Bij mij is alles heel snel gegaan. Om half 1 's nacht zijn mijn vliezen gebroken en om 9.36 's morgens was het zoontje geboren. Ik zie helemaal niet op tegen de bevalling. Ik zou deze keer wel graag thuis bevallen als het mogelijk is. We zullen wel zien en anders ga ik gewoon terug naar het ziekenhuis als het thuis niet kan om een of andere redenen. Knuf van zuurtje
hier moet je in het ziekenhuis bevallen.. maarja dat is ook prima... vorige keer lag ik in het ziekenhuis ze zouden me om 12 uur inleiden smidags want cailynn wilde niet komen.. 2 uur om 10 uur dus begonnen de weeen.. om 10.10 was ik al 10cm.. en 5 min eerder was het nog maar 4 cm open dus 6 cm in 5 min .. en om 11.06 was ze er.. dus mijn bevalling was een uurtje.. ze kwam nog even snel voordt ze me inleidde... net of dat ze het wist
Dieudonnee ik snap niet dat mensen zoiets doorlullen! Als iemand mij vertelt dat ze zwanger is zal ik het NOOIT doorvertellen. De 'zwangere' moet toch zelf het goede nieuws vertellen aan wie ze wil, daar ga ik toch niet met mijn dikke neus tussen zitten!? Poeh, ik zou echt kwaad zijn! Tinusje GEFELICITEERD!!!! \/ Echt goed nieuws! Cristel Ik moet morgenochtend om 8:30 uur bellen met spoedpoli. En dan hoop ik om 11:00 uur terecht te kunnen (is tussen 11 en 13 uur). Ik heb ook even op een andere website gekeken, nou dan ben ik nu echt paar dagen korter zwanger dan ik dacht! Dus dan zou het kunnen dat je nog niks zag....Nou ja, we zien morgen wel... Dag meiden, fijne avond! Enne, morgen wordt het mooi weer 8)! ps. ik heb enorme last van pukkels :x !
tatum zoasl ik al zei bij mij zagen ze mn meisje pas met 7.5 week.. maar ze deden bij mij geen inwendige echo toen.. waarom weet ik eigenlijk niet.. maargoed op een gewoe echo zagen ze het pas met 7.5 week en ze ligt nu toch echt in dr bedje te slapen.. het komt vast allemaal goed hopelijk hebben we beide goed nieuws morgen
Tinusje: Gefeliciteerd, wat leuk dat je echo zo goed was. cristel1986: Spannend dat het er ook twee kunnen zijn! zuurtje: Ik had ook van die snelle bevallingen van de eerste wee tot dat mijn dochter er was, was 1 uur en 50 minuten, de tweede 1 uur en 20 minuten, de derde gaat vaak weer langzamer...... hoop het maar. Ik moet wel vaak denken aan hoe de bevalling zal gaan ook al is het nog zoooooooo ver weg! Ik heb morgen een intake bij de vk, maar gezien het mijn derde is zal ik wel snel weer buiten staan...... 22 aug. heb ik een tweede echo ben dan ruim 11 weken. Ik had bij 7 weken ook een echo maar toen konden ze het exacte termijn niet bepalen, helemaal niet erg, nog een echo! Ik ben zoooo moe vandaag, kan de hele dag wel slapen :x , ga optijd onder de wol hoor!
Mijn hormonen zijn vanavond helemaal op tilt geslagen. Heb ruzie gemaakt met mijn Man en daarna nog is met mijn moeder. Tegen mijn man bleef ik maar tekeer gaan, die lieve schat en die zei op een gegeven moment heel lief "ach mop, je hormonen zijn op hol geslagen" wat op een enorme huilbui uitliep. Op dat moment kwam mijn moeder binnen, omdat we ook nog is een lekage hadden en die begon zich er even lekker mee te bemoeien en vervolgens ook nog met het koken waar ik ook nog is mee bezig was, dat ik de aardappels niet in zoveel water moest doen "HELP HELP" zo doe ik het altijd, dus bemoei je eigen er niet mee. Dus die is boos weggelopen. Heb haar een smsje gestuurd (had geen zin om te bellen), dat ze het niet persoonlijk moest opvatten maar dat ik een off day heb en even niet tegen dat bemoei kan, maar dat ik haar wel de liefste moeder vind van de hele wereld (raar, maar waar ) krijg ik een bericht terug. "een lieve berichtje, maar waarom krijg ik het altijd te voorduren" Op dat moment zou ik het liefst willen bellen "mam ik ben zwanger, dus nu je kop houden". Maarja wil het op een vele leukere manier vertellen, dus kan me eigen nog net in bedwang houden. Hoe bedoel je mijn hormonen zijn van slag. Ik baal van me zelf. Ik moet de gelukkigste vrouw op deze wereld zijn en ga met iedereen ruzie maken. Ga zo maar naar bed, ben het echt zat. Sorry sorry sorry voor mijn op hol geslagen hormonen en dat ik jullie ook nog is met mijn ruzies gaat opzadelen. Ik vind jullie lief!
ach isra dat hoort erbij dat heb ik ook hoor. ik denk de meeste wel.. een week terug was het erger dannu.. kon niks als katten.. nu probveer ik het onder bedwang te houden lukt me ook nit altijd.. mn man zegt dan gewoon maar niks.. hij kent het nog hahahha.. ik ben meer misselijk weer.. maarja dat hoort erbij ... verder gewoon moe en energieloos maar dat is geloof ik niks nieuws
Wat doen die hormoontjes toch rare dingen met je.....gelukkig wel voor een goed doel! ik ga maar weer eens slapen.....hopelijk slaap ik vannacht beter! Welterusten
Iedereen succes morgen met de echo's. Ik was gisteren echt misselijk, maar vandaag dus voor het eerst misselijk en overgegeven. Bleh...
Ja bij mijn dochter ook, ik had eigenlijk gehoopt dat het minder zou zijn deze keer, maar nee, ik voel het al aankomen. Maar goed je wete maar nooit, dat het bij één keer overgeven blijft. Ik hoop het
hoop het ook voor je happy mom... ik heb hetzelfde wordtnu elke dag weer erger.. maarja had er min of meer al op gerekent kan het alleen maar mee vallen.. maar soms.. gav nadaag maar eens goed eten nu het nog kan
Zijn er hier mensen die ook last hebben van maagpijn? Ik heb dit sinds enkele dagen, zou graag willen weten of dat erbij hoort. Groetjes Cindy
Goeiemorgen! Pfffffff ken mezelf niet meer terug. Ben ineens zooooooooo onzeker of het nog wel goed zit. Sinds gisteren bijna nergens meer last van. Sochtends voelde ik me heel goed. Heel veel energie, heel lekker geslapen, weinig snachts plassen. Vandaag gaat het hetzelfde. Lijkt ook of mijn borsten ineens weer veel minder gespannen zijn. Maak me echt druk. Had dit niet van mezelf verwacht. Maar ik ga dadelijk voor mijn gemoedsrust toch maar mijn VK bellen en hoop dat ze me gerust kunnen stellen en dat ik straks meer duidelijkheid heb! Liefs Pooh
Hoi Pooh69, moet je zeker gewoon doen hoor. Ik hoop dat ze je gerust kan stellen. Ik duim voor je. Nou ik ga lekker aan het werk. tot later...
Ik weet zo danig goed mijn misselijkheid neit te laten komen dat ik me soms ook zorgen maak en eens tussendoor niets eet, zodat ik weet dat ik nog misselijk zou zijn Ik begrijp je dus Pooh69