Ik begin al bang te worden voor de echo straks. Wat zijn er toch veel die minder goed nieuws hebben de laatste dagen. Durf al bijna niet meer te gaan uit angst dat het hier ook mis zal gaan. Aan de andere kant ben ik wel blij dat we kunnen gaan zodat we kunnen zien of alles ok is met ons frummeltje. Knuf van zuurtje
Zico: Wat vreselijk! Ik wens jullie heel veel sterkte toe met de verwerking van dit verlies. En neem de tijd voor jezelf om zowe lichamelijk als geestelijk goed te herstellen, want zoiets heeft een enorme impact. Zuurtje: Leuk dat jij ook zo een echo hebt! Ik ook vanmiddag om 15h30 en hoewel ik al een kloppend hartje gezien heb, vind ik ook super spannend. Er staan de laatste tijd zoveel droevige berichtjes op dit forum. Ik vraag me wel af wanneer we nu echt blij kunnen zijn en kunnen genieten van onze zwangerschap. groetjes, Aurelie
@Zico: Wat erg zeg, dat je kleintje er niet meer is. Heel veel sterkte komende periode. Liefs, Flientje
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga zo maar es kijken bij de VK of ik kan aansturen op een snelle echo, maar behalve mijn leeftijd heb ik (voor haar) geen goed 'excuus' ben ik bang. Dat ik hier al jaren mee bezig ben weet zij niet, en iedereen is natuurlijk onzeker en wil het snel.
Zico, dikke knuffel en heel veel sterkte! Hier ook een vroege echo, zonder speciale reden. Ze hebben me gewoon al ingepland voor a.s. vrijdag, vind het zelf ook een beetje vroeg. En eng, als het goed is, kan het alsnog misgaan...
Ik had een vroege echo omdat ik toch toevallig bij de gyn was.. maar ik wou dat ik het niet had gedaan want het was achteraf gezien denk ik/ hoop ik te vroeg.. Ik denk pas 6 weken.. Wij hebben het vruchtje zelf nog niet kunnen zien alleen het vruchtzakje.. dat maakt je extra onzeker!
Zico, meid heel veel sterkte. Ik denk aan je en woorden schieten me op dit moment te kort. Fruitdruifje ook ik ben in voor een thee kransje bij de 12 weken. Met zijn hoevelen zijn we, dan ga ik alvast beginnen met het persen van de sinasappels hihi. Vanochtend misselijk zeg pfoe. Maar nu nergens last meer van. Ben ook heel moe, lig iedere avond om 20.00 uur te slapen op het bankje. Vanacht alleen weer heel beroerd geslapen, ik word echt gek van de muggen, waarom prikken ze alleen maar mij en niet mijn man. Gisteren tot 12.30 gewacht op de chauffeur van MvM uiteindelijk even gebeld met tussen persoon, was er een klein foutje gemaakt, zij had doorgegeven aan de chauffeur dat hij vanaf 13 aug het op zou komen halen. Dus tussenpersoon heeft het s'avonds zelf opgehaald. Enne ze vond dat ik al een buikje kreeg (JIPPIE )
@Jennefer1985: Hier ook gister net MvM geweest. Wij hebben het bestek gekozen en hebben dus ook het serviesje gekregen...das het afscheidscadeau. Maar omdat ik zelf moet brengen hebben we die nu al. Heel leuk setje zo dus De test van mij was ook zeer duidelijk..hihi gelukkig!