nou iedereen die het hartje heeft zien kloppen goed nieuws! en pooh ben nu wel benieuwd heo het met je is.. je ziet bijna je babytje ik moet vandaag ook naar de gyn om 15.15 maar dat is pas over 8 uur hier hihihi.... ben benieuwd wat ie allemaal gaat doen.. zal wel een pap test doen dat doen ze altijd weer bloedprikken.. en waarschijnlijk een echo gewicht en lengte.. ja alles eigenlijk... vannacht vrij goed geslapen maar werd weer wakker door misselijk heid om 6.30
wij doen wel nekplooimeting (30 augustus ! ) en volgende week woensdag moet ik daarvoor bloedprikken.
hoe werkt dat in nederland hebben ze daar geen afp test? dan doen ze eerst kijken of een nekplooi metig nodig is.. na aanleiding van een positest adviseren ze een nekplooi meting.. trouwens hebben jullieook mmoeite om op de pagina te komen.. ik kom er soms niet op was het nu 30 min aan het proberen
Nog 1 weekend ertussen en dan eindelijk naar de gynocoloog, wat hebben die weken toch lang geduurd, hopelijk krijgen we goed nieuws
Bedankt voor alle lieve reacties! Het was me die 35 euro helemaal waard! Het was even zoeken, omdat die helemaal weggestopt lag links in de hoek, maar..... Het HARTJE KLOPT! En we waren precies 8w2d zoals we zelf berekend hadden! En hummeltje is nu 1,8 cm groot Echt helemaal kippevel kreeg ik ervan! Zo super om na die onzekerheid een klein boontje te zien met een heel snel hartje! Ze hebben daar ook hele goede apparatuur. Er hoeft nooit iets inwendigs! Zie mijn album voor de echo. Dus het kan echt dat je na 4 weken moe en ellendig voelen ineens alle kwaaltjes kwijt bent! Maarre ik hoop dat ze nu maar wegblijven, al heb ik het er nog steeds graag voor over. Wat een muts ben ik toch Liefs van een overgelukkige Pooh
Hoi allemaal, Even een kort berichtje van een lamgeslagen mij. Vanmiddag hadden we de tweede echo (9 weken en 5 dagen). Na 3 weken geleden een mooi klopppend hartje gezien te hebben viel onze droom vandaag in duigen. Het vruchtje was maar heel minimaal gegroeid en er was geen hartactie te zien. Volgende week moeten we weer terug. Maar de kans dat het positief is is eigenlijk nihil. Het wachten is op de miskraam. We zijn er kapot van en ik zie het heel zwart op het moment. Ook ben ik bang voor wat er gaat komen. Maar we moeten er doorheen. Liefs, Een lamgeslagen, heel verdrietige Wendy
dat meen je niet wendy... jeetje ik weet precies hoe je je voelt ik had goede echos gehad en het ging bij mij mis met 16 weken ook plots geen hartslag meer.. en wat kleiner als het zou moeten zijn.. meis ik wens je veel sterkte toe en hopen dat het misschien nog goed gaat ookal zoals je zelf zegt is de kans heeel klein.. ik wens je veel sterkte en huil gewoon maar lekker uit.. neem rust en de tijd om dit te verwerken dikke knuffel van deze kant
wendy, wat vreselijk voor je, meid ik heb met je te doen. Sterkte. pooh, jij wel super! Geniet ervan meid
hier werkt het: week 9-11 bloedprikken, week 11- 13 echo met de meting. Als daar iets afwijkend uit komt dan kom je voor nader onderzoek in aanmerking. Een nekplooimeting na 13+6 heeft geen zin meer.
eigenlijk is mijn ellende nu veel minder belangrijk, maar zo positief als ik vanmorgen alles in zag, zo negatief nu. Heb bijna geen klachten gehad vandaag, behalve zere borsten. Ben zo bang dat het niet goed gaat. Ben ook echt niet te genieten nu......snap er niks van
Lieverd niet bang zijn hoor! Ik ben het bewijs. Ik ben van 4 weken moe waarvanb de laatste 2 ook misselijk, zere borsten enz enz naar vandaag bijna helemaal nergens last van en ik voel me helemaal de oude. maf he. Maar het kan dus echt zo sterk wisselen!
ja het is een hele schok.. ik weet dat je op eenwroze wolk zit en dan gaat het toch opeens mis dat is zoo klote om het zo maar even te zeggen... nog maals sterkte en dieudonnee: het gaat niet bij iedereen fout he.. en soms zijn de symptomen meer dan anders.. misschien houd je je er te veel mee bezig dat het fout gaat meis probeer rustig te blijven en ervan te genieten becaatje: hie prikken ze bloed bij 13 weken meestal en dan onderzoeken ze dat mocht er dus wat uitkomen vragen ze of je een nekplooi meting wilt doen dat hoeft niet
Wendy heel veel sterkte voor jou en ook voor je mannetje ! wat akelig dat het na een posi echo toch mis gaat ! Pooh gefeli met jouw echo ! all; hoop dat het met jullie allemaal goed gaat ik heb alles wel bijgelezen maar kan niet op iedereen reageren na 2.5 dag.... :-k hier alles ok net lekker ff vette hap op en eindelijk weekeind pfffffffff was zo'n lange dag vandaag bah iedereen leek wel lekker vrij .... maar hij is om en snel spullen voor BBQ-ue gehaald voor mannetje en mezelf voor het weekeind alleen nergens geen stokbrood meer te krijgen hoor !
gaat iedereen bbq ofzo dan? ik heb gisteren gebbq.. maar voelde me savonds helemaal missleijk voro mj even geen bbq meer hahah