Lievebeestje, gefeliciteerd en welkom! Je kan het lijstje (zie voorbeeld Zico) wel even invullen. Hoe voel je je verder? Hier vanmiddag weer erg moe en ook misselijk. Bleeh hoop niet dat het steeds erger word... Heb nu al zin in mijn bedje... Gaap. Heb verder weinig puf voor dingen en kan weinig hebben merk ik. Maar wel erg blij hoor! liefs Nikkie
hallo, van harte gefeliciteerd, lievebeestje. hier weet ook nog niemand het. alleen op het forum we hebben voor diphy een shirt laten maken,met ik krijg een broertje of zusje en daar wachten we nu op. wil het wel graag gaan vertellen nu. dan wordt het ook allemaal wat echter denk ik. ik heb pijn in mijn rechter lies, kan dit door de zwangerschap komen.? dat weet ik eigenlijk niet..
Hallo mensen, Hier weten mijn ouders het alleen, dit omdat ik nog thuis woon. V.a. november ong. gaan we in ons huis! Lievebeestje waar is je banner? haha! Hier alles wel oke! Niet echt last ofzo alleen wel van een opgeblazen buik en steken/ krampen!
lievebeestje een dikke proficiat. Kan je dit even invullen dan vul ik je bij ons lijstje aan Naam: Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: maart 2008
hoi hoi dames ik voel me wel goed eigenlijk, wel grotere borsten en een bol buikje van de darmen. en vooral snel moe. voel ook constant vanalles lopen en schrik dan meteen. gelukkig is het tot nu toe wit.. hebben jullie dat gevoel ook? Naam: lievebeestje( als iedereen het weet zal ik mijn voornaam bekend maken) Woonplaats: gelderland Hoeveelste kind: 1e kindje Huisarts: nog niet gemeld Vk + echo: nog niet gebeld Bevalling: liefst thuis Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 (1 dag voor mijn vriend's verjaardag!)
Heb vandaag toch maar even de HA gebeld. Eigen huisarts is met vakantie, maar de vervanger wilde me vandaag wel even zien. De HA berekende voor mij 12 maart 2008, terwijl de computer 7 maart berekende en de meeste boeken geven aan dat het 2 maart zou zijn. Maar mijn cyclus is nogal lang en onregelmatig, dus er is weinig pijl op te trekken. Vanwege mijn epilepsie wist ik al dat ik naar de gyn moest en de HA vond dat ik zeker naar de gyn moewst omdat ik geen medicijnen gebruik voor de epilepsie. Ik mocht de gynecoloog direct bellen. De gyn wou me graag op 26 juli hebben, maar dan ben ik op vakantie, dus ik mocht direct de dag erna langskomen. We komen maandag 6 augustus terug en 7 augustus mag ik langskomen. Ik dacht dat het aan mij lag. Dat ik het me verbeeldde dat mijn broeken strakker zaten, maar hier lees ik dat ik me dat dus niet verbeeld.
Naam: Bianca84 Woonplaats: friesland Hoeveelste kind: 1e kindje Huisarts: 2 juli Gyn: 7 augustus Bevalling: ziekenhuis (ivm epilepsie) Bv of Fv: BV (in ieder geval proberen) Uitgerekende datum: Rond 7 maart (eerste berekening) of rond 12 maart (volgens HA die wat raar rekende naar mijn idee)
Wij vertellen het pas na onze vakantie (en dus na het bezoek aan de gyn) en de vakantie van m'n ouders (moe nog ff vragen wanneer zij terugkomen). Volgens mij komen m'n ouders nog een week later terug. Dus we vertellen het in wekk 11 ofzo. Wel zo veilig.
Maart 2008 mamas 15 Maartmama's Naam: Ilse (Zico) Woonplaats: België Hoeveelste kind: 3de Andere kinderen geslacht: j 11 m 10 Huisarts: 25 juni 2007 Gyn + echo: 6 augustus 2007 Ziekenhuisbevalling: Keizersnede de 3x Bv of Fv: flesvoeding, borstvoeding door operatie niet meer mogelijk Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Esther (Pinklady) Woonplaats: Hoogezand Hoeveelste kind: voor mij de 2de, voor mijn man de 3de Andere kinderen geslacht: m, j, m Huisarts: niet nodig Gyn + echo: nog niet bekend Bevalling: wil graag thuis, maar vorige keer in het ziekenhuis voor de zekerheid Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Judith (Wuppie) Woonplaats: Kraggenburg (Noord-oostpolder, Flevoland) Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: m van 9 maanden Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend Bevalling: wil graag thuis en niet zoals de vorige keer met persweeën naar het ziekenhuis in de ambulance met gillende sirenes. Bv of fv: graag borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam:Marijke ( lucifer99 ) Woonplaats: Noord Holland Hoeveelste kind: 3 de Andere kinderen geslacht: J 4 jaar- J 2 jaar Huisarts: 28 juni 2007 Vk + echo:20 juli 1e echo, 13 aug VK. Bevalling: Wil graag thuis, maar vorige keren in ziekenhuis Bv of Fv: Graag borstvoeding, maar vorige keren niet gelukt Uitgerekende datum: 1 maart 2008, eigen berekening Naam: Wendy (WendyD2003) Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1ste Huisarts: Nee Echo (IVF-afdeling): 13 juli 2007 Verloskundige: Als het mag, eerst overleggen. Bevalling: Keizersnede (ivm eerdere buikOK waarbij baarmoeder geopend is geweest) Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Mama33 Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Ebby Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam : faith and hope Woonplaats :geheim Andere kinderen:geen Huisarts: 2 juli om 14.30 u VK- Gynocoloog: 23 juli om 11.30 u Bevalling:weet ik nog niet BV of FV :Als het mogelijk is borstvoeding Uitgerekend : 3 Maart 2008 Naam: Divi Leeftijd: 25 Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e (eigenlijk de 3e) Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Ik denk dat ik geen VK krijg omdat ik voor controle loop in het ziekenhuis Bevalling: moet ik in het ziekenhuis Bv of Fv: BV als het lukt Uitgerekende datum: 4 maart 2008 Naam: Bianca (MamavanJordy) Woonplaats: Helmond Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: j Jordy Huisarts: niet nodig Vk + echo: 15 augustus om 8.00 uur Bevalling: liefst thuis, maar moet even navragen of dat kan i.v.m. dat de vorige keer de placenta niet wilde komen vanzelf. Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 5maart 2008 Naam: Nikkie Leeftijd: 26 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 20 juli 1e echo, 13 aug VK Bevalling: het liefste thuis, moet er nog over nadenken Bv of Fv: weet ik ook nog niet Uitgerekende datum: 5 maart 2008 Naam: Bianca84 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: 2 juli 2007 Vk + echo: 7 augustus 2007 Bevalling: ziekenhuis ivm epilepsie Bv of Fv: borstvoeding in ieder geval proberen Uitgerekende datum: 7 maart 2008 eerste berekening-12 Maart berekening huisarts Naam: Mamsie (ramona) Woonplaats: Doetinchem. Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: 1 meisje van 10 maanden; Dimphy Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend. Bevalling: thuis Bv of Fv: Bv proberen ( i.v.m ingetrokken tepels) Uitgerekende datum: 7 maart 2008 Naam: Mpje Woonplaats: Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 Naam: lievebeestje( als iedereen het weet zal ik mijn voornaam bekend maken) Woonplaats: gelderland Hoeveelste kind: 1e kindje Huisarts: nog niet gemeld Vk + echo: nog niet gebeld Bevalling: liefst thuis Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 (1 dag voor mijn vriend's verjaardag!)
Hoi meiden, Lievebeestje: gefeliciteerd meid en welkom hier bij de maart mama's. Probeer toch ervan te genieten, hoewel het soms niet mee zal vallen. Pinklady: echt al een inieminiebuikkie he. Mooi hoor. Bianca84: rare berekening ja van de huisarts. Nou ja, alleen de termijnecho kan duidelijkheid geven he. Mamsie: leuk idee dat van dat t-shirt. Ben benieuwd hoe ze reageren. Dat van die steken in je lies herken ik niet. Misschien iemand anders? Hier gaat het goed. Heb vanmiddag even op de bank liggen slapen. Was kapot. Zijn jullie ook zo moe? Had ik bij Jordy niet echt last van toen, maar ja nu heb ik er ook nog een rond lopen. Verder heb ik vandaag toch maar mijn positiekleren naar beneden gehaald. Heb er nu een broek van aan en zit weer heerlijk. Had echt last van de ritsen van mijn gewone broeken. Je ziet nu echt ook al duidelijk een kleine bolling zitten.
wat leuk dat jullie al van die echte buikjes krijgen. hier nog niet hoor. wel wat meer opgeblazen. en ben super moe. ook zzijn mijn (.)(.) super aanwezig zeg maar. volgende week woensdag komt moeders voor moeders. ze belde al, dat is snel. lievebeestjes, probeer er van te genieten, meis.
Hallo allemaal! Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd! Hier dus nog een maartmoeder. Ik ben 5 maanden geleden bevallen van een prachtkereltje en ben er zaterdag dus achter gekomen dat ik dus weer zwanger ben. We wisten dat we een tweede wilden maar nog niet zo snel. Ik heb minder last van symptomen als met de eerste. Last van mijn borsten en winderigheid en opgeblazen buik en een beetje een weeïg gevoel in mijn maag. Bij Owyn ben ik 15 kilo afgevallen in de eerste drie maanden omdat ik niets binnen kon houden en dat begon al voordat ik positief testte. Het is in elk geval wel heel erg welkom hoor! Nou hier is het lijstje: Naam: Lilian (Lily) Leeftijd: 29 Woonplaats: Kwadijk, Noord-Holland Hoeveelste kind: 2e Andere kinderen geslacht: Jongen- Owyn Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Geen VK we gaan meteen voor de gyn, datum nog onbekend Bevalling: ziekenhuis, ivm zeldzame rhesus-antistoffen door donorbot Bv of Fv: BV, Wilde ik bij de vorige ook maar die is verpest in het ziekenhuis doordat ze hem in de nacht de fles gaven op de kinderafdeling Uitgerekende datum: 13 maart 2008, de datum dat mijn man en ik verkering kregen, alweer 4 jaar geleden. Groetsels
ik probeer te genieten hoor dames, maar het gaat echt op en af, ene moment ben ik heel bang en het andere moment droom ik een eind van me af..en bedenk ik wat me allemaal nog te wachten staat. gelukkig weet ik praktisch gezien redelijk wat me te wachten staat...ben namelijk kraamverzorgende. dussssss, voor vragen rond bevalling, kraamtijd en aanschaf spulletjes, vraag gerust mijn PB box staat altijd open!
Hallo allemaal, Mama van Jordy, dat is balen dat je zo moe bent! En het kan dus wel he dat je al een buikje krijgt? Mijn broeken zitten ook al aardig strak! Lily, welkom en van harte! Lievebeestje, ik was de eerste dagen ook heel bang maar probeer er nu toch van te genieten. Mijn hebben ze ook moeten overtuigen voordat ik een banner nam, hihi!
Maart 2008 mamas 16 Maartmama's Naam: Ilse (Zico) Woonplaats: België Hoeveelste kind: 3de Andere kinderen geslacht: j 11 m 10 Huisarts: 25 juni 2007 Gyn + echo: 6 augustus 2007 Ziekenhuisbevalling: Keizersnede de 3x Bv of Fv: flesvoeding, borstvoeding door operatie niet meer mogelijk Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Esther (Pinklady) Woonplaats: Hoogezand Hoeveelste kind: voor mij de 2de, voor mijn man de 3de Andere kinderen geslacht: m, j, m Huisarts: niet nodig Gyn + echo: nog niet bekend Bevalling: wil graag thuis, maar vorige keer in het ziekenhuis voor de zekerheid Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Judith (Wuppie) Woonplaats: Kraggenburg (Noord-oostpolder, Flevoland) Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: m van 9 maanden Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend Bevalling: wil graag thuis en niet zoals de vorige keer met persweeën naar het ziekenhuis in de ambulance met gillende sirenes. Bv of fv: graag borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam:Marijke ( lucifer99 ) Woonplaats: Noord Holland Hoeveelste kind: 3 de Andere kinderen geslacht: J 4 jaar- J 2 jaar Huisarts: 28 juni 2007 Vk + echo:20 juli 1e echo, 13 aug VK. Bevalling: Wil graag thuis, maar vorige keren in ziekenhuis Bv of Fv: Graag borstvoeding, maar vorige keren niet gelukt Uitgerekende datum: 1 maart 2008, eigen berekening Naam: Wendy (WendyD2003) Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1ste Huisarts: Nee Echo (IVF-afdeling): 13 juli 2007 Verloskundige: Als het mag, eerst overleggen. Bevalling: Keizersnede (ivm eerdere buikOK waarbij baarmoeder geopend is geweest) Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Mama33 Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Ebby Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam : faith and hope Woonplaats :geheim Andere kinderen:geen Huisarts: 2 juli om 14.30 u VK- Gynocoloog: 23 juli om 11.30 u Bevalling:weet ik nog niet BV of FV :Als het mogelijk is borstvoeding Uitgerekend : 3 Maart 2008 Naam: Divi Leeftijd: 25 Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e (eigenlijk de 3e) Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Ik denk dat ik geen VK krijg omdat ik voor controle loop in het ziekenhuis Bevalling: moet ik in het ziekenhuis Bv of Fv: BV als het lukt Uitgerekende datum: 4 maart 2008 Naam: Bianca (MamavanJordy) Woonplaats: Helmond Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: j Jordy Huisarts: niet nodig Vk + echo: 15 augustus om 8.00 uur Bevalling: liefst thuis, maar moet even navragen of dat kan i.v.m. dat de vorige keer de placenta niet wilde komen vanzelf. Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 5maart 2008 Naam: Nikkie Leeftijd: 26 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 20 juli 1e echo, 13 aug VK Bevalling: het liefste thuis, moet er nog over nadenken Bv of Fv: weet ik ook nog niet Uitgerekende datum: 5 maart 2008 Naam: Bianca84 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: 2 juli 2007 Vk + echo: 7 augustus 2007 Bevalling: ziekenhuis ivm epilepsie Bv of Fv: borstvoeding in ieder geval proberen Uitgerekende datum: 7 maart 2008 eerste berekening-12 Maart berekening huisarts Naam: Mamsie (ramona) Woonplaats: Doetinchem. Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: 1 meisje van 10 maanden; Dimphy Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend. Bevalling: thuis Bv of Fv: Bv proberen ( i.v.m ingetrokken tepels) Uitgerekende datum: 7 maart 2008 Naam: Mpje Woonplaats: Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 Naam: lievebeestje( als iedereen het weet zal ik mijn voornaam bekend maken) Woonplaats: gelderland Hoeveelste kind: 1e kindje Huisarts: nog niet gemeld Vk + echo: nog niet gebeld Bevalling: liefst thuis Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 (1 dag voor mijn vriend's verjaardag!) Naam: Lilian (Lily) Leeftijd: 29 Woonplaats: Kwadijk, Noord-Holland Hoeveelste kind: 2e Andere kinderen geslacht: Jongen- Owyn Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Geen VK we gaan meteen voor de gyn, datum nog onbekend Bevalling: ziekenhuis, ivm zeldzame rhesus-antistoffen door donorbot Bv of Fv: BV, Wilde ik bij de vorige ook maar die is verpest in het ziekenhuis doordat ze hem in de nacht de fles gaven op de kinderafdeling Uitgerekende datum: 13 maart 2008, de datum dat mijn man en ik verkering kregen, alweer 4 jaar geleden. MPje , ebby, mama 33 hebben jullie al verdere gegevens om in te vullen ?Indien dit later is doe het dan met een PB tje aub grts, Zico
Lievebeestje en Lily gefeliciteerd en welkom bij de maartmama's hier nog geen buikje. wel sinds gisteren megaberoerd, hou niets binnen behalve thee, iemand tips? Ben ook megamoe (dus mama van Jordy, ik weet hoe het is.....) maar dat zal hier ook wel door komen. En heel vreemd een doorstralende soort van pijn (niet echt heel pijnlijk maar kanhet niet anders omschrijven) in mijn rechterbeen en knie, klinkt zoiets iemand bekend? Behalve de ongemakken wel megagelukkig hoor! We overkomen deze ongemakken vast wel weer en als ik al aan het resultaat ga denken in maart dan begin ik spontaan te lachen........ suc6 allemaal en tot horens oh ja, ga vanmiddag de verloskundige bellen.........
Goede morgen, Hier is het nog altijd het zelfde. Af en toe een steek in mijn onderbuik maar verder niet echt. Ja de (.)(.) zijn bij mij ook erg aanwezig. Zelfs met een zangerschapsbeha wordt de pijn niet echt minder. Maargoed, je moet er wat voor over hebben. Ik heb nog een vraagje; hebben jullie ook al last van maagzuur. Ik heb er af en toe wel last van. En ik las hier ook iets over steekjes in de lies, volgens mij hoort het er gewoon bij, ik heb het in het begin ook gehad. Groetjes Esther
Maart 2008 mamas 16 Maartmama's Naam: Ilse (Zico) Woonplaats: België Hoeveelste kind: 3de Andere kinderen geslacht: j 11 m 10 Huisarts: 25 juni 2007 Gyn + echo: 6 augustus 2007 Ziekenhuisbevalling: Keizersnede de 3x Bv of Fv: flesvoeding, borstvoeding door operatie niet meer mogelijk Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Esther (Pinklady) Woonplaats: Hoogezand Hoeveelste kind: voor mij de 2de, voor mijn man de 3de Andere kinderen geslacht: m, j, m Huisarts: niet nodig VK + echo: echo 9 juli - VK 10 juli 2007 Bevalling: wil graag thuis, maar vorige keer in het ziekenhuis voor de zekerheid Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam: Judith (Wuppie) Woonplaats: Kraggenburg (Noord-oostpolder, Flevoland) Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: m van 9 maanden Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend Bevalling: wil graag thuis en niet zoals de vorige keer met persweeën naar het ziekenhuis in de ambulance met gillende sirenes. Bv of fv: graag borstvoeding Uitgerekende datum: 1 maart 2008 Naam:Marijke ( lucifer99 ) Woonplaats: Noord Holland Hoeveelste kind: 3 de Andere kinderen geslacht: J 4 jaar- J 2 jaar Huisarts: 28 juni 2007 Vk + echo:20 juli 1e echo, 13 aug VK. Bevalling: Wil graag thuis, maar vorige keren in ziekenhuis Bv of Fv: Graag borstvoeding, maar vorige keren niet gelukt Uitgerekende datum: 1 maart 2008, eigen berekening Naam: Wendy (WendyD2003) Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1ste Huisarts: Nee Echo (IVF-afdeling): 13 juli 2007 Verloskundige: Als het mag, eerst overleggen. Bevalling: Keizersnede (ivm eerdere buikOK waarbij baarmoeder geopend is geweest) Bv of Fv: Borstvoeding Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Mama33 Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam: Ebby Woonplaats: Hoeveelste kind: Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: Uitgerekende datum: 2 maart 2008 Naam : faith and hope Woonplaats :geheim Andere kinderen:geen Huisarts: 2 juli om 14.30 u VK- Gynocoloog: 23 juli om 11.30 u Bevalling:weet ik nog niet BV of FV :Als het mogelijk is borstvoeding Uitgerekend : 3 Maart 2008 Naam: Divi Leeftijd: 25 Woonplaats: Zuid-Holland Hoeveelste kind: 1e (eigenlijk de 3e) Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Ik denk dat ik geen VK krijg omdat ik voor controle loop in het ziekenhuis Bevalling: moet ik in het ziekenhuis Bv of Fv: BV als het lukt Uitgerekende datum: 4 maart 2008 Naam: Bianca (MamavanJordy) Woonplaats: Helmond Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: j Jordy Huisarts: niet nodig Vk + echo: 15 augustus om 8.00 uur Bevalling: liefst thuis, maar moet even navragen of dat kan i.v.m. dat de vorige keer de placenta niet wilde komen vanzelf. Bv of Fv: borstvoeding Uitgerekende datum: 5maart 2008 Naam: Nikkie Leeftijd: 26 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: 20 juli 1e echo, 13 aug VK Bevalling: het liefste thuis, moet er nog over nadenken Bv of Fv: weet ik ook nog niet Uitgerekende datum: 5 maart 2008 Naam: Bianca84 Woonplaats: Friesland Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: 2 juli 2007 Vk + echo: 7 augustus 2007 Bevalling: ziekenhuis ivm epilepsie Bv of Fv: borstvoeding in ieder geval proberen Uitgerekende datum: 7 maart 2008 eerste berekening-12 Maart berekening huisarts Naam: Mamsie (ramona) Woonplaats: Doetinchem. Hoeveelste kind: 2de Andere kinderen geslacht: 1 meisje van 10 maanden; Dimphy Huisarts: niet nodig Vk + echo: nog niet bekend. Bevalling: thuis Bv of Fv: Bv proberen ( i.v.m ingetrokken tepels) Uitgerekende datum: 7 maart 2008 Naam: Mpje Woonplaats: Hoeveelste kind: 1e Andere kinderen geslacht: Huisarts: Vk + echo: Bevalling: Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 Naam: lievebeestje( als iedereen het weet zal ik mijn voornaam bekend maken) Woonplaats: gelderland Hoeveelste kind: 1e kindje Huisarts: nog niet gemeld Vk + echo: nog niet gebeld Bevalling: liefst thuis Bv of Fv: BV Uitgerekende datum: 8 maart 2008 (1 dag voor mijn vriend's verjaardag!) Naam: Lilian (Lily) Leeftijd: 29 Woonplaats: Kwadijk, Noord-Holland Hoeveelste kind: 2e Andere kinderen geslacht: Jongen- Owyn Huisarts: nog niet gebeld Vk + echo: Geen VK we gaan meteen voor de gyn, datum nog onbekend Bevalling: ziekenhuis, ivm zeldzame rhesus-antistoffen door donorbot Bv of Fv: BV, Wilde ik bij de vorige ook maar die is verpest in het ziekenhuis doordat ze hem in de nacht de fles gaven op de kinderafdeling Uitgerekende datum: 13 maart 2008, de datum dat mijn man en ik verkering kregen, alweer 4 jaar geleden. Aanpassing pinklady Ik voel me vandaag weer beter, precies op en af. Ze zeggen dat je van je 6 weken pas echt ziek kunt worden, dus hou m'n hartje vast. Soms heb ik schrik voor een MK of dat er iets fout zit. M'n vroegere miskraam , die zwangerchap wist ik van niets , de 2 van de kinderen doodziek. Heel dagen braken en vele kwaaltjes. Geef me dan maar veel ziek dan weet ik dat het snor zit. Slaap wel heeeeeeeeeeeel slecht, veel uit bed voor plassen en moeeeeeeeeeeeee.