Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi natas !
    ik las iets over je leeftijd en dat het voor jou extra spannend is ! ik wil je ook ff een extra knuf geven want het blijft eng !
    Maar ik heb wel een posi verhaal !
    Mijn tante kon geen kids krijgen maar werd als een wonder op 50 jr leeftijd zomaar ineens zwanger en mijn nichtje is nu kerngezond en nu 2 jaar oud !
    Ik hoop dat je snel een echo krijgt dat maakt veel verschil voor je gemoedsrust en misschien als je dat aangeeft mag je snel voor een echo !
    succes morgen meissie hoe laat moet je ?

oh en bij mij was het hartje bij 8 weken niet te horen 2 dagen later wel een posi echo dus schrik niet als het niet lukt bij mijn VK doen ze het pas bij de 14 weken
    bij mij probeerden ze het ff omdat ik van de trap was gevallen en wat bloed had verloren maar was geen succes !

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je Emma, lief van je!
    Op je 50ste nog zwanger worden en een gezonde baby, dat is wel héél wonderlijk! En een heerlijk positief verhaal.

Ik heb om 11.45 uur de afspraak bij de VK.
    Op de site van de mijne staat dat bij de eerste afspraak (normaliter met 8 weken) ze gaan proberen om het hartje te horen. Nee, ik reken er niet op (en ik zal proberen niet een beetje in paniek te raken ;)), maar ik hoop er wel erg op. Weet wel dat de kans relatief klein is.

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb net ook het abonnement afgesloten voor kinderen en de babysound als kadootje erbij! Eigenlijk wel maf dat je het blad dus gratis krijgt! ;)

Morgen om 10.30 intake vk. Spannend! :D

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Natas
    ja fijn he om een posi verhaal te horen !
    ik lees hier ook altijd zo graag omdat iedereen een beetje hetzelfde meemaakt en als er bij iemand iets aan de hand is dan loop ik er ook de hele dag wel mee te spoken in mijn hoofd hoor ! :(
    daarom is het zo fijn om posi verhalen te lezen !
    en dit wondertje wilde ik je zeker niet onthouden !
    ik heb hier ook nog een jonge dame van 43 gezien die zwanger is ! :thumup:
    Ik hoop echt dat het hartje te vinden is voor je maar bij mij was het mijn eigen hartslag pffff hihi ik lag al te huilen zegt de vk; zo da's jouw hartslag ha ha ja weet ik dat ! maar die van de kleine is 2x zo snel als die van jou ... ha ha weet je dat al ;)
    tja die hormonen he !
    ik merk al wel dat ik al de hele week thuis loop te grommen.... maar het valt vind ik ... nog wel mee ! :evil:

pooh ik heb het gister ook ff geregeld wilde toch al zo'n ding kopen dus dan maar zo !
    mannetje zie eh dure dame gaat wel goed he ! maar anders had ik het toch gekocht hoor ! ;)

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Emma, ik zal ook beloven niet te gaan janken als ik m'n eigen hartslag hoor :)

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Vraagske : de babysound, is dat hetzelfde als de angelsound?

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    En nog een vraag : bij diegenen die al bij week 6, 7 of 8 een echo hebben gehad, was daar een specifieke reden voor?

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    volgensmij wel maar ik weet het niet zeker van de angel sound
    en ik heb bij 8 weken een echo gehad omdat de vk dacht dat ik misschien verder was en dus voor de termijnecho mocht maar het bleek niet zo te zijn ! dus nu mag ik 21 aug lekker weer !

En nu ga ik lekker bankhangen !
    ben moe en morgen weer hele dag werken
    nog een fijne avond allen
    Voor alle meiden met morgen een onderzoek veel succes en sterkte !
    en voor all ! een dikke knuf

9. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Echo gehad met 6 weken vanwege IUI denk ik. Om te kijken of de poging ook echt geslaagd was.

Maar ik heb het vermoeden dat wanneer je voor de extra zekerheid hebt gekozen voor het ziekenhuis, vanwege leeftijd, eerder miskraam, vruchtbaarheidsproblemen, etc. je in het algemeen vaker echo's krijgt.

groetjes, Aurelie

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Is hetzelfde! Hier de link die ze geven bij het blad kinderen. Dus de babysound is de angelsound! ;)

http://www.babysound.be/default.aspx

Ik heb vrijdag zelf een echo laten maken voor 35 euro bij 8w 2 d omdat ik ineens heel onzeker werd omdat alle symptomen plots weg waren! Maar nu achteraf weet ik dat ik moet genieten van elke dag dat ik me goed voel! ;)

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    HALLO DAMES,

We hebben vanavond heel droevig nieuws gekregen.

Onze dromen spatten uitelkaar.

Tijdens de echo zijn ze erbij uitgekomen dat ons kleintje z'n hartje is gestopt met kloppen toen ik 7 1/2 week was.
    Voor alle zekerheid moet ik maandag weer op controle.
    Dan wordt beslist mits dezelfde echo en weer geen kloppen hartje wanneer ze het kleintje gaan verwijderen. Ik heb al tranen met tuiten gehuild, kan het niet vatten.

Het is de 2 de maal dat ik een miskraam heb. We gaan jullie verlaten, ik met m'n kleintje nog in me dat ik nu enorm koester.

De dokter heeft me tot maandag thuis geschreven. Hopelijk is ns kleintje dan gekomen zef en moet ik het na maandag niet laten verwijderen, heb weer een klote van een moederdag voor de boeg.
    Onze kindjes kunnen hun verdriet niet verbergen en aals ik hun traantjes zie beginnen die van mij ook weer te vloeien

12. Happy mom

Happy mom Lid

23 mei 2007
    79
    0
    0
    Video editor
    Zico, heel veel sterkte de komende tijd!

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Lieve Zico heel veel sterkte met jullie verlies
    Woorden schieten tekort :pale:
    Sterkte !

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Zico ik heb hier geen woorden voor....lieverd heel veel sterkte met het verlies en ik leef met jullie mee! ;)
    Liefs Pooh

15. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    gatver zico, wat een kl*te nieuws, wat vind ik dat erg voor je......weet even niet zo goed wat te zeggen ..maar wil je wel heeeeeel veel sterkte wensen.

knuf van lievebeestje

16. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Zico, heel veel sterkte, ik hoop dat je het een plekje kan geven!

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jeetje zico... wat erg dat haad ik helemaal niet verwacht.. ja stomme opmerking ik denk jij zel fok niet.. jeetje nou erg veel sterkte en het zal wel extra moeilijk zijn omdat je al 2 miskramen hebt gehad en dan weer 1.. jeetje meis.. nou rust lekker uit en huil maar lekker uit....

18. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @zico: wat een droevig nieuws. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je dit verlies langzaam een plaatsje kan geven.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zico, meid wat vind ik dit erg voor jullie!
    Eindelijk weer zwanger en dan is je lieve baby niet sterk genoeg om groot te worden in je buik.
    Veel sterkte en steun gewenst om dit een plekje te kunnen geven.

Liefs Olga

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    :( :( :( :(

Jemig Zico, wat een vreselijk ellendig nieuws.....
    Wat ze ook zeggen...
    Het was jullie droom, jullie wondertje, jullie belofte....
    Hardstikke veel sterkte !

Gets ! Gewoon supershit !

X Fruitdruifje

Deel Deze Pagina