Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Nathalie: Ik zie op je banner staan dat je de 18e maart bent uitgerekend. Ikke ook! Maar het vreemde is dat ie bij jou 8.3 weken aangeeft en bij mij 8.2.. Haha, da's maf!

2. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Er gebeuren zo'n rare dingen toch? Volgens mijn dokter ben ik uitgerekend 26 maart, volgens een site 25 maart, volgens een boek 24 maart. Ik ben nu 7 wk en 3 dagen ver. Een vriendin van me is volgens haar gynae 8wk en1 dag ver en uitgerekend 24 maart? Hoe werkt dat dan? Nu, ik moet nog naar de gynae, dus die zal wel weer een andere datum vooropstellen :)

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed nieuws, heerlijk voor je!
    En ja hoor, blijf maar lekker hier mee kletsen :D

4. winniethepoeh19

winniethepoeh19 Niet meer actief

vanhartgefeliciteerdt met je zwangerschap
    ik ben ook een maart van 22 maart ben ik uitgerkent 2008

mvg winniethepoeh19

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    volgens de echo ben ik 7 weken en 1 dag zwanger.
    Ik ben uitgerekend op 26 maart.
    Dus dat hou ik maar aan.

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Deze banner die ik heb telt een beetje apart ja,maar loop gelijk met jou hoor ;)

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Aan iedereen die vandaag een echo heeft (heb alleen even de namen van Natasja en Nathalie onthouden ) : heel veel succes! :thumup:

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Lilya, ik ben ook 7wk + 3dg, en ik ben uitgerekend op 24 maart :D
    Tenminste, dat is mijn berekening :)

Volgens mijn VK is het 23 maart. Nou maakt die ene dag natuurlijk helemaal niets uit, maar op 23-3 zijn er bij mij al 2 mensen jarig dus ik vind het gewoon wat minder leuk die datum te noemen.
    Aangezien ik ovulatietesten heb gedaan weet ik precies de dag van eisprong en kom daarmee uit op 24 maart. Een paar sites met berekening op dag laatste menstruatie zeggen ook 24-3, dus dat hou ik lekker aan :p

9. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Het is toch wat he, Natasja, wel leuk dat we even ver zijn ! Ik ga afwachten wat mijn gynae zegt de 20ste (in de veronderstelling dat alles in orde is), ik laat je dat dan weten :) De 24ste is zowel mijn vaders verjaardag als die van de zus van mijn man, dus dat zou voor hen wel iets speciaals zijn moest dat lukken :)
    Maar of het kind zelf zich er iets van aantrekt :)

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Gefeliciteerd! Als je ook je gegevens doorgeeft zoals op pagina 1 dan zetten we je op de lijst!

@ natasja en alle andere die vandaag een echo hebben heel veel succes!

@ Redone super dat het toch goed zit en dat het stolsel geslonken is!

@ Emma gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet er maar lekker van!

Verder heb ik vandaag scheef gelegen denk ik...alles zit vast en ik heb wat hoofdpijn. Ben verder weer wat moe en weeig aan het worden.

Fijne dag allemaal! ;)

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Precies Lilya, ik ben bang dat die zijn eigen plan trekt. :)

Ik heb ook een boek en daar was ik ook een dag eerder maar toen zag ik dat de schrikkel 29e feb. niet meegenomen was in hun tabel.
    Dat is trouwens ook een leuke datum. Hoe zouden ze dat doen als je op de 29e feb bent bevallen?

12. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Geen idee, misschien de 28ste of 1ste? Ofwel schrijven ze 29ste en trek je je plan er maar mee :)
    En inderdaad, in de tabellen zal die niet meegeteld zijn, dus hup, nog een getal eerder :)

13. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Hey meiden!
    Ik heb net de foto van de tweede echo (met 10 weken) in m'n album gezet.

Die berekeningen zijn inderdaad vaag. Bij de eerste echo bleek inderdaad 4 maart 2008 en dan zou ik volgens haar dinsdag precies 10 weken geweest zijn. Bij de gyn kwamen we uit op dezelfde bevaldatum, maar was ik dinsdag 10 weken en een dag zwanger......

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mooi duidelijk plaatje zeg.
    Als ik volgende week moet ben ik 10wk en 6 dg dus moet het er ook ongeveer zo uitzien.

AAAAHHH ik ben zo benieuwd! Nog 7 nachtjes...

15. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Hier nog zo'n 10 dagen, ben dan volgens mijn eigen berekening precies negen weken ver...

16. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi meiden,

De eerste controle gehad maar daar wordt je verder niet wijs van. Alleen vragen beantwoord en de bloeddruk gemeten. Ze zei gelijk al dat ze niet naar het hartje e.d. gingen luisteren. Maar daar had ik me al op ingesteld dus geen teleurstelling. Dat doen ze gewoon niet omdat het vaak moeilijk te vinden is e.d. Bij de volgende controle (met 15 weken wel).
    Volgende week woensdag de echo al! Vind het wel spannend. Hoop dat alles dan goed is.
    Nu iets anders; ik kan heel slecht tegen dat gevoel van het bloeddruk meten (het knellen en dan het bonzen in je arm) daar zie ik van tevoren al tegenop. Mijn bovendruk schoot dan ook aardig omhoog maar het gaat om de onderdruk dus op zich niet erg. Maar ja ik wil er gewoon ontspannen bijzitten en dat lukt me elke keer niet.
    Heeft iemand misschien tips. Ik probeerde normaal en rustig te ademen maar dat lukte niet echt.
    Zo stom maar ik heb dit altijd al gehad met bloeddruk meten (heb eens hoge bloeddruk gehad door stress).
    En juist omdat ik er tegenop zie voelt het volgens mij nog naarder. Ik ga nog liever bloedprikken!
    Herkent iemand dit en wat kan ik hier aan doen?
    Misschien lijkt het een stom probleem maar ik zit er best wel mee.
    Op deze manier worden de bezoekjes aan de VK een kwelling voor mij :(

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Natasja en Nathalie, succes met de echo vandaag.

Tatum en Beccaatje, ik duim voor jullie meiden.

Zico, hoe gaat het nu meid?

Redone, fijn dat het stolsel kleiner is geworden. Goed nieuws dus!

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Prachtige echo!

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, nee waarschijnijk helemaal niets :D

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb nog steeds licht bloedverlies en krampen, heb net vrouwenmantel gaan halen om het een beetje te bevorderen. Weet iemand of het dan nog lang kan duren, ook rade ze me aan vitaminen E bijin te nemen in de reformwinkel

Deel Deze Pagina