@Zico: het zou kunnen, krampen zijn wel typerend voor een MK. Hou jezelf goed in de gaten en doe eventueel een kraammatrasje op je matras voor als het in je slaap of bij het opstaan hevig wordt. Ik vind het heel, heel erg dat je je kindje moet verliezen. Nogmaals: heel veel sterkte komende tijd. Liefs, Flientje
Zico: heel veel sterkte meid nogmaals. Tatum: jij ook veel sterkte. Ik hoop dat het iets anders is en dat je morgen gewoon een goede echo hebt.
@ Zico; ....Komt het misschien toch nog vanzelf.....sterkte meid. @Tatum:....ik hoop op een wonder voor je....toi toi toi @ becaatje: Getsie....ik hoop dat het bloeden snel stopt, maar als je een maal een wondje hebt, kan het heel makkelijk weer kapot springen. Ik hoop dus dat het dat is. @de rest: T blijft spannend voor ons allemaal. Ik had vandaag een enorme offday Superonzeker, mijn dochtertje viel heel akelig op haar snoetje, ikke misselijk, draaierig, doodmoe, enge verhalen die niet uit mn hoofd gaan, 2 buurmeisjes overstuur wegens 7 dode knaagdierjonkies, moeder die in de rats zat en belde etc etc etc En intussen snapt mijn man niet dat ik nog steeds niet dolblij ben met mijn zwangerschap....dat ben ik eigenlijk wel, maar ik durf gewoon nog niet zo goed Liefs Fruitdruifje
beccaatje, heb jij rood of bruin bloed? Jullie zijn schatten met al die opbeurende meelevende berichten. Mijn bloeden is gestopt. Misschien dat sommigen mij een beetje nuchter vinden maar mijn zwager en schoonzus hebben een niet levensvatbaar kindje gekregen (bij 8 maanden), dat een chromosomen tekort had. Eigenlijk had dat een miskraam moeten zijn. Dat was zo erg, dat ik echt alleen maar blij ben dat als het niet goed zit, het ook afgebroken wordt. Dat scheel teen hoop pijn, ellende en verdriet. emmaatje, laat je niet gek maken door de negatieve verhalen: er zijn veel meer positieve verhalen op dit forum, maar de "negatieve" blijven altijd hangen. Zico, ik hoop dat je mk op een natuurlijke manier verloopt en verder geen rompslomp. het is al kl*te genoeg. ik vind het echt heel erg voor je. Sterkte! Liefs Tatum
@ Zico: heel veel sterkte komende tijd meis.. Weet hoe het voelt. Lichamelijk heb ik niet zoveel last vanmijn MK gehad, geen ontzettende krampen enzo, alleen een soort van ongi.. Nogmaals sterkte, ik hoop voor je dat je lichaam het zlef 'oplost' ( beetje vreemde woordkeus.. ) @ Tatum; veel succes morgen met je echo! @ Beccaatje; hoop dat het bloeden gestopt is! @ iedereen: ik word ook verdrietig van dit soort verhalen.. Bah! Na mijn MK had ik wel een soort van vertrouwen in mijn lichaam, klinkt raar maar mijn lichaam had zelf gemerkt dat het vruchtje ( leeg vruchtzakje) niet goed was! Dat gaf mij toch een soort van troost.. Hier verder alles rustig, zolang ik het druk heb gaat het wel met de moeheid maar zodra ik vrij ben... Mijn ogen prikken dan gewoon! En op mijn borsten zijn nu echt mega aderen te zien! Hahaha , wel grappig! Mijn borsten zijn wel wat minder pijnlijk, of wen ik eraan? Vandaag nog wezen bloedprikken voor de combinatietest, ben zomaar ALLEEN naar het zieknhuis geweest, ben ZO bang voor bloedprikken, maar viel echt reuze mee! Ik kom nog wel voor hetere vuren te staan als het goed is! Groetjes Jellie
Net weer foto's gemaakt,gaat hard met het buikje Foto's staan in album,ben echt reuzebenieuwd naar de echo morgen.
mooi kl*te meis! En ik nog een echo maken, daar schiet ik toch niks mee op? Dan heb ik om 15:00 uur een prima echo, en om 16:00 nog steeds bloedverlies dus weet ik eigenlijk net zo veel als nu. Ik heb met de vk afgesproken dat ik als het bloeden gestopt is een afspraak maak voor een echo.
Toch gefeliciteerd Emma! Weltrusten! Lieve meiden, hier heerst een beetje onrust... Zal het proberen kort en duidelijk uit te leggen... Toen ik net wist dat ik zwanger was had ik een ovulatietest gedaan om te kijken of die ook positief zou zijn,en dat was ook zo,de teststreep knalde eraf! Nou heb ik daarstraks (stom,stom,stom) weer zo'n ovulatietest gedaan, maar die was niet positief...Er stond maar een licht streepje op Ik moest vandaag toevallig op controle bij m'n HA, en die lieve man heeft direct een bloedtest gedaan omdat ik zo onzeker was, om m'n HCG waardes te meten.Hij zei dat als ze rond de 5000 of (iets) hoger lagen, alles goed was.(omdat na een aantal weken de piek voorbij is, en het hormoongehalte weer afzakt.) Morgenmiddag tussen 12 en 1 mag ik bellen voor de uitslag... Duimen jullie voor me? Ben bang...
Weer heel wat bij te lezen... amaai, op enkele uren tijd! Nikkie, ik drink genoeg hoor Net daarom stop ik op een bepaald uur, anders mag ik op het toilet slapen (zie mijn topic,acht glazen water per dag )... Aan Tatum; veel succes morgen. Alle anderen met vrees: hou moed, Diegenen met echo: Veel plezier en mezelf: nog 12 dagen wachten ...
@ Lucia ik had dat vorige week ook gedaan met een matcaredipstick toen ineens al mijn symptomen weg waren en deze was ineens veel lichter! Mijn vk zegt dat dat heel goed kan en dat ik de testen snel moest weg doen en niet als graadmeter moest gebruiken! het kon per dag heel erg schelen! Uit de echo daarna bleek ook dat alles gewoon goed zat! En de ovulatietest test geen hcg maar lh ofzoiets toch en dat is aan het begin hoger dan nu! Ik duim voor je!
Heey meiden, Wat een hoop onzekerheid hier! Ik blijf voor de onzekere dames heel hard duimen! Wij hebben morgenvroeg de eerste echo in het ZH! Pff spannend hoor! Truste meiden en jullie horen morgen weer van me! Liefs Pearly
halo hoe is het hier? niet zo veel goed zi eik.. wat erg meiden.. sterkte.. tatum seucce morgen.. ikw ist dat je morgen een cho had dus wilde je even succes wensen hier alles goed alleen idd net als emma zegt die verhalen ja terk me ze toh aan en is geen posi invloed daarom ben ik de laaste dagen ook wat afwezig... sorry verder super druk weekend en heb dr geen zin in heb de energie niet maarja...
@Tatum: succes vandaag. Ik hoop voor jou op een wonder. @Nathalie1973: Wauw wat een buikje, dat kan je niet meer verstoppen. @Emma29: Van harte @Beccaatje: Lastig die onzekerheid, ik duim voor je @allen: Hier gaat alles goed. Mijn volgende echo is pas op 7 september, dan ben ik 13 weken. Maar dat duurt nog zooooooo lang. Verder vertellen we het nu ook tegen onze vrienden, de reacties zijn erg positief en leuk. Ik heb ook veel last van 'spier'pijn in mijn beide billen. Ik las in een zwangerschapsboek dat dit heupzenuwpijn kan zijn. Het zou te maken hebben met een zenuw die langs de baarmoeder loopt en waar dus nu een druk wordt op uitgeoefend. Heeft iemand van jullie dat ook? Ik had daar nog nooit van gehoord. Het voelt echt aan als spierpijn, en ik voel het voornamelijk bij het bukken.