Nou, ik heb niet alle pagina's hier gelezen hoor Maar als alles goed blijft gaan wordt ik ook een maart mama, ben uitgerekend op 24 maart. Dit wordt mijn 1ste kindje (de 3de voor mijn man). Ik ben nu 40 jaar, bij de bevalling zal ik vermoedelijk net 41 zijn. Maak me best veel zorgen om de verhoogde kans op miskraam.
hoi dames even een updatje.Gisteravond nog een keer een bloeding gehad en daarna alleen maar twee keer met plassen wat rood en vanaf vanmorgen bruin oud bloed.Vk gebeld en die heeft contact gehad met ziekenhuis en ik mocht gelijk komen.Tijdens de echo bleek dat ik een stolsel van 4 cm in mijn baarmoeder had zitten en dat ik daarom vloeide. Maar wat bleek er was een vruchtzakje met hartslag.Gyn dacht dat ik ca 5.5 week zwanger was.Nu is het afwachten wat er verder gebeurt met de stolsel.Ik moest niet te veel hoop hebben maar het kan ook goed gaan. Moet donderdag weer heen voor onderzoek en een echo. En dames bedankt voor jullie woorden.Ik had geen zin meer om te komen hier maar er is weer een klein lichtpuntje
Hellaas moet ik afscheid van jullie nemen. wij/ik zijn niet meer zwanger. We hebben ons er al bij neergelegd. En ga vol goede moed verder. we hopen dat het de volgende keer wel goed gaat. alle dames veel geluk in jullie zwangerschappen en dat alles goed mag gaan! en dat jullie in 2008 lekker jullie kindje in jullie armen hebben! groetjes juuls
als het je wat helpt...ik had de vorige keer rond 9 weken ook een stolsel naast de vrucht zitten, het stolsel was groter dan de vrucht. En de gyn dacht dat het einde zwangerschap zou betekenen. Die 'vrucht' rent net met de pc-box langs me heen ....
was ineens weg. bij de 12wkn echo zat 'ie er niet meer en ik had na de 6 weken geen bloedverlies meer gehad, dus we denken dat het lichaam het heeft afgebroken en opgenomen.
nou wie weet gaat het bij mij ook zo.Hoe groot is een 9 weekse vrucht dan?Zal ook wel 3 a 4 cm zijn of niet?
als toen bij jouw ook de stolsel groter was als de vrucht dan was die dan ook ca 4 cm.Dan heb ik nog een beetje hoop dat het lichaam het zelf oplost.
becaatje: ja zo had ik haar ook nog nooit gezien hoor.. ik heb cailynn ook gelijk straf gegeven of ja ik heb dr gewoon effe genegeerd en da is ze niet gewendt.. mnman deed nualles en dat vond ze niet leuk.. kreeg na 3 uur negeren wel een dikke knuffel en ik kreeg mar kusjes ze weet ook wel wat ze gdaan had.. dus dat is ook weer goed en heeft dr lesje wel geleerd.. ooh en het is 9 uur vroeger hier redone hopelijk blijft hetgoed gaan.. echt waar en idd hoo doet leven: jules rullz wat erg zeg... sterkte en hopelijk ben je snelw eer zwanger maar probeer eerst dit te verwerken dr hebben er a best veel een mis kraam gehad sta er van te kijken
We hopen mee, Redone! Juul het spijt me dit te lezen! Hier alles als vanouds, maar mijn zin in eten is helemaal aan het veranderen... Heb nu megazin in frieten... dat wordt naar de frituur straks, ik vermoed dat ik dat wel mag doen? Ik probeer ook enorm op mijn voeding te letten. Wat kaas betreft, ik kijk of ze gepasteuriseerd is, maar ben er nog maar weinig tegengekomen met label 'au lait cru'.
idd. k probeer ook op het eten te lettten en ook vooral wta ik eet want ik wil niet weer 25 kilo aan komen :S dat was een beetje te veel van het goede de laatste zwangerschap.. en sinds ik veel moet rusten van de gyn probeer ik gezonde calorien binne te krijgen anders dan zijn die kilos er zo bij... hihihi.. wat ik wel graag heb nu is verse aarbeien met vanille ijs mmmm
@lilya: het zijn vaak de bijzondere kazen die dat hebben. Over het algemeen niet de kazen bij de supermarkt (maar kan wel) maar sommige bries, en roomkazen. En bij de echte kaasboer natuurlijk, daar zullen ze het wel hebben. 'k heb ook wel zin in frieten trouwens.... eeerst kind maar eens te eten geven!