Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ pooh idd om je gerust te stellen heb je gelijk om even de VK te bellen.

@ degene die voor echo gaan vandaan veel succes.

2. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Een mens moet maar zeggen dat ie niet meer misselijk is of het kan oplossen en net dronk ik een slok water en voelde ik...

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Meiden met de echo.. heeeeel veel succes vandaag!

Hier verder alles goed.. beetje weeeig gevoel in maag, pijn ... en het gevoel dat ik amper heb geslapen... maar ik ben er blij om ;)

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Goed hoor dat je de vk gaat bellen!
    Gisren ben ik bij de huisarts geweest en die vertelde dat na een tijdje je een beetje went aan de pijn in je borsten. Bij mij is het namelijk ook een beetje minder, maar zolang ze pijn blijven doen en je je ook zwanger voelt door de andere kwaaltjes, dan zit het wel goed.
    Toch goed dat je de vk gaat bellen.
    Succes, het zit vast allemaal goed!

5. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Als a.s. febr mama wil ik jullie maart mama's allemaal feliciteren met jullie zwangerschap! Geniet er maar lekker van!

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    bedankt allemaal voor de reactie! Pfff jammer gtenoeg heeft de dienstdoende vk net een bevalling gehad en moet ik even wachten totdat ze terug kan bellen. Ik hoop niet dat het pas aan het einde van de dag is. Gek he hoe iemand zich ineens zooooooooo druk kan maken. Had dat ook echt niet verwacht!
    Ik laat jullie zsm wat weten! ;)

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :D haha Pooh ik snap wat je bedoeld en hoe je je voelt. Hihi hier net zo een immers ;)
    Ik hoop dat ze je gerust kan stellen hoor en ik duim voor je je dat je je zekerder mag voelen!

Ik moet om 12 u bij de VK zijn en als alles goed is gaan mn mannetje en ik daarna ff shoppen!

Ik laat het jullie weten. Spannend he?! :D

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    nog een uurtje en ik stap in de auto ....

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Spannend meid! Mijn duimen draaien!

10. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Nou Pooh, hopelijk spreek je de VK snel.
    Cindy, anders moet je ook even de VK bellen, dat helpt echt. Die meiden hebben er verstand van en kunnen je gewoon goed gerust stellen.

Gisteren heb ik ook gebeld naar de VK. Mijn buikpijn houdt maar niet op en ik maak me af en toe echt zorgen daarover. Heb dan wel geen bloedverlies, maar dat betekend ook niet 100% geen miskraam.
    Maar er veranderd ZOOOVEEL in je lichaam, de baarmoeder wordt groter en je darmen moeten aan de kant. Dat kan resulteren in buikpijn. De een heeft er geen last van en de ander (helaas ikke) ligt te creperen van de pijn. Raar maar waar.
    En misschien heb je wel een blaasontsteking. Kennelijk komt dat vaak voor bij zwangere vrouwen en heeft hele andere symptomen dan als je niet zwanger bent.
    Succes en gewoon even bellen. Ik ben in ieder geval weer helemaal gerustgesteld.

Groetjes,
    Fientje

11. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Hier wordt ook volop geduimd!

12. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    ik denk aan de meiden die vandaag een echo hebben, spannend! hoop dat jullie mooie hartjes gaan zien!

ik snap wat je bedoelt pooh, heb dat ook wel eens op een goede dag, dag voel ik ineens hel weinig en vraag ik me af of ik nog wel zwanger ben......is allemaal erg eng en spannend..

ik ben gisteren voor het eerst bij de vk geweest.
    ze stelden heeel veel vragen, en hebben bloeddruk gemeten . ik had hem erg mooi laag, dat was gunstig zei ze , mocht ie nog wat steigen dan zat i niet meteen in de gevarenzone! hihih.
    ook hebben ze bloed afgenomen. eerder was ik echt panisch voor naalden, gelukkig is dat met de jaren minder geworden. ze prikte heel goed in 1 keer, en ik voelde er niks van.

ik heb afgelopen dagen ook mijn angelssound binnengekregen! ik kan hem helaas natuurlijk nog niet gebruiken...ga hem van de week even testen op een hoogzwangere vriendin!
    hoop dat ik het hartje zelf heb kunnen vinden voor ik met ruim 12 weken naar de echo moet...zou leuk zijn!

13. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Goedemorgen dames.

Ik wil iedereen die vandaag een echo laat maken heel veel succes wensen.

@ Fientje die buikpijn herken ik ook en maak me natuurlijk na 2 MK daar ook heel druk over maar al ik daarna naar het toilet ben geweest :oops: is het een stuk minder.

14. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Het blijft voor iedereen anders. Een vriendin van me die binnen twee weken moet bevallen, die had de eerste drie maanden enkel pijn aan haar borsten. Verder niets, helemaal niets. Dat is nu net wat ik niet heb...

15. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    @dieudonnee ik zie dat je over een paar weken weer een echo mag laten maken.

Mijn gyn werd vertelde dat er geen medische indicatie is en dat ik pas weer een eho krijg in week 20.
    Ik vind dit wel erg lang duren, de enige manier om een tweede te krijgen is als wij een nekplooi meting laten doen.

Zijn er hier nog meer die eerder/vaker een echo krijgen?

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ze heeft teruggebeld en heeft me wel wat gerustgesteld. Het schijnt heel normaal te zijn, maar ik blijf het raar vinden! Pas als er bloedverlies is doen ze een echo. Ik heb dinsdag wel een intake met haar dus dan gaan we verder kijken hoe ik me voel. Ik ga maar proberen te genieten van het mooie weekend! Ik hoop dat het me lukt!
    Als ik echt gek van mezelf word vanmiddag kan het zijn dat ik zelf naar zo'n echobureau ga. Is 50 euro ofzo...wel veel geld, maar een goede gemoedsrust is ook veel waard! ;)

Fijne dag allemaal en succes met alle echo's! ;)

17. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Prettig weekend Pooh, zo'n pretecho zou ik ook meteen laten doen als ik te bang werd. Maar tot nu toe blijf ik geloven... En elke dag is weer een dag minder tot de 20ste!

18. WendyD2003

28 jun 2007
    48
    0
    0
    Pooh69 :idea: Wat vervelend dat je je zo ongerust maakt. Ik zou inderdaad de VK maar even bellen. Al is het voor je eigen gemoedsrust. Toi toi toi meid.

Fientje :idea: Ik heb de afgelopen dagen ook een zeurende pijn in mijn buik gehad. Maar doordat het niet een zo erg is dat ik me zorgen maakte heb ik het zo gelaten. Vooral omdat ik vandaag toch naar de IVF-arts ga voor echo. Ik zal het er ook eens over hebben.

Nique :idea: Ja, ik krijg inderdaad vaker een echo, omdat ik bij de gyn onder controle moet blijven. Het klopt inderdaad dat je bij de VK maar 2 echo's krijgt. Wil je er meer dan zul je zelf 3D echo's ofzo moeten laten doen. Wat dat betreft is het dan weer een 'geluk bij een ongeluk' dat ik bij de gyn onder controle moet blijven. Wij zullen ons Ukkie dus vaker zien.

Nou, en ik heb dan vanmiddag mijn tweede echo. Ondanks dat er niet echt reden voor is ben ik toch weer best zenuwachtig. Hopelijk zit het gewoon allemaal nog goed. Vandaag ben ik alweer 9 weken en 5 dagen zwanger. Ik ga dat voor de zekerheid nog even checken bij de IVF-arts. Ik ben heel benieuwd naar vanmiddag... Ik laat het jullie weten.

Liefs,
    wendy

19. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    @ Wendy ik ben ik ook bij de gyn onder controle na 2 MK maar zij zeggen gewoon zo lang je je goed voelt is het nergens voor nodig. Het is al druk genoeg in het ZH.

Ik wil er zelf wel voor betalen bij zo'n echo bureau maar ik dacht dat je dar pas na ongeveer week 17 terecht kan

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm vaag dat niet iedereen direct in t begin een echo krijgt....ik bedoel jij pooh moet nog lang wachten.

Ik ben er vanuit gegaan dat ik een echo krijg omdat ze zei: dan zullen we dan ook even kijken hoe ver je daadwerkelijk bent...dus dacht ik termijnecho.... :rolleyes:

Of kunnen ze dat ook op een andere manier doen? He bah....straks krijg ik geen echo...tsss nooit aan gedacht eigenlijk.
    weet nu ook niet meer of ze t woord echo wel gezegd heeft... :(

Ja hoor hahah heb ik weer :) zit ik me te verheugen op niets misschien. Najaa over 2 uur weten we het, hhi 12u dr zijn.

Liefs,
    Mili

Deel Deze Pagina