Mili, ik heb het zelfde gedaan. Omdat we het serviesje toch kregen leek het bestekje me er leuk bij. Heb nu dus eerste uitzetje al bij elkaar (ik heb verder nog niets gekocht, durf ik nog niet) Nou, Isra maar goed dat je belde anders had je nu nog zitten wachten
@Natas : Ik heb met 7 weken zelf een echo laten maken bij babyview. Zij doen medische en pretecho's. Ik kon gewoon niet langer wachten na mijn miskraam van vorige keer. Dus ben ik 's avonds naar Gorinchem geweest. Wat een goede zet ! Was maar enkele minuutjes binnen, maar biepje gezien, dus die nacht goed geslapen. Was helemaal niet zo duur en hielp mij ff door een onzeker punt. Ik had zoveel gelezen over lege vruchtzakken, die pas met 11 weken ontdekt worden.....brrrr Ik wilde gewoon weten of we nou wel of niet iets in de maak hadden. Toen ik met 8 weken voor de officiële echo ging, was ik wederom gespannen hoor, maar ik wist in elk geval dat er wel degelijk iets zit in mn buik, met potentie tot een gezond kindje. Die 8 weken echo kreeg ik trouwens vanwege mijn miskraam de vorige keer. Ik krijg er volgend week dinsdag weer eentje (bijna 10 weekjes dan..)en....het blijft spannend. Good luck ! fruitdruifje
Emotioneel dat ik ben... Ik voel echt het verschil met vorige week. Sinds zondag huil ik om het minste, ben ik boos om het minste, voel ik me onbegrepen en alleen Ik schrijf dit nu al lachend, maar ik voel me toch soms zielig... Maar het hoort er allemaal bij. Nog dames die hier zoveel last van hebben?
Zo ik ben er weer. Ik heb een week geen internet gehad. Gisteren nar de verloskundige geweest en het hartje klopt. Gelukkig.
heeft er ook iemand last van misselijk op het eind van de middag en dan de hele avond? ik kan nu al bijna 3 weken niet normaal avond eten of als ik wel eet dan komt het er weer uit. In de vakantie vond ik het niet zo erg,maar ben gisteren weer begonnen met werken en ik ben zo slap en beroerd,maar durf me niet ziek te melden omdat ik net 3 weken vakantie heb gehad...
hoi Buddy, Ik heb dat ook meer hoor. Begin me tegen eind van de middag naarder te voelen. Met als hoogte punt in de nacht als ik er uit moet om te plassen. Daarna is het bijna weer weg.
bij mij blijft het wel tot rond 11uur half 12 s'ochtends hangen dan gaat het weer even weg en rond 4 uur is het er weer
Vanmorgen ook naar de vk geweest voor de intake! Was wel leuk. Het was nog te vroeg om hartje te luisteren, maar ik heb vrijdag het hartje gezien! Wel heeft ze bloeddruk opgemeten en nog veel meer dingetjes opgeschreven en uitgelegd. Ook nog leuk kandeel tuttie gekregen en nog veel meer info! Was heel leuk! Nu wordt het allemaal wel echt hoor Verder ben ik niet meer misselijk smorgens en heb ik bveel meer energie, maar ik kan alleen voor avondeten niet veel luchten. Pfff al die geuren wordt ik wel onpasselijk van Maar komt wel weer goed!
@Pooh: Leuk hé zo'n intake. Echt iets officieels wat met de beebie te maken heeft. En beter trouwens dat de misselijkheid wat begint weg te gaan! @ Alle moeders die een kloppend hartje hebben gezien/gehoord: Super! allemaal gefeliciteerd! Ik heb ook een vroege echo gehad (ben even kwijt wie er naar vroeg, sorry) omdat ze vermoedden dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Dit was nog geen termijnecho, die krijg ik pas de 23e. Ik had al een kloppend hartje gezien, dus de VK zei dat het het leukste was om met 11,12 weken de echo te maken omdat je dan wat meer ziet en het dan ook niet zo lang meer duurt tot de 20 weken echo. Fijne dag allemaal! Flientje
mn man vond het servies zo leuk! Hihi dus dat maar gekozen, en inderdaad nu lekker compleet! Ik heb verder ook nog niets gekocht hoor...ik wacht tot de echo van de 24e als dat allemaal oke is dan kopen we iets!
Hoi inderdaad herken ik het s avonds ook regelmatig misselijk en zit snel vol. Hoef gelukkig niet steeds te spugen. S ochtends ook misselijk. Ik heb me wel ziek gemeld, voor mij ivm blaasontsteking nu...ook al ben ik net terug van vakantie....t is niet anders. Voel me gewoon niet goed en heb pijn...dus pech voor mn baas maar mn lichaam gaat nu wel voor. Neemt niet weg dat ik me wel ff rot voelde om me ziek te melden maar ja....
Zico, meid wat erg. Ik wens je heel veel kracht om dit een plaatsje te geven. Lolly, gelukkig had jij wel een kloppend hartje. Vind het zo erg om zoveel nare berichten hier te lezen. Het ene moment zitten we samen op die grote roze wolk en zo vallen de een na de ander er vanaf. Verschrikkelijk. Maar helaas wel de realiteit. Het blijft daarom voorlopig voor iedereen hier alsnog erg spannend. En ik duim dan ook dat alles goed mag komen met de overgebleven maartmama's. Ik ben de afgelopen twee ochtenden misselijk geweest, maar vanmorgen viel het gelukkig mee. Nog 20 minuutjes 'werken' en dan ben ik lekker 9 dagen vrij. Dit weekend gaan we het grote nieuws aan onze ouders bekend maken. Mili, beterschap meid! Baas heeft gewoon pech, jij gaat even voor hoor! Ik heb het serviesje idd als afscheid kadootje gekregen. Ook nu al omdat ik het ook zelf moet wegbrengen. En verder heb ik het boek gekozen. Vond dat er veel info instond en ik had nog helemaal geen boek over zwangerschap in huis.
Zico heel veel sterkte! Jeetje steeds, maar slecht nieuws als ik even bij lees. En ik moet nog drie weken wachten tot mijn echo, pffff. Een vriendin van mij had een goed voorgevoel dus daar teren we maar op...
Zico, wat enorm sh*t voor jullie! Ik leef met je mee, heel veel sterkte meid! Natas1 Ik heb op een zaterdagavond na een veeg bruin bloed en buikpijn opgebeld naar vk. Kon na overleg direct naar ziekenhuis waar ik een kwartier later lag voor echo. (ze waren bang voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Ik zou gewoon bellen als ik jou was. En nu...heb ik net rood bloed verloren dus wie weet mk. Ik voel me ook beroerd, ben zo slap als een vaatdoek, alsof mijn suikerspiegel heel laag is ofzo. Liefs Tatum
Ik heb echo gehad bij 4 weken, 6 en 7 ivm een operatie! Nu krijg ik er de 17e weer 1 en dan 10 sept. En daarna met 20 weken
@Tatum: Nee hé... Kun je niet eerder tercht voor een echo? Je gaat ons niet verlaten hoor! Liefs, Flientje