Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @ Emma : Een hoeraatje voor je verjaardag ! proficiat ! Ik weet maar 1 leuk kado voor je....en daar duim ik voor !

@Lucia: Meid wat herkenbaar ! maaaaarrrrr........meisje, blijf van de tests af ;)
    Ik heb zelf 2 weken terug nog een zwangerschapstest gedaan en schrok me een hoedje toen die wat lichter was.....Overal lees je dat het HCG de pan uit moet rijzen dan....Die dag kreeg ik nog een goede echo en een week later ook weer...Ik blijf er nu echt vanaf, jij ook ?
    Ik duim voor jouw goede uitslag !

@ nathalie: Jemig ! Is het trouwens je eerste zwangerschap ?

@pearly: toitoitoitoi

@tatum: je verhaal spookte door mn hoofd vannacht.....je bent erg dapper, maar je hebt ook gelijk. Mijn buren hebben ook een dochtertje dat 1 chromosoom mist en dat is echt heftig om te zien. Desalniettemin wens ik je gewoon ook een kerngezond guppie toe ! dat verdienen we gewoon allemaal !

@ beccaatje: Da's waar....wat bereik je op dat moment met een echo...
    Heeft je VK een inwendig onderzoek gedaan eigenlijk ? Dan kan ze checken of je baarmoedermond een beetje openstaat of juist niet ? Ik ben geen dokter, maar dat deden ze bij mij toen. Hopelijk is het wat anders....good luck.

X fruitdruifje

2. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Goeie morgen dames!
    Hier begint de dag weer als gewoonljk (ondertusssen gewoonlijk); moeten haasten omdat ik zo dringen moest plassen, misselijk, vlug eten, beter voelen, en doosjes klaarmaken om mee te nemen naar 't werk (speculaas, peer, druiven...) ...
    Veel succes aan hen met echo vandaag!

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Emma gefeliciteerd.
    En iedereen die vandaag op controle gaat Succes

4. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Tegenwoordig heb ik trouwens het probleem dat ik, als ik kook, mijn eten niet binnenkrijg. Als mijn man kookt, eet ik met smaak en op restaurant ook, maar het koken en dan eten.. Jakkes!

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nee ik ben zwanger van ons 4e kindje ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb over een uurtje mijn echo... zweet peentjes pffff

7. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Emma: Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!
    @Tatum: Zet 'm heel erg op vandaag meis!

Hier verder alles nog best oké. Ik had gisteren na gemeenschap te hebben gehad heel veel pijn in mijn onderbuik en ook plassen deed hartstikke zeer. Het gaat nu wel beter, maar vannacht voelde ik ook een paar keer wat pijn. Zou het wel pluis ziten?

Alle mama's die vandag op controle gaan: Heel veel succes en hopelijk is alles goed.

Daag, Flientje

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Spannend Natas,heel veel succes!

Ik mag vanmiddag om half 4

9. Arendskelk

@ Natasja: Het zal vast allemaal goed zijn. Spannend! Laat je effe weten hoe het ging?

@Nathalie: Voor jou hetzelfde hé! Zet 'm op!

Liefs, flientje

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ emma van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag

Ik ben vanmorgen weer naar ziekenhuis geweest voor onderzoek en een echo naar aanleiding van de bloeding van vorige week zaterdag.
    En ik kan zeggen dat het wel positief was.De stolsel was geslonken van 5 bij 4 naar 3 bij 2.En het vruchtje was ook verder gegroeid.Ze kwam nu alleen op 1 april uit maar als jullie het goed vinden blijf ik hier gezellig kletsen.

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ emma van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag

Ik ben vanmorgen weer naar ziekenhuis geweest voor onderzoek en een echo naar aanleiding van de bloeding van vorige week zaterdag.
    En ik kan zeggen dat het wel positief was.De stolsel was geslonken van 5 bij 4 naar 3 bij 2.En het vruchtje was ook verder gegroeid.Ze kwam nu alleen op 1 april uit maar als jullie het goed vinden blijf ik hier gezellig kletsen.

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    oeps sorry twee keer geklikt per ongeluk

13. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Redone wat geweldig voor je! Dat ziet er du sgoed uit.

Natas ik duim voor je hoor, maar volgens mij geen reden tot zorg toch?

Christel, als je onzeker wordt van de negatieve berichten, inderdaad even de luwte opzoeken.

Flientje, precies dat bedoel ik nou, zoals jouw buren. Vreselijk.

Het valt me wel op dat er relatief weinig miskramen zijn, als je bedenkt dat we met 80 zijn! natuurlijk, de slechte gevallen blijven langer hangen, en lijken er meer, maar is uiteindelijk niet zo.

Meiden, ik ga zo ook naar zh. Ik laat vanmiddag wat weten!

(ik voel me trouwens nog steeds hondsberoerd, kan niet op of om)

Lfs
    Tatum

14. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Veel sterkte Tatum!

En jammergenoeg zijn er nog wel enkele weken te gaan voor mk-gevaar geweken is hier. Maar we houden het hoofd hoog en blijven positief!

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Redone wat goed!

Emma gefeliciteerd meid!

Ik vind toch dat er al redelijk wat negatieve berichten zijn gekomen.. maar misschien heb je gelijk Tatum en onthoud je die beter..

Iedereen met de echo's heel veel succes!

16. Arendskelk

@Redone: Kijk, dat zijn de betere berichten! Mooi zo. Dat je nu waarschijnlijk bent uitgerekend op 1 april heeft toch niets te maken met een groeiachterstandje? Of wel? Kweenie hoor... Ben echt blij voor je dat het stolsel aan het slinken is!

Met hoeveel dames zijn we ook alweer begonnen?

@Tatum: Naatje hoor, dat je je ook nog eens zo beroerd voelt. Misschien niet heel vreemd omdat fysiek en mentaal samen gaan, maar je zit er maar wel weer mee. Ik duim voor je hoor!

Liefs, Flientje

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nathalie, nu al zo'n (mooie) buik! :D

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd! \:D/

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd Emma

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Redone: wat fijn! Goed nieuws zeg1 En nu gaan ontspannen en genieten...

@ Tatum: ik duim voor je....

@ All met een echo: spannend meiden, ik duim dat alles goed is!

Hier niet veel nieuws heb af en toe steken in mn rechter zij, maar maak me dr niet zo druk meer om. VK dacht immers aan banden en groeipijn.
    Mn blaasontsteking is bijna over denk ik dus de kuur heeft geholpen.

Verder bolt mn onderbuik steeds meer op..hihi ben wel benieuwd naar de echo...pff nog wel lang wachten.
    Misselijk misselijk misselijk dat wel...hihi en mn boobs worden groter...hihi kon mn bh niet meer aan maar heb gelukkig nog grotere ;) en ben verder echt mega moe. Maaar t is voor een goed doel!

Succes en groetjes!

Liefs,
    Mili

Deel Deze Pagina