Mooie echofoto hoor Bianca! Het kan trouwens verschillen hoelang je zwanger bent omdat niet iedereen dezelfde cyclus had. Iemand die een langere cyclus had is minder ver dan iemand met een kortere cyclus terwijl ze bijvoorbeeld beide op dezelfde datum uitgerekend zijn snap je. Ik hoor het volgende week ook. Nu gaan ze nog uit van rond de 4 maart. Zelf dacht ik 5 maart. Volgende week weet ik het zeker... Ik was onregelmatig ongesteld. Heeft niemand verder last van dat bloeddruk opmeten? Ben ik dan de enige muts die hier last van heeft
Normaal gesproke heb ik er geen last van maar vanmorgen in het ziekenhuis heeft ze mijn bloeddruk gemeten en was hij 130/85.Ook wat aan de hoge kan.De gyn zei dat dat waarschijnlijk van de spanning kwam terwijl ik zelf het idee had dat de spanning wel mee viel.
Hallo meiden, Ik lees al een tijdje met jullie mee. Ik zit zelf met een vraagje in mijn hoofd. Zoals jullie zien ben ik 9 weken zwanger. Ik dacht dat het warm zou worden vandaag en daarom heb ik sandaaltjes aan. Nu heb ik dus hele koude voetjes en zit op mijn werk en kan geen warme sokken aan. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb nu een beetje buikpijn en heb ook ongigevoel. Ik maak me nu zorgen en als ik die verhaaltjes op internet lees, dat vrouwen met 11 weken erachter komen dat het hartje van het babytje al met 9 weken gestopt is, wordt ik al helemaal bang. Is er iemand die ook dat ongigevoel heeft?
Melis, een vaag menstruatiegevoel kan een verschijnsel zijn in de eerste maanden. Zelf heb ik erge menstruatiekrampen gehad op een nacht toen ik 6 weken was. Volgens mij VK normaal, zolang je niet vloeit tegelijkertijd. De baarmoeder is nu vreselijk hard aan het werk met groeien, meer doorbloeding en getrek aan de banden.
Ik heb leuk nieuws! Wij hebben vanaf zaterdag 2 weken vakantie, zouden (door andere omstandigheden) in NL blijven maar worden niet goed van de weersverwachtingen (lange termijn nog steeds wisselvallig). Net besloten om toch naar het buitenland te gaan en de zon op te zoeken. We hebben al een paar jaar gezeild in Turkije, net zitten rondbellen en het is gelukt! Woensdag de 15de, de dag na mijn echo, vliegen we naar Turkije waar een huurzeilboot klaar ligt voor anderhalve week............ joepie de poepie!
@Melis: Ik heb het ook hoor, die weeïge pijn. Is volstrekt normaal! @Nikkie: Mijn Ik heb momenteel ook een sexdrive als een tube tandpasta, dus volgens mij is dat ook normaal. Vanaf de 4e maand kun je het allemaal weer inhalen, je baarmoeder begint dan steeds groter te worden en je onderlichaam (vagina) wordt beter doorbloed. Er is dus hoop voor alle partners! Liefs, Flientje
Haha als een tube tandpasta Nou ik ben benieuwd, ik hou het mijn vriend wel voor dat het straks beter wordt. Al maakt hij er geen probleem van. Maar ik vind het zelf ook wel vervelend pfff
Ik zal het laten weten aan mijn mannetje. Ik kom ook totaal niet in de stemming.... Ik heb vandaag weer giga last van mijn borsten (gisteren bijna niet) en heb ook weer zo;n spierpijn gevoel in mijn buik. Mijn broek zit ook veel te strak maar wil nog niet nieuws kopen. Wachten tot volgende week!
daar ben ik na alle verdrietige berichten was ik toch wel erg angstig voor de echo. maar... een mooi kloppend hartje, die we zelfs gehoord hebben zooooo mooi. de grote kwam overeen met hoever ik nu ben dus dat is mooi. Voor alle andere dames die vandaag nog moeten, succes! Mag over 3 weken weer terug voor nog een echo. toch voordeel zo in het ziekenhuis lopen
@ Natasja super nieuws! En nu lekker genieten! @ Melis ik heb vanaf vandaag ook last van ongikrampjes en trekkerige pijn in mijn liezen. Ik zie dat we bijna even ver zijn! Volgens mij is het de baarmoeder die aan het groeien is! @ Nikkie hier is de zin in sex ook niet hoog door vermoeidheid en soms misselijk! Maar gelukkig is bij mijn mannetje de behoefte ook veel minder omdat die hier keihard aan het klussen is en ook altijd moe. Normaal wilde die wel elke dag als het uitkwam, maar nu is het nog niet eens elke week @ Nathalie succes dadelijk! ben benieuwd hoeveel het er zijn!
heey meiden, We hebben vanmorgen de echo gehad! Alles zag er perfect uit! en wat geweldig om het hartje te zien kloppen! We zijn in Love.....kan uren turen naar de geweldige echo! @ de andere dames die net zo een geweldig moment hebben gehad als wij.....gefeliciteerd en lekker genieten! Liefs Pearly Ga nu ff de echo plaatsen in mijn album!
Hey iedereen, Ik heb eergisteren mijn eerste echo gehad. Zalig, ik was direct op zoek naar het hartje en toen ik iets piepklein zag pinken was mijn ongerustheid algauw over. Het was zonder geluid maar het zien ervan was al genoeg voor me. Baby is nu 2.48 cm groot! Volgende echo is 28/8. Geniet maar allemaal van die mooie momenten en koester ze in jullie hart! vele groetjes van een opgeluchte mama in spé...
Ik werd vanmorgen wakker en zag dat ik rood bloedverlies had......meteen de gynaecoloog gebeld en we konden om 10.20 terecht voor een echo. Gelukkig hebben het hartje zien kloppen maar ik ben minder ver dan ik dacht, 6 weken en 1 dag. Het is dus nog innestelingsbloed. Nog even spannend dus want het kan nog alle kanten op gaan.....hij zei dat het wel vaker voorkwam zo en dat hij het goed heeft zien gaan en fout heeft zien gaan, dus 50/50. Maar we zijn voor even weer gerustgesteld. Het hartje klopte....tja, en als je nog maar zo pril zwanger bent is het altijd spannend of het goed gaat.... De nieuwe uitgerekende datum is 2 april. Mag ik nog wel hier blijven? Ik krijg een geplande keizersnee en het zal dan dus toch eind maart gaan worden...
Ben weer terug van het ziekenhuis. De echo was in 1 woord geweldig! Het is er 1,maar ben verder zwanger dan ik dacht. Morgen precies 9 weken. Het hartje gehoord en die ging als een sneltrein De kleine had zelfs al handjes en voetjes,zo mooi (foto's staan in album) @Natasja,zou je mij op 14 maart kunnen zetten ipv.18 maart? Ben helemaal happy!
whaaaa nathalie! wat leuk! Niet te geloven dat het van zo'n vlekje, want zo ziet die van mij er nog uit, binnen 1 week en een paar dagen naar een mensje kan veranderen. ik heb die van mij er ook ingezet. Grappig ook dat onze baarmoeders er allemaal zo anders uitzien.