@ lievebeestje zie het nu pas die link! Thanks @ nelly ik weet precies wat die onzekerheid is. Ik had dat gisteren. na die echo is het helemaal weg! Maandag na de echo zul je helemaal gelukkig zijn!
precies, als je hem toch wilde kopen, dan krijg je er een jaar lang kinderen bij, vond ik zelf nu wel leuk. en terzijnertijd verkoop je dat ding zo weer, animo genoeg voor!
miscshien kun je een angelsound op marktplaat skopen en zijn ze iets goedkoper dat zou ook kunnen.. trouwens heb een boeken over zwangerschap en er staat in alles datje eet of drinkt krijgt je baby 8 keer binnen.. dus 1 glaasje alcohol krijgt je baby zg maar 8 glazen zoiets tenminste dat staat er he.. zelfde geld voor andere dingen. alles dat je eet enof drinkt krijgje beebje x 8.. volgens die boeken
Joehoe, Ik heb weekend. Ik ga ook kinderen bestellen met die sound, maar wacht eerst mijn echo af. Fijn weekend allemaal.
nou lievenheersbeestje en de rest ik heb het abonnement al afgesloten en als het goed is heb je hem dan binnen 4 weken binnen ! is mooi op tijd dan ! eerder hoor je toch niks ! goeie tip!
omdat het gerookt is telt het niet als rauw of zo. Net als rookvlees, mag je ook hebben. En rauwe ham, want dat is gerookte ham. Carpaccio is echt rauw en onbewerkt.
jeetje zeg, ik kan me haast niet voorstellen dat jouw gyn daar zo makkelijk mee is (alcohol). Overal lees je over de effecten van alcohol op het ongeboren kind. MEt het rauwe vlees en al die gein neem je bewust een risico, maar goed, je hebt kans op een besmetting en inderdaad, ik denk dat dat reuze meevalt. Maar met alcohol is het geen kans, dat brengt gewoon direct schade toe. Sorry hoor, ik wil je absoluut de les niet lezen, maar toen ik nog niet wist dat ik zwanger was - ik bloedde namelijk gewoon - heb ik 1x vreselijk de beest uitgehangen en ook gewoon met het mooie weer 's avonds een lekker biertje gedronken. Toen ik toch zwanger bleek zat de schrik er wel in, door die alcohol...gelukkig bleek achteraf dat ik getest heb bij 4+3 dus de effecten van de alcohol de vrucht niet hebben bereikt. MAar toch .... Nou ja, je moet 't ook zelf maar weten, maar van jouw gyn verbaast het me.
volgens mij is het moeilijk om te zien of de feta van rauwe of gepasteuriseerde melk is gemaakt. Maar inderdaad, het risico zit in de rauwe melk. Of eigenlijk, de parasiet. Of was het een bacterie...?
nou ik weet dat 1 of 2 glazen in de week niet afgeraden word ! maar ook bij mij dachten ze dat ik misschien verder was en juist omdat ik baalde in die maand heb ik flink gefeest en gezopen ! Achteraf ben ik niet verder dus heb me keurig gedragen maar in de eerste 10 weken gebeurt het meeste in de groei en ik vind het het nu gewoon niet waard om te drinken ... ik zal heus nog wel eens een glas gaan drinken hoor maar ook ik vind het raar dat een vk zegt dat het elke dag kan .... :-k Maar goed zo is er over alles wel wat te zeggen hoor en ieder moet doen waar ze zich goed bij voelen ! :-#
hahah emma ja dat staat er he... hebben ze me toen bij zwnagerschaps gymookal gezegt... en becaatje ja iedereen is anders.. ik zelf zou niet willen drinken ofzo ben vele tebang dat er iets naars gebeurd plus ik heb al 2 jar nisk gedronken nee das niet waar anderhalf jaar hahha.. sommige mensen hebben een bredere grens... dat kan mn mans tante dronk ook toen ze zwanger was..
tja sommige mensen roken ook ik heb een kennis en die was hoog zwanger en rookte pakje per dag en kind is kei in orde ! ken er ook 1 die maar af en toe rookte en dat kindje loopt wel met alles achter zal niet zeggen dat het daar door komt maar die mama heeft nu wel spijt en je kunt het niet terug draaien he ! Zelf ben ik blij dat ik het nu al 6 maanden niet meer doe ! Ja alles voor 't jong he ! zoals ze dat zo mooi zeggen ! ik vind juist dat je nog super veel mag hoor als je zwanger bent .. Tja ik zie het zo nu ben ik ff 9 maanden niet de belangrijkste ! lijnen en stoppen met roken is moeilijker ha ha
hahah daarna emma ben je ook niet mer de balangrijkste want dan vind je dat je kindje het belangrijkste is hahaha.. zo gaat dat... en ach je eet om te leven en je leeft niet om te eten.. toch? maar ik hou wel van lekker eten hoor... heb eens zitten kijken en volgens mij ben ik 5 weken zwanger iplaats van 5 weken en 5 dagen .. nou ja maakt ook niet uit als het beebje maar gezond is of beebjes.. moet waarschijnlijk wel een keizersnede
ik ga met mijn vk overleggen dat ik een ruggeprik wil ! ik vind het niet meer van deze tijd om te gaan lijden voor de band met je kind .... ieder die het wel wil vind ik prima maar ik ben een te praktisch persoon om mezelf dat aan te doen... Tevens kom ik net uit een dip en ik wil mezelf niet zorgen gaan maken om een bevalling of dat het zo tegenvalt dat ik nog een dip na de bevalling ga krijgen ! ik moet dit nog overleggen en ik weet dat het niet bij elk ziekenhuis kan maar hier in de stad naast ons kan het wel heb ik gevonden en dat wil ik dus ook .. ik ben benieuwd wat de vk er van vinden maar ik laat mezelf niet ompraten mijn besluit staat vast en anders kom ik wel naar jou christel daar doen ze niet anders toch ?
ik kies trouwens niet voor keizersnee maar omdat mn operatie dan nog maar een jaar geleden is kan het door de druk van het persen openscheuren de baarmoeder dus zal wel moeten dan denk ik.. maarja dat hoor ik wel over 30 weken ofzo... en ja hier geven ze vaak een ruggeprik ik wilde het niet marja daar hadden ze ook geen tijd voor bevalling van 1 uurtje! dus mag niet klagen... maar hier geven ze 85% ofzo een ruggeprik...moet je wel in het ziekenhuis bevallen toch?
Redone wat schrikken zeg! Cristel wat een toestand bij jou! Ik zou ook maar eens over verhuizen nadenken! Wat eng!
Alweer zo veel bij te lezen hier! Hier alles als normaal, slecht geslapen, veel moeten plassen, moe en misselijkheid bij hongergevoel Alles als vanouds. Mijn man zei me vandaag dat ie gelezen had dat het vanaf 3 maand beter moet gaan; wou me even troosten, de lieverd!