@ MamavanJordy we mogen geen zalm dat vacuum verpakt is geweest, dus wel verse zalm! Dit in verband met risico op listeriabacterie! @ Natasja ik duim voor je dat het over een weekje weg is!
hoi dames nou hier is het ook mis.Vanmiddag een stuk gelopen en toen ik tot rust kwam ben ik begonnen te bloeden.Vk gebeld en ze kan niks doen.Het enige wat ik kan doen is afwachten.Morgen weer bellen hoe het gaat. Ik heb geen buikpijn en het bloeden is op dit moment gestopt.
zalm mag wel, maar je moet wel zeker weten dat het geen voorverpakte zalm is. Die plakken gerookte zalm in de supermarkt kunnen listeria bevatten, en dat wil je niet. Maar ik haal het vers bij de visboer, en dan mag het wel! *smikkelt verder* zie net dat iemand anders dat ook al had geantwoord. Nou ja, beter 1 keer teveel.... oh redone, da's niet zo mooi! IS het veel bloed? Helder rood?
redone, ik hoop voor je dat het stopt. Ik heb vandaag de mijlpaal van 10 weken gehaald, m'n vroegere miskraam was op 7 weken. Doch ga ik maandag met een bang hartje naar de gynocoloog
@ zico alleen als ik naar de wc ga en ik veeg af dan krijg ik bloed.Ik heb nu een maandverband vol gehad denk ik.Het is helder rood en ik ga er vanuit dat het mis is.Heb geen buikpijn en ben best wel bang voor wat er komen gaat.Ik heb het nog niet eerder meegemaakt.
Redone, wat erg meis. Hoop voor je dat het meevalt en dat het wat oud bloed geweest is! Ik dacht dat als je je gerookte zalm bij de visboer haalde dat dat ook niet goed is, omdat het uiteindelijk rauw vlees is. Ik ben er namelijk zelf ook verzot op en eet het nu dus niet meer. Evenals carpaccio, ohhh dat ga ik echt het meest missen deze 40 weken. Nog 2 uurtjes werken en jippie dan heb ik ook weekend.
ik ben ook dol op broodje zalm maar ik koop het niet in een broodjeszaak ! ik ga er vanuit dat die het ook uit een vacu-verpakking halen ! Redone veel sterkte ik hoop dat het zo ophoudt met bloeden en dat alles ok is ... [-o< En ik ben al weer naar binnen gevlucht want ik vind het te warm buiten ! PFFF wat een hitte ik kan daar niet zo goed tegen ben ook al sinds 9 uur bezig en ben nu moe dus lekker chillen nu ! en lekker kletsen hier ha ha kon niks verzinnen voor avondeten omdat het zo warm is ik heb gewoon puddingbroodjes gekocht ha ha tja is toch lekker fris zou ik zeggen hihi
Ohhh puddingbroodje krijg er gelijk trek in, maar bakker is met vakantie (snif) Ik ga lekker pannenkoeken bakken heb daar ook echt mega veel zin in.
ooh redone dat meen je niet? ik duim voor je meis.. wat erg! rust lekker uit...! misschien helpt dat emma: ben ik zon klets tante dan hahah tatum: ja die gyn had dus dat oude aparaat... de nieuwe moet die dus reserveren// komt ie met zon groot ding aan en zon oud gelig wit tvtje ik denk wat is dat nou zegt ja ja ik kijk wel even met een echo naar je baarmoeder.. ik denk ooh ok..was best wel vaag nog nooit zon ding gezien.. maar ja de 13e mag ik met de 21ste eeuw aparatuur een vaginale echo maken en isra pudding broodje klinkt idd wel goed... wat ik gisteren weer heb meegemaakt om 22 uur..lig bijna te slapen in bed.. hoor ik opeens schieten en niet 1 keer nee wel stuk of 20 en zoo dcht bij leek wel effe het wilde westen.. komt mn man de slaap kamer binnen pas op er wordt geschoten echter huis.. 30 m verder is een andere straat.. nou 20 politie autos hier 2 helikopters boven het huis 5 min later alles afgezet.. ze waren dus nog aan het zoeken en waarschijnlijk 1 of meer dood.. ik hoop dat wel vaker hier maar het gebeurt nu even te vaak en komt te dicht bij... ooh en op 19 uur gisteren een grietje van dr tas beroofd recht voor de deur... en dan draaien ze de auto ook lekke roponze oprit.. nou dat was weer het nieuws uit long beach
Christel kom maar weer gauw in Nederland wonen, al dat rare gespuis daar. Ik zal echt in me broek schijten van angst.
Wendy@ ik wens je heel veel sterkte. Gisteren de hele dag lopen piekeren want iedereen die ik weet die zwanger is in mij omgeving gaat het mis met de zwangerschap. Een kennis had vorige week haar kindje begraven, was geboren met 20wkn en andere gaat op controle hartje klopt niet meer blijkt dat hartje was al 2 wkn geleden gestopt en dan normaal zwanger voelen, ik word er helemaal gek van angst vreet aan me en vooral omdat ik helemaal niks voelt, gisteren was ik ook aan het zeuren dat ik me niet zwanger voel ik wou echt bellen om langs te komen voor een echo maar aan de andere kant had ik zoiets van als het mis is kunnen ze toch niks doen, ik heb maandag een echo dus dan kan ik net zo goed wachten tot maandag. Sorry ik moest het ff kwijt, had ik maar zo'n echo apparaat hier in huis.
nelly maak je niet zo druk stress is ook niet goed voor het kidnje... ik snap het wel hoor... maar je moet niet alles op je zelf aantrekken... hopelijk kun je het een beetje van je af zetten.. geniet lekker en ja isra blij was ik niet... was meer aanhet stressen.. hoe mensen het in hun hoofdhalen etc.. en ja achteraf dacht ik natuurlijk wel je zal maar in die straat wonen.. pfff er zal maar een kogel de verkeerde kant op gaan... we gaan ook wel verhuizen en snel oook nu.. en nederland doen we pas over 2 jaar mn buik is aan het trekken echt wel bandenpijn maar ja mn gyn zei dat mn baarmoeder ookal opgezwollen was...
Nelly wat sneu ! ik word ook altijd meer bang als ik hier de enge verhalen lees hoor ! en als het mensen om je heen zijn is het helemaal zo dichtbij .. nog 2 dagen meissie dan zie je je kleine spruit en weet je dat het goed is ! ik wil over een tijdje zo'n angel-sound kopen kan ik thuis lekker naar het hartje luisteren zal me ook goed doen hoor ! En Christel jij kan zeker lekker beppen ik lees je verhalen graag .. net als het verhaal van gister wat je net vertelde maar ik ben toch blij dat ik er niet bij was meissie !
Cristel@ ik probeer ook om niet teveel te stressen maar soms is het moeilijk en vooral met mijn voorgeschiedenis. Want ik vandaag wel voelt is zo'n rare gevoel in mijn bovenbeen alsof iets trekt.
emma kan me voorstellen dat je blij bent dat je er niet bij was was er liever ook niet.. ben er wel aangewed om zulke dingen te horen maar niet zo dicht bij huis en zo vaak bah...mn man zei al we moeten gaan verhuizen dit kan zo niet meer.. jullie nnog weekend plannen?zit iedereen eigenlijk in de zenuwen? ik totaal niet eigenlijk alles zit gewoon goed dat weet ik eigenlijk vrij zeker.. denk mar positief voel me dan ook beter
nelly: ik snap je wel horo ik heb in maart een misrkaam ofja mn kindjes hart deed het niet meer met 16 weken.. dat was ook een hele klap want ik bloedde helemaal niet... en 4 weken eerder ad ik het hartje nog mooi horen kloppen.. toch probeer ik maar positief te denken omdat ik denk dat ik het anders zelf aan haal met het gestress en gepieker... angelsound kun je het hartje met 20 weken ongeveer mee horen.. ookal vond ik het nog een heel gedoe.. hahaha
ik zit niet in de zenuwen voel mezelf nog steeds zwanger hoor ! soms wel eens ff maar over het algemeen nu na de echo voel ik mezelf veel beter en volgende week nog veel beter als iedereen het lekker mag weten ! en vooral als ik straks mijn zwangerschapskleding aan ga doen pfff die stiekjes zijn ook niet alles meer ha ha en al mijn truitjes vallen korter omdat mijn lolo's zo mega zijn ! Nelly ik weet het niet ik heb er al wel meer over gelezen hier dus ik ga het zeker uitzoeken hoor want die wil ik echt ! dan kijk ik geen gouden kooi meer maar ga ik luisteren naar onze beeb ha ha nieuwe verslaving !