Ik zit nu nog op mijn werk, maar ben over 3 kwartier klaar. En ga dan heerlijk van het weer genieten. Vanavond geloof ik bij vrienden langs, daar had mijn man het iig vanochtend over. Morgen ook genieten van het lekkere weer en misschien wel lekker met de hond naar het strand. Het ene moment voel ik me eigen ook super zwanger en denk ik nou met mij of de baby is echt niks mis. IK ben nog jong dus de kans op een miskraam is minimaal. En het andere moment kan ik ook weer zo onzeker zijn. Maar ik heb ook wel soort een muurtje om me heen gebouwd. Als het mis gaat is daar een reden voor dus zal ik wel heel verdrietig zijn, maar denk ook wel dat ik me er bij neer kan/moet leggen.
Ik denk dat ik ook zoiets gaat aanschaffen, ik hoorde van iemand dat er is een site waar je het ook kan huren maar ik denk dat kopen is beter.
ja dat heb ik hier ook gelezen maar dan wil ik er zelf 1 hebben ha ha kan op internet niet veel vinden maar misschien hier wat meer op de site
hahahah, ben je ook zo verslaafd aan de Gouden kooi? Ik heb de site gevonden via google maar las dat ze het ook bij kijkshop verkopen maar ik wil eentje die ook de hartslag aangeeft en ik zag dat die 149,- euro kost dus ff me man lief aankijken
hier zijn ze 19.95 ik weet niet hoe duur ze daar zijn... maar als iemand er 1 ilt kan ik ze best opsturen... ik was bij mn andere zwangerschap super onzeker maar voelde ook totaal niks en as niet moe ofzo.. en jad dat is dus misgegaan.. daarom wil ik me nu absoluut niet onzeker voelen en dat doe ik eigenlijk ook niet... ik geloof er wel in.. alles komt goed.. en als je zo denkt geniet je ook veel mee van je zwangerschap ik geniet zelf nou nog wel haha van mn misselijkheid
ja nelly ik ben een verslaafde 1e klas ! heb nu ook de live streams aanstaan ha ha dan lees ik hier en luister ik naar daar ha ha oh erg hoor maar toen ik ben gestopt met roken is dan mijn hoofd verslaving geworden ... ik denk omdat ze zo gillen en stom doen zodat ik niet aan de peukjes dacht en nu .... tja te laat ik ben nu echt verslaafd ha ha net als aan hier hihi
Wendy: Ik vind het echt heel vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte! Redone: Bloedverlies is niet goed, maar hoeft niet meteen te betekenen dat het echt fout gaat. Heb het met 2 vriendinnen meegemaakt. Bij allebei is het goed gegaan en nummer 1 gaat in september bevallen. Nelly: begrijp je stress, ik had ook al die verhalen in mijn omgeving en het zorgt er wel voor dat je zelf minder relaxt bent in je zwangerschap. Maar probeer toch vooral te genieten en te relaxen. Ik heb net zelf heerlijk paardgereden. Dit ging de afgelopen dagen niet lekker, want ik had onwijs last van mijn banden, maar vandaag viel het reuze mee. Gisteren uit eten geweest, maar na twee happen kwamen die braakneigingen weer en dat krijg ik geen hap meer door mijn keel. Vanavond gaan we weer met vrienden eten. Die gaan we ook vertellen dat ik zwanger ben. Ben benieuwd naar hun reactie. Maar met dat eten, dat heb ik nu al 4 weken. Hoop dat het na 12 weken over is. En over dat eten. Ik ben zelf gek op rauwe vis en vlees. Uiteraard kijk ik uit, maar als ik een biefstuk bij de slager koop, dan bak ik hem lekker rose en af en toe een slokje wijn, kan ook geen kwaad. Mag zelf van mijn gyn een glaasje wijn per dag! En ook in mijn 9 maanden boek staat dat het mag. Je moet gewoon met alles erg voorzichtig zijn en natuurlijk drink ik niet elke dag. Maar ik probeer wel om niet in glazen kooi te leven. Wanneer er feta in mijn sla zit, dan eet ik het gewoon op. Ik ben er van overtuigd als het gaat om kleine hoeveelheden dat de kans dat er een bacterie in zit echt minimaal is. Dus ik ben het met de rest mee dat als je verse zalm bij de visboer haalt dat dit in principe geen kwaad kan. We moeten er gewoon voor zorgen dat alle vis en vlees dat wij eten van een goede kwaliteit is en vooral dat het vers is. Oo ja met rauwe eieren neem ik geen enkel risico. Dus voor mijn helaas geen chocolade mousse meer. Fijn weekend iedereen en laten we genieten van het mooie weer! groetjes, Aurelie
ja emma dat kan ook.. wat ik wilde vragen wie van jullie heeft een innestel bloeding gehad... ik dus wel maar was pas op dag 10 en heb een lpf van 12 dagen dus laat.. had wel op dag 14 dikke vette positest hoor... dus ben waarschijnlijk dan toch minder ver zat ik net aan te denken bij de calculator staat dat ik 13 juli mn innesteling zou hebben en ik had het volgens mij pas de 19e ofzo
ja christel sinds de echo geniet ik ook echt meer van mijn 1e zwangerschap ! eerst gromde ik ik word al dik en toen dat niks paste maar nu na die akelige verhalen heb ik ook het besef dat ik er van moet genieten ! Dit is mijn 1e kindje en het duurt maar zo kort ! dus ik zal heus nog wel eens zeuren maar ik wil er bewust van genieten misschien maak je het maar 1 of 2 of 3 of 4 wat ieder wil ... ( ik nu ff nog maar 1 ) keer mee dus het is zo speciaal en nu ik zo denk voel ik me ook zo speciaal ! ik glunder en ook al baal ik dat niemand het weet ik geniet er ook nog ff van dat bijna niemand het weet ! en die angel-sounk kost hier 150 euro ! wat kost huren dan ?
welke bedoelen jullie dan want heor heet zon ding angel sound maar is dat hetzelfde aparaat als van de vk dan? aurelie drink je nog steeds alcohol.. ooh dat zou ik zelf niet doen marja dat ben ik he.. zou het zelfs eng vinden.. mn gy nraad het juist af ook om in rook van anderen te staan
ik heb er geen gehad cristel ! niets van gezien in iedergeval ! hoe ver denk je dan dat je bent ? ik heb de echo maar aangehouden dat lijkt me het veiligst en klopt ook wel met de berekening van hier maar ik had altijd maar een korte cyclus van 24 dagen ! en sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik geen glas meer op ! ik wou het eerst nog doen maar vond er niks aan zo ... stom maar eerst voor ik zwanger was luste ik ze nogal en nu geef ik er niks meer om !
hoi meiden. ik las de vraag over de angelsounds.... ik heb laatst een abonnementje genomen op de kinderen en daar kreeg je hem bij! ik heb hem inmiddels in huis! je kan hem gebruiken vanaf 12 weken. moet dus nog even wachten. hij kost bij de kijkshop en op i-net rond de 50 euro. als je hem toch aan wilt schaffen, dan krijg je er nu een jaar abbonnement kinderen bij , leuk toch? de link: www.zester.nl/kinderen
emma: ik denk dat ik nu pas 5 weken ben... ivm met innesteling maarja echo zal het wel zeggen.... toch? wat ik weet anders ook niet wara die spotting vo rmn nod vandaan moet komen.. en ja die angels zound verkopen z gier dus ook voor 19.95 maar in dollars dat is iets van 17 euro ofzo.. nieuw he.. als iemand er 1 il zeg het maar hoor.. koop m wl en stuur m op.. kost ook niet zo veel opsturen is iets van 8 dollar ofzo..
ik kan hem nit vinden op de site van de kijkshop ... hoe heet hij daar want op angelsounds lukt het niet
Ik zelf neem ook geen glaasje wijn. IK heb zoiets die ene t'ja dat smaakt naar meer dus waarom zou ik het doen dan. Ik hou het wel bij mijn gezonde vruchtensapjes. Dat geldt ook voor rauwe vlees / vis. Zo'n moeite is het nu ook niet 9 maanden. Ik zal echt geen risico willen lopen.
idd de angelsound kun ej ook kopen bij de kijkshop. Je hebt verschillende. De goedkoopste is 49,95. Zie: http://www.babydoppler.nl/pag%201.html @ Aurelie: terwijl ik je berichtje lees ben ik een griekse salade met feta aan het eten. Je mag toch gewoon feta hebben als het maar niet met rauwe melk is gemaakt? @ Lieve beestje hoe duur was het abonnement? en geldt de aanbieding nog steeds?
http://www.wehkamp.nl/zoeken/p_zoeken.a ... ngelsounds hierboven zie je de link van de wehkamp die verkoopt hem ook...
klik de link maar aan bij mijn vorige bericht! pooh! daar staat ie, het abbonementje kost met angelsounds 47,95