ik zou ook niet willen dat jij je aangesproken voelt maar het is toch eerlijk echt waar, alles wat nu al een buikje heeft is darm. En darmen kun je door de spieren 'tegenhouden'. Een baarmoeder niet. Bij de eerste zag je pas bij 24 weken een bolling. Hoewel ik nu wel verwacht eerder een bobbel te krijgen hoor.
haha neeh hoor kan dr wel tegen hihi maar t is zo inderdaad...hihi maar ja helaaas niet genoeg kunnen trainen...najaaa kom wel weer over een maand of 9
bacaatje bij mn eerste zag ik bij 12 weken al een buikje en dat was volgens de gyn ook echt de baarmoeder... en nu is het ook mn baarmoede rmaar ben in maatr geopereerd dus denk ook dat het daarmee te maken heeft
ai ai ai zie je wel dat ik een mega buik heb pffff nou heb ik al zwemband van mezelf hoor maar voor mijn gevoel is hij formaat walvis nu .... hmmmmmmmmmmmm diepe zucht
Dat regelmatig eten helpt echt tegen misselijk zijn hoor! Super goed zelfs! Voel me prima. wel een hele dag moeten rechtstaan (werk) en net naar de training geweest met de hond, dus ga meteen plat in de zetel hangen, ben doodmoe!
zo......weer een dagje verder! Ik lees allemaal van die lange verhalen, maar heb eigenlijk geen puf om er op te reageren. Ik wens iedereen een goede nacht! Ga nu lekker douchen en dan genieten van me bedje! Welterusten
Emmaatje, niet zo negatief over jezelf hoor! Misschien voel je je ook veel opgeblazener dan dat je werkelijk bent. Ik zeg ook de hele tijd tegen mijn vriend: "zie je mijn dikke buik niet?" Maar hij zegt dat hij alleen ziet dat mijn borsten zo huge gegroeid zijn. dat zegt iets over zijn 'aandachtsveld' , maar ook dat ik me dus dikker voel dan ik eruit zie. Becaatje, je hebt helemaal gelijk met je theorie. Ik heb altijd al een drie mnd buik, babyvet noem ik het. En 0 buikspieren . Maar nu dus echt gevoel dat buik zo dik is. Maar dat zijn dus gewoon mijn darmen die dikker worden! En ik maar liefdevol over mijn buik aaien ! Heb trouwens BBBB creme gekocht van VSM. Schijnt heel goed te zijn voor striae etc. Zwitsal mama ruikt heel lekker maar doet verder niks zeiden ze.... Heeft iemand die capsules tegen ongemakken in de ochtend van VSM weleens geprobeerd? Helpt het tegen de ochtend misselijkheid? Oh ja, iemand had het over verfen bij vrienden (weet niet meer wie, sorry): Ik vind het heel logisch dat je mondkapje opdoet. En zeker niet overdreven als je de hele dag in verflucht staat. De meeste vrouwen verfen niet tijdens hun zwangerschap , omdat het gevaarlijk kan zijn voor de beeb . Tenzij het verf is op waterbasis. Toen ik in een grote verbouwing zat hebben mijn zwangere vriendinnen mij niet geholpen hoor ! Dames die morgen echo hebben: succes!
@ beccaatje: Het wil niet altijd zeggen dat als je goede buikspieren hebt dat je dan geen buikje ziet in het begin! Een vriendin van mij geeft sportlessen en dara zag je al heeel vroeg een buikje! Het heeft meer met reactie van lichaam op hormonen enz te maken! Hormonen maken de spieren en huid slapper! @ Emma hele dikke knuffel! @ Nathalie wat heb jij een mooie buik zeg! Ik kruip er ook lekker in!
Emmaatje, niet zo negatief over jezelf hoor! Misschien voel je je ook veel opgeblazener dan dat je werkelijk bent. Ik zeg ook de hele tijd tegen mijn vriend: "zie je mijn dikke buik niet?" Maar hij zegt dat hij alleen ziet dat mijn borsten zo huge gegroeid zijn. dat zegt iets over zijn 'aandachtsveld' , maar ook dat ik me dus dikker voel dan ik eruit zie. Becaatje, je hebt helemaal gelijk met je theorie. Ik heb altijd al een drie mnd buik, babyvet noem ik het. En 0 buikspieren . Maar nu dus echt gevoel dat buik zo dik is. Maar dat zijn dus gewoon mijn darmen die dikker worden! En ik maar liefdevol over mijn buik aaien ! Heb trouwens BBBB creme gekocht van VSM. Schijnt heel goed te zijn voor striae etc. Zwitsal mama ruikt heel lekker maar doet verder niks zeiden ze.... Heeft iemand die capsules tegen ongemakken in de ochtend van VSM weleens geprobeerd? Helpt het tegen de ochtend misselijkheid? Oh ja, iemand had het over verfen bij vrienden (weet niet meer wie, sorry): Ik vind het heel logisch dat je mondkapje opdoet. En zeker niet overdreven als je de hele dag in verflucht staat. De meeste vrouwen verfen niet tijdens hun zwangerschap , omdat het gevaarlijk kan zijn voor de beeb . Tenzij het verf is op waterbasis. Toen ik in een grote verbouwing zat hebben mijn zwangere vriendinnen mij niet geholpen hoor ! Dames die morgen echo hebben: succes!
@ Maranka Jij komt ook uit drenthe toch?Ik heb op de site gekeken van mvm maar ze halen het hier niet op.Ik kan wel bellen welke inleverdepots er dicht bij zijn.Zal wel Assen zijn denk ik.
Nou ik heb ook al een enorme buik (ook zoiets als Nathalie)! Ik heb ook al positie kleding aan, maar dat is ook makkelijk omdat ik dat nog heb liggen (dit is de derde). Ik kan mijn zwangerschap ook geen geheim meer houden...... En ook ik VOEL me behoorlijk zwanger, naar mijn borsten kun je niet eens kijken, zoeen pijn heb ik Heb vanmiddag een meegroei BH gekocht, ideaal, als het goed is kan ik die mijn hele zwangerschap aan! Ik had ook zo een last van misselijkheid, kreeg als tip van een vriendin om GEMBER te gebruiken bijv. als thee of Ginger ale (frisdrank) of cola te drinken. Het lijkt te helpen, maar heb het pas 1 dagje geprobeerd. Groetjes Magablo
oops mijn bericht staat er 2x in....sorry, ik zit de hele tijd zo te &*^%$# als ik wil quoten: heb nu eindelijk door hoe het werkt!
zoo iedereenligt nu vast lekker te pitten dat heb ik net gedaan.. effe een uurtje.. ofzo.. en het s nogniet eens 2 uur en ben nog steeds moe. pfff. heb daarna maar effe een douche genomen.. maar kan niet zeggen dat ik me vol energie voel .. echt waar ben in mn eerste zwangerschap wel moe geweest maar zo.. toen had ik nog wel wat opelvingen van 30 min ofzo nu helemaal niet.. n spa rood help ook .. tenminste bij mij of op een limoen of citroen sabbelen.. klinkt vies.. als je niet van zuur houd geen aanrader.. maar da helpt ook tegen misselijk heid... iedreen lekker slapen en echos morgen succes.. ik moet vrijdg maargeloof dat er veel vrijdag moeten
ik voel me nog steeds vrij goed wel net ineens weer honger gekregen en ook zin in fruitella's zomaar ineens mijn vriendje is net in de auto gesprongen om die te gaan halen wel erg he haha was eigenlijk als grapje bedoeld heb nog gezegd dat ik wel een boterhammetje ging smeren maar nee.. misschien dat hij de frisse lucht even nodig had we hebben hier ook een krolse poes ik wilde het eigenlijk tot de 4e maand geheim houden voor mijn ouders en schoonouders denk dat me dat niet gaat lukken wat denken jullie? veel van onze vrienden weten het al ik ben er ook dolgelukkig mee! ik ben alleen zo bang het onze ouders te vertellen dat om diverse redenen kan niet echt super opschieten met mijn ouders en schoonouders
Goedemorgen allemaal, Pff wat veel weer bij te lezen. Ik reageer dan ook maar niet. Alleen dat hier alles goed gaat. (nog geen duidelijk buikje)
Goeiemorgen! Ik heb voor de verandering eens heerlijk geslapen en voel me heel goed! Ben benieuwd hoe lang het zo gaat blijven! Fijne dag allemaal! Succes voor diegene die een echo hebben vandaag, jammergenoeg moet ik nog 4 weken wachten
Goeiemorgen! Ik draag sinds ik weet dat ik zwanger ben, mijn jeans niet meer omdat ik altijd gehoord heb dat dat niet genoeg meegeeft, maar gisteren wou ik hem toch nog eens passen, en hij kon al echt wel niet meer dicht Vond ik wel een leuk gevoel... Wie had dat gedacht, normaal zou ik 'flippen' ik als mijn perfecte jeans niet dicht zou gaan
goedemorgen wat heb ik shit geslapen zeg........was om half 4 wakker, moest plassen, heb daarna niet meer geslapen, totdat manlief wegging....ben nu net weer wakker! Heb notabene achter de computer gezeten vannacht