Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Sterkte Tatum! Ik heb net al op een ander topic gelezen dat het met Kaley ook niet goed is.. het vruchtje is ze gister verloren.. Droevig allemaal..

2. Marieke077

3 apr 2007
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Deventer
    Vandaag bij de verloskundige geweest voor een intakegesprek. Ik ging er met en blij gevoel heen zo van, misschien kunnen we hartje horen. Helaas wilde de VK dit niet doen omdat het vaak gebeurt dat ze het nog niet kunnen horen en er dan heel vaak teleurstellingen waren. Ik begrijp het wel maar wel jammer...had er zo op gehoopt een teken van levente kunnen krijgen. Nu maar op naar de 20, eerste echo.

Zico: Wat ontzettend rot voor je zeg......

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Marieke, wat raar eigenlijk zeg.. Je kan met jouw zwangerschapsduur toch sowieso wat zien! Je kan er ook nog voor kiezen om zelf een echo bij een echopraktijk te laten doen. Dan betaal je wel zelf maar weet je wel wat!

4. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Pooh,

Hier idem, echter nog weinig verbetering qua moeheid...
    Ook nog niks gehoord, maar wel gezien.
    Grappig trouwens, we zijn ongeveer even ver en jij komt toch ook uit Brabant ?

Greetz Fruitdruifje

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ben eigenlijk de hele dag misselijk en naar.. savonds gaat het wat beter.
    heb vreselijk last van mijn hormonen, voel me erg down en verdrietig. kan niet genieten van het kleintje in mijn buik.

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jeetje tatum wat erg.. hopelijk is het nismm maar ja.. sterkte meid... hopelijk kun je snel terecht voor een cho..

soory ik moet toch even wat leuk nieuws vertellen.. ofja voor mij dan.. mn dochtertje is vandaag 1 geworden :) geweldig.... net gezongen voor dr en dat vond ze leuk klappen met die handjes...

7. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Godsamme..Tatum....jij ook al zo'n pechvogel....je was er sinds de echo al zo bang voor.....sterkte meis.

Het zijn zoveel slechte berichten dat ik het haast niet meer kan bijhouden...pfff....wat een rotgedoe !

X Fruitdruifje

8. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hier ben ik ook even.

Zico wat vervelend! Ik wil je nog heel veel succes wensen. Doe het rustig aan.

Ik heb met 6 weken en 2 dagen een echo gehad om de duur van de zwangerschap te bepalen. En ik krijg 31 augustus weer 1. Ik ben ook erg onzeker en toch heb ik met de 6 weken echo het hartje zien kloppen. Ik denk dat wij dat allemaal wel hebben. De 14e moet ik voor de 2e keer naar de verloskundige en dan hoop ik dat ze het hartje kunnen horen.

Groetjes Esther

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Tatum, meid da's geen goed bericht. Ik hoop dat het bloeden niet doorzet.

Natasja, he bah vervelend zeg dat je bijna de hele dag misselijk bent. Schijnen wel pillen voor te zijn. Pooh gebruikte ze geloof ik ook?
    En die hormonen. Die weten ons wel gek te maken. Zo jammer meid dat je nog niet volledig van je zwangerschap kunt genieten.
    Ik herken het wel een beetje hoor. Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk allemaal. Je ziet nog niets aan je lijf en voelt je alleen maar beroerd. Das niet echt een geluksgevoel.
    Hopenlijk zal dat voor jou na je eerste echo een beetje veranderen. Ben zo benieuwd trouwens of het er 1 of 2 zijn.
    En die hormonen die overwin je wel hoor. Komt goed meid!

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Fruitdruifje ik kom inderdaad ook uit Brabant! :D Pm me even als je plaats wilt weten, maar wil het nu even stil houden voor meelezers! ;)

@ Tatum meid duim echt voor je dat het goed afloopt!

@ Natasja ik herken je gevoel zoooooooo erg. Maanden keek ik er naar uit en afgelopen 4 weken werd ik door de moeheid en de misselijkheid af en toe echt depri van en vond dat zo raar en vervelend. Maar het is bij mij nu echt heel erg verbetert nu ik niet meer zo moe en misselijk ben!
    De vsmgranules verlichten wel wat maar konden toch niet alles tegen houden! Natasja ik duim voor je dat je je ook heel snel weer wat lekkerder gaat voelen en wat meer kunt gaan genieten. Beterschap! ;)

@ Maranka spannend om het te vertellen aan de ouders! Hier kwam net de zus van mijn mannejke spontaan op bezoek met haar hele gezinnetje. We hadden eigenlijk gepland volgende week te vertellen bij 10 weken, maar we hebben het toch nu al gezegd. Ze reageerde zooooo lief! ;)

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Taum: Ik blijf voor je duimen meid...dat het toch goed mag gaan!

Ja jeetje veel slechte berichten allemaal....word er naar van. Ik wil zo graag voor iedereen dat het goed gaat! Weet ook nooit goed wat te zeggen met een negatief bericht...vind het zo rot!

:rolleyes: ik ga steeds meer tegen de echo van de 24e "opzien"...wordt zo dubbel...aan de ene kant denk ik dat het wel goed gaat met ons hummeltje...mn buik groeit (onderbuik) of t darmen zijn of niet weet niet maar zet wel uit.

En heb verder ook alle kwalen, heb vanmiddag weer over gegeven bllgggg en ben mega mega moe. Zal ook wel combi zijn van zwangerschap en blaasontsteking + antibiotica. Dus ja denk ik gaat wel goed ben zwanger...maar ja als je dan die berichten hoort van lege vruchtzakjes etc...pffffff

Duurt nog lang voordat het de 24e is.... spannend vooe iedereen die nog op een echo wacht!
    Ik duim echt dat er geen mensen weer af gaan vallen....

Liefs,
    Mili

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pooh, heerlijk nietwaar om het te vertellen. Ik kan bijna niet wachten. We willen het in hetzelfde weekend aan beide ouders vertellen. En mijn vriend zijn vader is komend weekend jarig, dus dat vonden we wel een heel mooi moment. De rest vertellen we het pas bij 12 weken. Tegen die tijd moet mijn schoonzusje bevallen. Het lijkt ons wel heel leuk om dan mijn vriend zijn broer en zus het goede nieuws te vertellen dat ook wij zwanger zijn.

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Zico, wat een kl** nieuws! Ik vind het echt heel erg naar voor je en snap dat je heel erg verdrietig bent. Sterkte!

Natasja: is er een speciale reden dat je je down voelt (bijvoorbeeld bang voor miskraam) of komt het gewoon door de hormonen?
    Hier nog iemand hoor, vaak tegen de avond begin ik me somber en moe te voelen. Kan ook zomaar huilen om niks.

De moeheid ben ik nu wel zat. Kan niet eens een film tot half elf uitkijken zo moe ben ik.
    Zijn er nog meer meiden die zo moe zijn? Ik slik wel vitamines maar het helpt niet echt.
    Gelukkig heb ik wel eens een dag dat het beter gaat maar soms ben ik overdag ook erg moe. Ik werk op het moment niet maar ik moet er ook even niet aan denken. Als ik nu een paar dingetjes in het huishouden doe ben ik alweer moe.
    Hopelijk word het na de 12 weken beter!

Christel: gefeliciteerd zeg met je dochter!

En iedereen die een goede echo heeft gehad: gefeliciteerd!
    Wij hebben donderdag de intake. Ik verwacht ook niet dat ze naar het hartje gaan luisteren o.i.d. De echo is waarschijnlijk twee weken later.
    Ik wil ook wel graag even een bevestiging hoor. Soms merk ik er maar weinig van (behalve dan mijn humeur en moeheid).

X Nikkie

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    @all:Ik ben bij de gyn geweest en alles gaat goed met ons frummeltje. We hebben het hartje zien kloppen, maar horen konden we het nog niet. Daar was het nog een beetje te vroeg voor. Over 4 weken mag ik terug naar de gyn.
    Nu weten we ook dat het maar 1 beebje gaat zijn. Ben nu 6w4d zwanger, dus minder lang dan gedacht.Uitgerekende datum is dus 28 maart ipv 11 maart.
    We zijn overgelukkig.

Knuf van een supercontent zuurtje. ;)

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Vandaag wezen shoppen en bij H&M hele leuke positiekleding gekocht.
    2 hele leuke spijkerbroeken(heupmodel)met een blauwe band er boven.
    En een leuk wit shirt gekocht.

Ik zag laatst een vrouwtje die had een leuk positie t-shirt aan.

Er stond op:It started with a kiss.
    Die vind ik zo leuk,maar geen idee waar je die kan kopen

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @zuurtje, mooi nieuws meis!

@ nikkie, nee niet bang voor een miskraam, ik weet het gewoon niet. ik gok mijn hormonen. :(

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Super zuurtje! ;)

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Natasja kan je de uitgerekende datum aanpassen aub. Dit wordt 28 maart ipv 25 maart.
    Dank je wel.

Knuf van zuurtje ;)

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ zuurtje harstikke mooi

@ tatum hoe is het nu met je?

Hier is alles nog steeds goed.Nog steeds geen bloeding weer gehad en ook geen buikpijn.Mag donderdagmorgen gelijk om 8.40 uur komen dus dat scheelt.Ben heel benieuwd hoe dan de echo eruit ziet.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gedaan! :D

Deel Deze Pagina