hallo ! Wij laten het ook niet doen denk ik. Ik voel me zo weeig, eten helpt niet. En zo moe! Ongelooflijk! K ga vandaag beginnen aan Close up van Esther Verhoeff, een literaire thriller, ik hou erg van dat genre, andere liefhebbers? Trouwens, ik schreef gister iets over verven (of is het nou verfen- STOM! ). Maar niemand is hier aan het verfen! Ik had dat gewoon gelezen bij een ander forum! Ha ha! Over een dag weet ik of de vruchtzak inmiddels gevuld is met een kado, spannend!
zo meiden ik ga werken en moet tot 8 uur vanavond dus ik kom vandaag niet meer allemaal een fijne dag en als het kan lees ik nog snel wel ff bij af en toe ! fijne dag allemaal en meiden die morgen of vandaag een echo hebben veel succes ! groetjes van Emma \/
@ Maranka, ik heb nog steeds geen symptomen. Wel moe, maar geen pijnlijke borsten, niet misselijk, geen maagzuur. Ik kom er tot nu toe erg makkelijk van af. @Nathalie, Wat een enorme buik, maar dat komt wel vaker voor bij een 2de, 3de of in jou geval 4de zwangerschap. @ Bruidje, Prima instelling, laat het gewoon over je heen komen, je kan er toch niets aan veranderen. Zelf ben ik na al dit soort verhalen helemaal niet rouwig dat ik tot week 11 moet wachten. @Lilya, Ik heb ook elke week iets in de planning om de tijd te doden tot de echo en dan gaat het allemaal best snel. Nog 2 1/2 week te gaan.
gadverdarre, ik heb zo'n hekel aan het kleine dorp waar we in wonen........ Me schoonzusje belde net om te vragen of ik zwanger ben? Dat gaat de ronde hier in het dorp.......slechts een gezin weet het hier en die hebben het alleen tegen hun zwangere nichtje verteld......dat zal wel verder gegaan zijn dan...........ik baal er echt zoooooo van, kan wel janken......ik heb gezegd dat het niet zo was.......bovendien ben ik best een beetje boos op haar, als het zo was dan hadden we het toch vanzelf wel verteld.......dat wist ze! Sorry moest ff me boze bui kwijt.........daar word ik dus echt niet vrolijk van..... Over een uurtje naar de hisrats voor de eerste controle.....ben benieuwd!
@Dieudonnee, ja dat is gewoon kut, snappen mensen dan echt niet wanneer ze hun mond moeten houden? Ik zou het ook heel erg vinden wanneer mijn naasten het van een ander zouden horen. Gewoon de persoon in kwestie er op aanspreken en haar/ zijn verhaal horen, je weet nooit hoe het gegaan is.
Echt stom dat sommige mensen hun mond niet kunnen houden. Had het zelf aan de hand met mijn vader, ik had hem het nieuws verteld dat er voor hem een vijfde kleinkind op komst is . Wat doet hij, hij beld naar mijn zus( heb ik niet zo een goed contact mee) en verteld haar dat ik zwanger ben. Mijn zus belt op haar beurt naar onze biologische moeder(ouders zijn gescheiden) en zegt haar dat ik zwanger ben. Ik bel dus een kwartier nadat ik mijn vader heb gebeld naar mijn moeder om haar het nieuws te melden. Ik zeg nog maar net wie aan de telefoon is tegen mijn moeder en dan krijg ik als antwoord hoever ben je? Ik hoezo hoever ben je? Ja je zus heeft gebeld en heeft gezegd dat je terug zwanger bent. Ik was heel kwaat op mijn vader. 's avonds belde mijn stiefmoeder me op (ze was overdag werken) en toen heb ik haar gezegd dat mijn vader zoiets niet moet zeggen dat ik dit liever zelf doe. Weet je wat ik als reactie kreeg: zo erg is dat toch niet dat hij dit heeft gezegd. Sorry voor dit lange verhaal maar ik wilde eventjes dit met jullie delen. Knuf van zuurtje
nou ik zou ook behoorlijk boos zijn hoor zoiets is toch echt voor degene om zelf te vertellen mijn ouders kunnen ook niets voor ze houden vandaar ook dat zij het als laatste horen ze hebben ook heel onze familie verteld dat ik met een prikkelbare darm of iets zit alle details erbij en dan zeg je dat je dat niet leuk vind zeggen ze dat je je niet aan moet stellen
Ik moet ook lang wachten.Ik krijg ook rond de 11e week een echo. Wel heb ik eind augustus een eerste intake bij de vk.
jennifer: dat is vervelend dat je niet zon goede band hebt met je ouders en schoonouders... ik ben benieuwd hoe mijn schoonmoeder gaat reageren die zal wel weer kritiek hebben ookal hebben we al een kindje.. maar dat heeft ze meestal op dat soort dingen de vorige ker is ze ok 3 maand verdrietig geweest en dan wel willen zijn bij de bevalling ja dat wilde ik dus niet he.. misschien gemeen van mij mar ik hou zoiets in mn hoofd... kan daar absoluut niet tegen... wendy.. ja anaheim isook vlakbij LA ik woon dus in long beach.. is 10/15 min van LA af en anaheim hetzelfde aantal.. ga ook vaka naar disney in anaheim.. lekker effe dr tussen uit heb je hier fam wonen of was het gewoon vakantie? en over de nekplooimeting.. hier krijg je tussen de 12 en 14 weken een bloedtest die moet iedereen hier doen.. tenzijn je echt echt niet wild maar dan moet je vanalles ondertekenen.. en aan de hand van die bloedtest als ze wat mogen vinden dan vragen ze of je een nekplooimeting wilt doen dat hoeft niet als je dat niet wilt.. maar als die bloedtest positief is dan weet ej ook dat er wel een kans bestaat van een afwijking of downsyndroom.
Hoi meiden, Hier een heel gelukkig Tinusje! De echo was helemaal goed. Het hartje klopt mooi en het kindje is nu 12mm, wat helemaal overeenkomt met de duur van de zwangerschap. Zo prachtig om je eigen kindje te zien en dan het kloppen van dat piepkleine hartje.... waanzinnig! (Ik heb geen scanner, dus ik kan hem niet laten zien, maar dat komt nog) Ik zit even op een knalroze wolk. Ik ga overmorgen echt met een supergevoel op vakantie! Ik hoop dat jullie allemaal zo'n mooie echo krijgen. @Tatum en Beccaatje: jullie extra veel succes gewenst! (Jij natuurlijk ook bruidje, maar je moet nog even wachten op een nieuwe echo toch?) Nog even een vraagje: koop je een meegroei-bh in je oude maat en groeit hij dan met je mee of koop je hem groter? (bij Honkemoller hadden ze niets meer en bij de Hema kan ik natuurlijk niet passen). Anders moet ik maar verschillende meenemen en kijken welke het beste zit. Oh ja, ik ben uitgerekend op 16 maart i.p.v. 17 maart, dus als dat aangepast zou kunnen worden Pooh? Thanks!
Tinusje, goed nieuws dat jet het hartje hebt gezien. Redone en Pooh. Ik krijg mijn echo ook pas met een week of 11. Met 8 weken heb ik de intake.
Gefeliciteerd met je mooie echo! Super en nu lekker op vakantie! Voor de bh moet je gewoon even in de winkel vragen, zij kunnen je heel makkelijk helpen! Volgens mij is het bij mij gewoon mijn gewone cupmaat en daar kan ik de hele zwangerschap mee doen! Gewoon vragen!
ik m ag morgen naar de gyn ik zal al wel een echo krijgen ookal is het wat vroeg maar ook gewoon om te zien of alles ok is daar binnen en strax bloed uitslag mn mannetje is nu ontbijt halen.. en moet strax nog even bellen voor cailynns verjaardags feestje... we gaan een lucht kussen huren moet de kinderen toch bezig houden he en tinusje dat is mooi bericht nu de alle andere dames nog en ik natuurlijk
@ tinusje harstikke mooi zo'n echo gefeliciteerd. Vanmiddag werd ik opeens erg misselijk na het eten van een appel. Volgens mij kan ik niet over zuur want na een glas sinaasappelsap word ik ook misselijk. ook vanmiddag gebeld met MvM en morgen komt er iemand langs en ik kan in ieder geval urine wegbengen naar een depot ik kom er langs als ik naar mijn werk ga.Ben benieuwd morgen of de streep duidelijker is geworden.