net ontbeten.. en is niet helemaal goe dgevallen.. pff... maarja gaat hopelijk wel weer over hoe is het met alle dames hier? wi emoet er morgen naar de vk of gyn? ik morgen om 15.15 maar dat is bij julli 00.15 tijdsverschil he.. mar ik kom daarna natuurlijk wel vertellen hoe het was
cristel1986 Wij hebben een rondreis gemaakt van 3,5 week door het zuidwesten van de VS. Gewoon vakantie dus. Het was echt helemaal geweldig! Tinusjes Gefeliciteerd! Heerlijk dat de echo helemaal goed was. Geniet ervan meid! Liefs, Wendy
Fijn die goede echo's. Ik moet ook nog giga wachten tot de 16e. Moet dan ook bloedprikken als ik een nekplooimeting zou doen dan nemen ze dat meteen mee anders is het de gewone test van het bloed. Wij doen ook geen meting maar dat had ik geloof ik al eens geroepen. Hoera, er is al weer voetbal op de tv. Ik denk dat ik dan vanavond maar eens aan de strijkwas ga.... bleh.. Iedereen die morgen afspraken heeft staan succes. El
Ik had net mijn 2 oudste naar de supermarkt gestuurd om een grote taart te halen.... Ik zei kijk maar voor iets lekkers en ze kwamen terug met een half mokka en half slagroom taart. Heb me helemaal misselijk gegeten aan de taart
ja natalie dat ken ik nog van me zelf zeiden me ouders neem maar wta lekkers mee en dan kocht ik zoveel dingen of wat meer dan mn ouders zeiden hahahah.... en ellenk ik zou ook tot de 16 moeten wachten... maar misschien morgen al 1 ookal is het welvroeg.. maar dat is normaal hier
Vanavond raclette gegeten(kaas laten smelten in een pannetje en dan eten bij aardappelen en augurken). Bleh wat smaakte dat vies en zeggen dat ik dit anders wel graag lust(vooral de augurken). Ben er helemaal misselijk van geworden. Zal straks nog wel wat gedroogd fruit eten denk ik, dat at ik tijdens de zwangerschap van het zoontje ook graag. Ik heb me daarnet eens in de spiegel bekeken, amai wat ben ik verschoten van mijn dikke buik. Bij het zoontje had ik pas zo een buik met 5 maanden. Zouden het er dan toch misschien 2 kunnen zijn. Ach we zullen het dinsdag wel zien, ik vind het al spannend worden dat ik al de dagen aan het aftellen ben. Bij de volgende echo's heb ik dat niet maar de eerste is toch altijd weer speciaal. Morgen gaan we een daguitstapje maken. Knuf van zuurtje
hey zuurtje ik wist niet dat je al een zoontje had ja niet goed gelezen op pagina 1.... hahaha. hoe oud is je zoontje? ik heb ook al een buik en ben pas 5 weken.. bij cailyn had ik met 12 weken pas beginnend.. met 4 maand pas zichtbaar...
net de uitslag van mn hcg gehad het is 4800.. nou vind ik wel mooi voro 5 weken... mn tate zei wel.. je zal morgen wel horen of het er 1 of 2 zijn hihihih op de echo dan he.. kun je in het bloed niet zien
nou ik had al voor dat ik zwanger was de gedachten dat het er 2 gingen worden ik had namelijk ook 4 pendels op juli tweeling staan en 1 pendel juli meisje... maarja die dingen zeggen natuurlijk niks.. wel had ik dat gevoel al wel.. maar we gaan morgen zien
cristel het zoontje is vorige week 2 jaar geworden. Het is toch zo een schatje. Ik moet nog tot dinsdag wachten voor mijn echo. Ben benieuwd of ze dan al kunne zien of het er 1 of 2 gaan zijn. Wat het ook wordt ik ben er heel content mee. Kan beebje(s) nu al niet meer missen. Knuf van zuurtje
ja idd spannend ..hihi zuurtje ik ook niet ben er nu zoo aangewend heb al wat dingetje sgekocht kon het niet laten.. mn dochtertje cailynn word dinsdag 1.. wat gaat dat snel zeg...
De tijd gaat inderdaad snel. Ik herrinner me zijn geboorte alsof het gisteren was en nu is hij al 2 jaar. Ik heb al de kleertjes alweer van de zolder gehaald en ook nieuwe spulletjes gekocht. Ik kon het ook niet laten. Ik heb zelfs al alle dingetjes die we nog nodig gaan hebben besteld in de babywinkel hier. Ik kan er wel een hele dag bij wegdromen als ik eraan denk. Knuf van zuurtje
j ik ook. soms vin dik het wel even zwaar.. bijv als ik moe ben en cialynn niet dan moet ik even door bijten maar dara heb k zelf vor gekozen. en die moeheid die gaat over een paar weken weer over \zien er mensen op tegen de bevalling? en mensen die al kinderen hebben bijv zuurtje was het een zware bevalling of viel het wel mee