergen is er niet meer bij!

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ja heb je helemaal gelijk in hoor maar ja haha t is niet anders.
    6 aug komt MvM bij ons. Hoop dus ook dat het goed gaat met die test...maar zal al wel gerust zijn als het bij de VK goed is.

Moet mn urine echter lang bewaren voor MvM komt...komen s aonds en ben die dag aan t werk. Kan ik het dan eerst gewoon in koelkast zetten en dan voor die tijd er uit halen?

Is het dan nog wel goed/bruikbaar?

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Weet ik eigenlijk niet. Ze heeft er bij mij niets van gezegd. Bij mij kwam ze 's middags. Ik had bij de drogist een urineopvangbakje gehaald en het daar in gedaan en op een koel plekje bewaard(kelder).

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    mmm oke...hih bedacht het me ineens...voor de VK hetzelfde moet ook urine meenemen...maar ja hoe bewaar ik dat dus zo lang....
    Iemand tips?????

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb gisteren een test meoten doen vij de verzekering... en een dikke vette streep en vanavond weer bloedprikken bij mn tante... ben benieuwd.. hoe hoog het is morgen weten we de uitslag :)
    ik heb wel sterke buikspieren heb alleen na de operatie niet mogen trainen:( dus dat i slang geleden dat ik ze heb gedaan .. helaas.. maar met een buikje volet het wel compleet :)

19. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi dames!

tjee, volgens mij zijn er een heleboel meiden die vrijdag een echo hebben!, SUCCES!

ik draag nog gewoon mijn eigenbroeken en shirtjes maat 36/38.
    er valt echt nog niks te zien.......vorige week wat opgeblazen darmen maar das ook weer weg.

voel me wel duidelijk zwanger..

moet smorgens kokhalzen als ik mijn tanden poets
    als ik niet optijd eet word ik misselijk
    oei oei oei mijn borsten en tepels zijn gevoelig en groter
    smorgens moet ik er al vroeg uit om te plassen
    lust geen satesaus meer.....vies!

moet mogen voor het eerst naar de verloskundige voor de intake ..
    ben benieuwd

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wow nathalie zo'n buik heb ik ook !
    ik dacht al dat ik alleen was met zo'n opgezette buik al zo vroeg ! misschien is het voor jou nr 2 ? :(:

ik heb vorige week rokken gekocht (positie) paste ze net en echt nee .... dat gaat niet meer lukken :evil: en ik ben nog wel 2 kilo afgevallen ...
    dit kan toch niet die zijn voor over 3 weken op vakantie ! :confused:
    sorry maar echt ff shit ik ben echt een opgeblazen olifant hoor pffff
    ik ga janken ..... :cry: :cry: :cry:

Deel Deze Pagina