Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zico, heel veel sterkte en gun jezelf de tijd.....

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat vreselijk Zico.. Heel veel sterkte meid en neem je tijd!

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Zico gatver meid wat verschrikkelijk.Veel sterkte

4. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    zico, heel veel sterkte, ik denk aan je....
    dikke knuffel van mamsie

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @zico :( :( :( je was er al zo bang voor. knuffel

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Zico ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Knuf van zuurtje ;)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik begin al bang te worden voor de echo straks. Wat zijn er toch veel die minder goed nieuws hebben de laatste dagen. Durf al bijna niet meer te gaan uit angst dat het hier ook mis zal gaan.
    Aan de andere kant ben ik wel blij dat we kunnen gaan zodat we kunnen zien of alles ok is met ons frummeltje.

Knuf van zuurtje ;)

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ken het, we krijgen donderdag een echo. pffff ben nu al nerveus

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    bij mij was het in verband met bloedverlies.

10. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Zico: Wat vreselijk! Ik wens jullie heel veel sterkte toe met de verwerking van dit verlies. :cry: En neem de tijd voor jezelf om zowe lichamelijk als geestelijk goed te herstellen, want zoiets heeft een enorme impact.

Zuurtje: Leuk dat jij ook zo een echo hebt! Ik ook vanmiddag om 15h30 en hoewel ik al een kloppend hartje gezien heb, vind ik ook super spannend. Er staan de laatste tijd zoveel droevige berichtjes op dit forum.
    Ik vraag me wel af wanneer we nu echt blij kunnen zijn en kunnen genieten van onze zwangerschap. :(

groetjes, Aurelie

11. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16

bij mij ivbm een miskraam ervoor.
    we hebben het hartje gezien met 6 weken en 1 dag!

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik krijg een echo met 7+2 omdat we door IUI zwanger geworden, dus controle bij de gyn.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zico, ik las je verdrietige nieuws ook ergens anders........... hier nogmaals heel veel sterkte.

14. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Zico: Wat erg zeg, dat je kleintje er niet meer is. Heel veel sterkte komende periode. Liefs, Flientje

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Ik ga zo maar es kijken bij de VK of ik kan aansturen op een snelle echo, maar behalve mijn leeftijd heb ik (voor haar) geen goed 'excuus' ben ik bang. Dat ik hier al jaren mee bezig ben weet zij niet, en iedereen is natuurlijk onzeker en wil het snel.

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Zico, dikke knuffel en heel veel sterkte!

Hier ook een vroege echo, zonder speciale reden. Ze hebben me gewoon al ingepland voor a.s. vrijdag, vind het zelf ook een beetje vroeg. En eng, als het goed is, kan het alsnog misgaan...

17. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Zico wat een vreselijk nieuws! Heel heel heel veel sterkte!

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik had een vroege echo omdat ik toch toevallig bij de gyn was.. maar ik wou dat ik het niet had gedaan want het was achteraf gezien denk ik/ hoop ik te vroeg.. Ik denk pas 6 weken.. Wij hebben het vruchtje zelf nog niet kunnen zien alleen het vruchtzakje.. dat maakt je extra onzeker!

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zico, meid heel veel sterkte. Ik denk aan je en woorden schieten me op dit moment te kort.

Fruitdruifje ook ik ben in voor een thee kransje bij de 12 weken. Met zijn hoevelen zijn we, dan ga ik alvast beginnen met het persen van de sinasappels hihi.

Vanochtend misselijk zeg pfoe. Maar nu nergens last meer van. Ben ook heel moe, lig iedere avond om 20.00 uur te slapen op het bankje.
    Vanacht alleen weer heel beroerd geslapen, ik word echt gek van de muggen, waarom prikken ze alleen maar mij en niet mijn man.

Gisteren tot 12.30 gewacht op de chauffeur van MvM uiteindelijk even gebeld met tussen persoon, was er een klein foutje gemaakt, zij had doorgegeven aan de chauffeur dat hij vanaf 13 aug het op zou komen halen. Dus tussenpersoon heeft het s'avonds zelf opgehaald. Enne ze vond dat ik al een buikje kreeg (JIPPIE :) )

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @Jennefer1985:

Hier ook gister net MvM geweest. Wij hebben het bestek gekozen en hebben dus ook het serviesje gekregen...das het afscheidscadeau. Maar omdat ik zelf moet brengen hebben we die nu al. Heel leuk setje zo dus :D

De test van mij was ook zeer duidelijk..hihi gelukkig!

Deel Deze Pagina